Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHaribo

Haribo

64 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
MarcieMarc zei:
Ik heb niets met die Haribo's, die kun je net zo goed in je reedt steken.
Klik om te vergroten...
In je reeDt steken? Kende ik niet, een reeDt! 😂
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste vrienden,

Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een zakje Haribo snoepjes. In elk snoepje zit wat MDMA. Een vriend van mij heeft ze al getest, en ze werken wel degelijk.

Kan iemand hier meer vertellen over de kwaliteit en de dosis per snoepje?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blowen zwakt de rillingen en spasmen wel wat af...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben benieuwd of slapen gaat lukken... Kutsnoepjes!!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze hadden mij gezegd '1 of 2 is genoeg'... Dat geloofde ik natuurlijk niet. Jezus, zo hard afzien en genieten tegelijk! 😂
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo voelt dus het serotoninensyndroom...
Best akelig!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik bega een moord voor een hand vol met broma's....
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb sowieso wat lorazepam klaae liggen.
Slapenn kan ik van lora totaal niet, maar misschien onderdrukt het wat van die nare gevoelens
Ik geef het nog een half uur, en dan nem ik de benzo's!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het wordt nu haast een live tripreport!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 ding is zeker: mdma is het NIET!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serotoninesyndroom, daart lijkt het op
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
geflipt zei:
Beste vrienden,

Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een zakje Haribo snoepjes. In elk snoepje zit wat MDMA. Een vriend van mij heeft ze al getest, en ze werken wel degelijk.

Kan iemand hier meer vertellen over de kwaliteit en de dosis per snoepje?
Klik om te vergroten...
Speculeren is niet toegestaan, wees gewaarschuwd en lees de forumregels. Voor nu een waarschuwing en ik sluit dit topic.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is je ROA van deze snoepjes?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Speculeren is niet toegestaan, wees gewaarschuwd en lees de forumregels. Voor nu een waarschuwing en ik sluit dit topic.
Klik om te vergroten...
Sorry, lang geleden dat ik hier was...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Speculeren is niet toegestaan, wees gewaarschuwd en lees de forumregels. Voor nu een waarschuwing en ik sluit dit topic.
Klik om te vergroten...
1 april :)
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#17
VJ_LSD72 zei:
Wat is je ROA van deze snoepjes?
Klik om te vergroten...
Ik heb niets met die Haribo's, die kun je net zo goed in je reedt steken.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#18
MarcieMarc zei:
Ik heb niets met die Haribo's, die kun je net zo goed in je reedt steken.
Klik om te vergroten...
Oh, maar deze zijn superpotent! Ik dacht eerst van niet, en heb er dan maar meteen 6 van geslikt, bovenop een opkomende xtc-pil... Niet mijn beste idee, dat weet ik nu ook... Nog nooit zo hard gegaan op MDMA... Op het irritante af. Schokken, trillen, enorm zweten,.. teveel van het goeie. Of er is iets met die haribo's... Dat kan best zijn... Er is ook zo goed als niks over geweten. Wie weet wat is het!?
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kijk maar uit met dit spul, je kunt er verslaafd aan raken.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nooit of te never gewild dat een entactogene trip snel zou ophouden...
Medicatie voor de nacht ligt ook al klaar.
Ik geef het nog een uur, dan probeer ik te slapen

Feit dat ik knalmanisch ben, en al dagen niet meer geslapen heb zal er zeker geen goed aan gedaan hebben

Psychisch zwakkeren moeten veel voorzichtiger zijn dan 'normale' mensen. Blijkt nog maar is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."