#1
5-meo-dmt in base vorm is om te vapen; 5-meo-dmt in zout vorm is om te snuiven. Je zou ze in theorie allebei oraal kunnen gebruiken in combinatie met MAO-remmer, maar dat is niet gebruikelijk.volgens mij klopt dit niet
5-meo-dmt in base vorm is om te vapen; 5-meo-dmt in zout vorm is om te snuiven. Je zou ze in theorie allebei oraal kunnen gebruiken in combinatie met MAO-remmer, maar dat is niet gebruikelijk.volgens mij klopt dit niet
alles wat je hieraan zegt is onjuist, base kun je niet oraal nemen omdat het niet wateroplosbaar is. en oraal zoutvorm heeft een MAOI remmer nodig om te werken en om te zorgen dat enzymen de geactiveerde receptors niet kan vrijmaken, echter omdat het beide MAOI's zijn brengt het juist risico met zich mee.5-meo-dmt in base vorm is om te vapen; 5-meo-dmt in zout vorm is om te snuiven. Je zou ze in theorie allebei oraal kunnen gebruiken in combinatie met MAO-remmer, maar dat is niet gebruikelijk.
Benzos zijn niet water oplosbaar maar ze zijn oraal actief. Allerlei voedingsmiddelen zijn ook niet water oplosbaar maar je kunt ze gewoon eten.base kun je niet oraal nemen omdat het niet wateroplosbaar is
Dat klopt, maar bij nasaal gebruik werkt dat niet zo. Je kan normale DMT bijvoorbeeld ook snuiven (zonder MAO-remmer). Dat is alleen erg pijnlijk.en oraal zoutvorm heeft een MAOI remmer nodig om te werken
benzo's zijn zeker wateroplosbaar, de reden dat ze drugs converteren naar zoutvorm is vanwege de wateroplosbaarheid, dit kun je herkennen als er tussen haakjes een zuur staat geschreven bijv (HCl). terwijl het psychoactieve deel altijd de basevorm is en omdat die slechts vetoplosbaar zijn heeft je lichaam moeite die op te nemen. dmt nasaal is mogelijk, maar is dit juist de niet gebruikelijke versie van inname. wat vet eten betreft, dit kun je idd eten, je lichaam produceert dan gal om het vet opneembaar te maken. in het geval van zoutvorm van meo is de dosis te klein om er nog effect van te hebben.Benzos zijn niet water oplosbaar maar ze zijn oraal actief. Allerlei voedingsmiddelen zijn ook niet water oplosbaar maar je kunt ze gewoon eten.
Dat klopt, maar bij nasaal gebruik werkt dat niet zo. Je kan normale DMT bijvoorbeeld ook snuiven (zonder MAO-remmer). Dat is alleen erg pijnlijk.
nee ik ben gewoon knock out voor een uurtjeEn zijn je trips nog steeds zo mooi als de eerste keer?
Je slaapt dus gewoon een uurtje (geen visuals of feelings)?nee ik ben gewoon knock out voor een uurtje
het is de beste keus, ik val gelijk in slaap en heb er geen nasleep van. 5-meo-dmt heb ik nooit visuele trips van gehad, behalve een aantal keer in het begin dan zag ik een white-out maar door mn vele gebruik is dat verdwenen. combinatie met ketamine geeft een fijne synergyJe slaapt dus gewoon een uurtje (geen visuals of feelings)?
Zou dit dan niet met een ander middel kunnen? (Doe vooral waar je je goed bij voelt ik ben alleen heel nieuwsgierig)
Dit weet ik allemaal niet, het enige wat ik zeker weet is dat het altijd "NU" is.Elke perceptie heeft geen duratie.
Bijvoorbeeld een stem van iemand:
Als je de symbolische betekenis van de geluiden (taal) negeert en naar de pure perceptie van het geluid ervan luistert, is het moment dat een geluid in bestaan komt, hetzelfde moment dat datzelfde geluid alweer verdwenen is. Oftewel: de perceptie is hier voor géén tijd: 0.
Dit gaat op voor alle percepties: het moment van in bestaan komen = het moment van alweer verdwenen zijn. Er is nooit iets echt in bestaan gekomen, maar doordat de schijnbare percepties in (herkenbare) terugkerende patronen komen, is er de illusie van een daadwerkelijke wereld.
Ik geloof dit persoonlijk niet. Want als je echt door de fundamentele illusie van de wereld heen ziet, zie je de verbondenheid tussen alles en ervaar je die liefde van die eenheid (noem het God, noem het Liefde, whatever). Als je dat ervaart, is er geen stimulus om "anderen" te manipuleren, want dan weet je dat fundamenteel, die "ander" jezelf is.Vgls mij is de grot van plato van toepassing op deze illusie.
Ons bewustzijn is vernauwd en van die zwakke plek maken "de heersers van de wereld" juist gebruik om mee te manipuleren.
100%Dit weet ik allemaal niet, het enige wat ik zeker weet is dat het altijd "NU" is.
Binnen de illusie bestaat er natuurlijk wel relatieve tijd.Ik bedoel er idd mee dat er maar 1 moment is.
Ik vraag me wel eens af of je kunt meten hoe lang een foto duurt.
Als er zoiets bestaat als plancktijd dan moet daar een getal voor staan toch?
Ik herken dit niet en begrijp het niet. Maar wat is je punt, wat zegt het volgens jou?Maar de eigenlijke perceptie die je hebt, is al weg op het moment dat je hem ervaart. (objectieve) wetenschap kan hier niet komen, dit gaat om zelf observeren van perceptie.
Het gaat erom zelf het experiment te doen. (In je eigen ervaring)Ik herken dit niet en begrijp het niet. Maar wat is je punt, wat zegt het volgens jou?
Niet kunnen reken, onjuiste conclusies trekken, geen Engels begrijpen, dan ook nog pretenderen dat alles voor bij gaat maar de essentie van die naam vervolgens ook niet begrijpen en dan als klap op de vuurpijl nog het hoogste woord te willen voeren.@Elvish A lot of noise. wat betekent Elvish A lot of noise ?
HahahahaNiet kunnen reken,
onjuiste conclusies trekken,
geen Engels begrijpen,
dan ook nog pretenderen dat alles voor bij gaat,
maar de essentie van die naam vervolgens ook niet begrijpen en dan als klap op de vuurpijl nog het hoogste woord te willen voeren.
Pak terug op je ademhaling en kom terug als je iets hebt bij te dragen “kerel”.
Hahahaha
Je vergeet: de schuld nooit bij jezelf zoeken.
Of loop ik nu op de zaken vooruit?
Hahahaha
Je vergeet: de schuld nooit bij jezelf zoeken.
Of loop ik nu op de zaken vooruit?
Waarom zo aanvallend?Niet kunnen reken, onjuiste conclusies trekken, geen Engels begrijpen, dan ook nog pretenderen dat alles voor bij gaat maar de essentie van die naam vervolgens ook niet begrijpen en dan als klap op de vuurpijl nog het hoogste woord te willen voeren.
Pak terug op je ademhaling en kom terug als je iets hebt bij te dragen “kerel”.
Ik heb dat niet gemerkt.Zeker mag iemand dat, echter als je de conversatie hebt gevolgd zal je merken dat “alles gaat voorbij” een naar toontje aanslaat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."