Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGaan de VS aanstaande dinsdag definitief tot de grootste slechteriken van de wereld behoren ?

Gaan de VS aanstaande dinsdag definitief tot de grootste slechteriken van de wereld behoren ?

6 antwoorden
486 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn ze dat niet al?
B
BelowTheFlow

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
open.substack.com

Living in Hell

War crimes coming: A horrifying update
open.substack.com open.substack.com

Er was al geen legitieme reden voor die vreselijke oorlog ontketend door Israël en de VS. Maar worden er vanaf dinsdag echt schaamteloos heftige orlogsmisdaden op grote schaal gepleegd ?
Zijn er voldoende leidinggevenden in het Amerikaanse leger klaargestoomd, om zo'n ongrondwettelijk bevel toch uit te voeren ?

Zo wil ik maar niet in en vrolijke paas-stemming komen.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is dan de schuld van trump, die glibberige typetjes om hem heen en de Amerikaanse trumpstemmers en -apologeten (helaas ook in ons land).
Als het klopt wat Paul Krugman zegt.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#4
BelowTheFlow zei:
Zo wil ik maar niet in en vrolijke paas-stemming komen.
Klik om te vergroten...

Nothing. Ever. Happens.

Nee maar ff serieus, probeer je niet zo druk te maken over dit soort shit. Je hebt het niet in de hand en kan er bijzonder weinig aan doen. Je zit precies waar ze je hebben willen, bang en gepolariseerd van de rest van de bevolking. Zorg goed voor je naasten en heb iedereen lief.

Als er wat gebeurt, handel erop. Maar je constant druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt is ontzettend zonde van je energie.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bengozy zei:
Nothing. Ever. Happens.

Nee maar ff serieus, probeer je niet zo druk te maken over dit soort shit. Je hebt het niet in de hand en kan er bijzonder weinig aan doen. Je zit precies waar ze je hebben willen, bang en gepolariseerd van de rest van de bevolking. Zorg goed voor je naasten en heb iedereen lief.

Als er wat gebeurt, handel erop. Maar je constant druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt is ontzettend zonde van je energie.
Klik om te vergroten...
🙏
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bengozy zei:
Maar je constant druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt is ontzettend zonde van je energie.
Klik om te vergroten...
Dat is waar. Een betere wereld begint bij goed zijn voor anderen, inclusief maar niet beperkt tot naasten.

Onverschilligheid ook bij dingen die ik niet kan beïnvloeden, voelt voor mij toch als iets slechts, hoewel minder ongezond voor mij.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
dit gaat ook wel wat losmaken
De Amerikaanse blokkade van de Straat van Hormuz bij Iran begint maandag om 16.00 uur Nederlandse tijd, zo meldt Central Command. Dat is het onderdeel van de Amerikaanse strijdkrachten dat zich bezighoudt met het Midden-Oosten. President Trump kondigde eerder vandaag aan dat die blokkade 'onmiddellijk' zou beginnen, maar gebruikte ook de woorden 'zeer binnenkort'. Dit besluit volgde op de mislukte onderhandelingen tussen Iran en de VS van dit weekend over een vervolg aan de wapenstilstand.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."