#1
dit gevoel ken ik ook hoor "Ik schaam me behoorlijk en het is niet makkelijk om te delen voor mij"...ben ook zo iemand die niet vlug hulp aanvaard van iemand...is omdat ik een deel getekend ban voor het leven? slechte vrienden? weet het niet...maar het doet best eens deugd eerlijk gezegd die positief advies hier...het gevoel zo...ah bon toch nog mensen die eens mijn verhaal bekijken en rekening houden met mij...niet perfect wel mens zou ik zeggen !!!!!!Hi Zandman,
Sorry voor mijn late reactie, maar heb een longontsteking ( o.a ) gehad en daardoor even ''offline'' geweest. Dank je voor jouw vraag. Ben ik (echt) niet gewend.... Ik ben al een tijdje (weer) naar stoppen aan het toewerken. Door jouw vraag komt dit wat sneller dan ik had gewild. Mijn situatie is net als veel mensen hier best wel lastig. Zeker ook fysiek en mentaal. Het is de bedoeling om binnen 2 weken een topic aan te maken over het stoppen met Heroine. Het gaat redelijk, maar ik mis dat ik zaken kan delen als het gaat om opiaten/heroine. Op dit moment ben ik aan het afbouwen, roken en dan 24 uur niet roken voor de volgende dosis. Dat gaat goed. Het probleem is normaliter niet stoppen, maar gestopt blijven. Ik weet dat ik veel meer schrijf dan dat jij vraagt. Zo snel als ik kan zal ik meer schrijven en uitleggen. Nogmaals bedankt! Ik schaam me behoorlijk en het is niet makkelijk om te delen voor mij. Al hoewel, als je dit antwoord leest van mij zal je wel denken: " Ik vraag alleen hoe het gaat Sam''🙈
Struggle behoorlijk, maar binnenkort zal ik mij meer uiten zoals boven beschreven. Nogmaals bedankt voor jouw vraag en ik kom met een topic binnen een week of 2-3. Hoe gaat het met jou Zandman?
Greets,
Sam