#1
Ik heb jaren geblowd en ook enkele jaren 3 tot 5 gram wiet per dag. Je hoefde mij ook niet te vragen niet te blowen tijdens het rijden. Ik weet ook bijna zeker dat ik beter kon rijden onder invloed dan zonder. Ik was gewoon scherper en geconcentreerd.3.0 mcg betekent ook helemaal niet dat je verminderde rijvaardigheden hebt. Er is een consensus in de wetenschap; er is geen correlatie tussen bloedgehalte en driving impairment. Er zijn teveel factoren. Tolerantie speelt een grote rol.
Maar ik ben in die tijd gelukkig nooit getest.
Ik geloof je nu wel. Zelf ben ik voorlopig gestopt met wiet consumptie en nu kan ik ook weer goed rijden zonder wiet gelukkig.