Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeel veel respect voor " De Zandman"

Heel veel respect voor " De Zandman"

56 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou moet ik niet naast mijn schoenen gaan lopen! Ik ben maar een eenvoudige niet meer drinkende alcoholist....
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onwijs veel respect voor jou man! Ik worstel al zoo lang met alcohol. Heb er een acute alvleesklier onsteking gehad door alcohol. Heb blackouts gehad thuis waardoor ik wakker werd in de cel. Allemaal eye-opener dingen. En drink nu en word er zelfs ziek van, maar de lust blijft. Ik weet wat ik moet doen, dat weet ik. Maar mijn respect voor jou rijst tot het het plafon en daarboven. Dat wou ik JOU ff meegeven. Kijk echt tegen je op!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat je in een ander bewondert zit ook in jezelf 💛
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Wat je in een ander bewondert zit ook in jezelf 💛
Klik om te vergroten...
Pfff ik weet het. Maar als het werk tegenvalt, thuis noet.goed is. Denk je je slaap uit alcohol te halen. Dus werk en thuis zou moeten aangepakt worden. Maar doe dit al zo lang als het een diepgewortelde gewoonte is, zoals tanden poetsen enz... Ik bewonder De Zandman gewoon zooo erg. Maar ik ha hier absoluut werk van maken. Dit is een doodlopende weg en daar ben ik me nu van bewust. Wil uit die spiraal. Je glijd steeds verder af. Tijd om het roer om te gooien.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beyond Machine zei:
Pfff ik weet het. Maar als het werk tegenvalt, thuis noet.goed is. Denk je je slaap uit alcohol te halen. Dus werk en thuis zou moeten aangepakt worden. Maar doe dit al zo lang als het een diepgewortelde gewoonte is, zoals tanden poetsen enz... Ik bewonder De Zandman gewoon zooo erg. Maar ik ha hier absoluut werk van maken. Dit is een doodlopende weg en daar ben ik me nu van bewust. Wil uit die spiraal. Je glijd steeds verder af. Tijd om het roer om te gooien.
Klik om te vergroten...
Wat is de eerste stap die je gaat zetten en wanneer?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Awww ff taggen die @De Zandman :twohearts:
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Huisarts. Hopen op een weg eruit. Heb al 2x refusal gekregen. Maar denk niet dat dit helpt op langer termijn, had er soms doorheen gedronken met alle gevolgen van dien. Maar weet ook dat ik 3 maanden in een kliniek kan zitten, en daana moet je het toch echt zelf doen. Porbeer het nu te associëren met iets heeeel negatiefs. En elke avond op een stuk papier de voor en nadelen op te schrijven. Weet zeker dat voordelen leeg blijft en nadelen erg lang word. Dat moet je elke avond toch laten inzien dat het fout is. Slaap onder alcohol is een slechte verzekering ben ik al achter.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben het met je eens.
@Zandman is een groot voorbeeld hoe je een alcoholverslaving de kop in kan drukken.
Maar wat top TS dat je dit openbaar deelt. Ook dat mag gezegd worden.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Nou moet ik niet naast mijn schoenen gaan lopen! Ik ben maar een eenvoudige niet meer drinkende alcoholist....
Klik om te vergroten...

Laat dat eenvoudig maar weg.
Want iedereen die de klappen van alcohol kent weet maar al te goed dat eenvoudig niet eenvoudig is.
Je hebt in het verleden gruwelijk goeie keuzes gemaakt en NU de kracht om deze voort te zetten.

Van 's morgens 10 uur ofzo (was het toch???) in de kroeg naar dit.
Dat is ontzettend knap.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Nou moet ik niet naast mijn schoenen gaan lopen! Ik ben maar een eenvoudige niet meer drinkende alcoholist....
Klik om te vergroten...
Hihi een compliment aannemen kan best lastig zijn hè?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beyond Machine zei:
Slaap onder alcohol is een slechte verzekering ben ik al achter.
Klik om te vergroten...
Onder alcohol slaap je niet echt. Je slaat de REM slaap over en daarom word je vaak doodmoe wakker als je met drank op gaat slapen.....
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman. 130% respect. Ik ga nu slapen. Klote ochtenddienst. En bedankt Kordie
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Onder alcohol slaap je niet echt. Je slaat de REM slaap over en daarom word je vaak doodmoe wakker als je met drank op gaat slapen.....
Klik om te vergroten...
Klopt.. Stomme rot gewoonte! Heb het eigenlijk niet nodig. Maar snap de duivel op de schouder, als je begrijpt wat ik bedoel. * tranentrekker *
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jij bent zo goed bezig geweest. EN nog steeds
TOPPER!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Van 's morgens 10 uur ofzo (was het toch???) in de kroeg naar dit.
Dat is ontzettend knknap.
Klik om te vergroten...
Idd. Om klokslag 10 uur ging ik mijn stamcafe binnen.
Dan mocht ik zelf mijn eerste glas trappistenbier in tappen en dan zorgde ik ervoor de schuimkraag op 2 millimeter te houden.
Dan had ik weer een slok bier extra.....want ja, zo dacht ik er toen over.
Jaja. Een echte alcoholist doet zulke dingen als hij de kans krijgt....

En idd. Soms is een compliment krijgen moeilijk om te ontvangen!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja. het het is een goeie vent die zandman. Ben zelf ook ex alcoholist. Herken veel dingen bij hem.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Om klokslag 10 uur ging ik mijn stamcafe binnen.
Klik om te vergroten...

Boh.
Tot hoelang bleef je daar eigenlijk zitten?
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcohol is een mff. Ik kamp zelf ook met een alcohol probleem, al vind ik het wel een matige verslaving omdat ik niet meer dan 2 biertjes op een avond drink. Maar die drang (craving) na het werk en vooral avonds kan ik haast niet om heen, ja of moet gaan sporten dan lukt het mij wel om te skippen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb je de huisarts al gesproken @Beyond Machine?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Boh.
Tot hoelang bleef je daar eigenlijk zitten?
Klik om te vergroten...
Ik bleeding daar een uur of twee zitten drinken, in die tijd dronk ik een stuk of 10 tripelbiertjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."