#1
Daarom.. dagelijks even opschrijven wat je wilt. Als je zegt dat je geen doelen hebt en dat je probleem is, dan is doelen hebben wel een wens ergens in je.Doelen stellen en zelf discipline heb ik niet.
Door dagelijks even te fixeren op wat er in je speelt, gaan er wonderlijke dingen gebeuren.
Doelen kunnen zijn: vriendin blij maken, nieuwe baan over een jaartje, mooie vakantie in de toekomst, je sterk genoeg voelen om te minderen of stoppen met alcohol of tabak bijvoorbeeld.
Je hebt zeker doelen, maar het is makkelijker om er niet bij stil te staan.. (maar het leven is wel anders als je "mediteert", nadenkt over je acties en vervolgens doelgerichter gaat ondernemen)
Groetjes aan je vriendin en geniet van de wijn!