#1
Ja leuke kant van verslaggeving dit zegt echt alles al..
Enige wat ik deed is kopietekst rechtermuisknop google search en dit komt eruit.
Helaas mij niet gezien, wordt vaak beloftes gebroken die een journalisten me hadden toegezegd. En kwam mijn naam bij foutieve informatie. Niks persoonlijks maar is al genoeg voor gewaarschuwd en doen alle bron(en) zelf ook nog eens. Waardoor ik denk dat dit alleen maar meer rc's die indien je goed onderzoek doet 'veilig zelfde gevaarlijk heid met zoveel vergelijkbare medicamenten. Ga er maar vanuit dat weinig mensen zomaar iets slikken. Vraag het altijd nogmaals aan de arts en doe zelf onderzoek voor alleen medicamenten, laat staan RC's denk dat ieder lid van hier dat ook doet en het anders vragen. Heb ik ook gedaan als er te weinig informatie of geen dosering te vinden is online.
Succes en hopelijk doe je dan eerst zelf onderzoek. Clonazepam werkt deels als pijnstiller voor mensen die neuropatische klachten hebben. Zonder dat en andere echte pijnstillers als morfine derivaten (oxycodon bijvoorbeeld wat 2x sterker is) staat alles al online vermeld. We hebben hier daarvoor een heel subforum over NPS (RC'S in de volksmond,) enige waar een onderzoek goed ging en op niveau was toen ik bij een event was van Trimbos instituut.
Ben benieuwd wie je wijs maakt dat benzodiazepinen pijnstillers zijn (is voor zeer specifieke diagnose die niet veel mensen hebben.. Dat zijn en blijven opiaten of opioïden de echte pijnstillers. Houdt niet van off-label gebruik. Heb hier artsen zelfs op aan moeten spreken. Genoeg informatie zo.
Hier zijn vast wat feiten /huiswerk voordat er weer desinformatie wordt verspreid..Info - Benzodiazepinen informatie
Benzodiazepine De benzodiazepinen (BDZ) zijn medicijnen die behoren tot een geneesmiddelengroep met sederende (kalmerende, slaapbevorderende) en anxiolytische (gevoelens van angst verminderende) eigenschappen. De ontdekking van deze middelen was een grote medische doorbraak. Met name omdat deze...drugsforum.nl
Plus dit hoort in het subforum Medewerking van gevraagd:
©Tijdloos
Playtime planet ®™
Ps
Dit is benzo-dope hier is jou onderzoek allang gedaan door (in mijn ogen en ervaringen zeer betrouwbare) VICE![]()
A Deadly Synthetic Street Drug Called ‘Benzo Dope’ Is on the Rise
The emerging drug contains two highly-potent highs, fentanyl and etizolam, and has been linked to a string of drug deaths in Canada.www.vice.com
Benzo-dope jou eerste woord; en dat is een mix van benzodiazepines plus opiaten tegelijkertijd wat alleen samen gebruikt wordt als de pijnpoli en neuroloog het voorschrijven om de levenskwaliteit hoog genoeg te houden. Door bijvoorbeeld zenuwpijn of lumbale radiculopathy fibromyalgie etc. Op YouTube staan er veel documentaties over. Oud nieuws is het. Met alle respect naar je opdrachtgever toe.Bekijk bijlage 68914
Komt uit 2021.
Ik ben totaal onbekend in die wereld zou je sierlijk staan eerlijk toegeven ik weet hier niets over wat ik zelf in mijn eerste woordkeuze en styling van de vragen zegt me al genoeg om dat niet te gaan lezen meeste weten hier dondersgoed wat benzo-dope is dat delen we immers met elkaar zullen informatie plus weer de koppeling maken met iets wat niet meer bestaat dat bedrijf f*ń©als. De geschiedenis is al geschreven en uitgebreide media aandacht gehad zou dat delen aan je werkgever; velen zouden zuchten van meer foutieve gegevens. Lees eens eerst hier en op het grote drugs-forum.com het grote broertje niet van ons maar kwam informatie heb ik het 1 en andere ook daar geplaatst bij de Nederlandse afdeling. Volgens mij is of was het zelfs zo dat juristen advocaten e.d daar niet welkom zijn.
Iedereen heeft zijn of haar eigen talenten en kennisgebieden. Is er niemand bij het AD die behalve toetsenbord 'skills' iets weet over medicatie en andere Nieuwe psychoactieve Stoffen (NPS) wat weet?! En interactis met elkaar of doe ik dan zo'n goede research? Of bang voor ontslag als ze weten dat je er van alles af weet. Ga het AD stuk minder raadplegen wat al zelden is.
Kennis is macht werd mij altijd gezegd.
Poeh poeh: je hebt je mening al helemaal klaar, he? Ik ben transparant en eerlijk, gebruik mijn eigen naam en ben op zoek naar meer informatie. Ik sta helemaal aan het begin van het onderzoeken van dit onderwerp. Je bent bang dat mensen desinformeren of bevoordeeld zijn en dan schrijf je vervolgens een bericht vol aannames over mij.
