Ik vertrek over enkele dagen naar Berlijn voor een 2weekse vakantie-en-werk uitje. Ik reis op de heenweg met mijn (bijna gepensioneerde) ouders via de trein. Nu wil ik voor de tweede week, waarin ik in een studio wat op moet nemen nadat mijn ouders zijn vertrokken naar huis, de rc NEP meenemen. Vind dit namelijk fijn spul voor zo nu en dan tijdens werk. Ik ben van plan minder dan 1 gram mee te nemen, discreet weggestopt. Ik heb meerdere kleine vraagjes;
- wat is de kans dat er grenscontrole wordt uitgevoerd bij een vetrek vanaf Arnhem centraal?
- en wat is de kans dat ze bij een evt controle mij (een doodgewone eind twintiger met zijn ouders) benaderen en mijn spullen gaan controleren?
- wat is de kans dat er drugshonden de trein in komen en zouden deze op NEP aanslaan?
- en als laatste, wat zou de evt straf zijn voor het meenemen van minder dan een gram? (kleine gebruikershoeveelheid)
Alvorens, dank
- wat is de kans dat er grenscontrole wordt uitgevoerd bij een vetrek vanaf Arnhem centraal?
- en wat is de kans dat ze bij een evt controle mij (een doodgewone eind twintiger met zijn ouders) benaderen en mijn spullen gaan controleren?
- wat is de kans dat er drugshonden de trein in komen en zouden deze op NEP aanslaan?
- en als laatste, wat zou de evt straf zijn voor het meenemen van minder dan een gram? (kleine gebruikershoeveelheid)
Alvorens, dank