Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHaribo

Haribo

64 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
geflipt zei:
maar stilletjes opbouwen met halfjes. Les geleerd...
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je echt je les hebt geleerd en de pillen eerst laat testen. Zodat je weet hoe veel je neemt als je 'opbouwt met halfjes'.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
FerdFatoehaus zei:
Ik hoop dat je echt je les hebt geleerd en de pillen eerst laat testen. Zodat je weet hoe veel je neemt als je 'opbouwt met halfjes'.
Klik om te vergroten...
Komen van een zeer betrouwbaar iemand. Tevens goede vriendin ook. Geeft mij enkel 'the good stuff'! No worries. Maar thx! ❀️ Ik zal ze effectief eerst laten testen. Blijkbaar kan dat ook bij ons hier, in België!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
geflipt zei:
Komen van een zeer betrouwbaar iemand. Tevens goede vriendin ook.
Klik om te vergroten...
Diegene heeft het ook weer van iemand die 'het van een betrouwbaar iemand heeft gekregen'. Zonder te testen heb je geen idee wat je neemt. Kijk maar naar die Haribo ongein.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
FerdFatoehaus zei:
Diegene heeft het ook weer van iemand die 'het van een betrouwbaar iemand heeft gekregen'. Zonder te testen heb je geen idee wat je neemt. Kijk maar naar die Haribo ongein.
Klik om te vergroten...
Als je alles gelezen had, had je ook gelezen dat ik ze ging testen...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
geflipt zei:
Als je alles gelezen had, had je ook gelezen dat ik ze ging testen...
Klik om te vergroten...
Je hebt er toch 6 in je mik geduwd en daarna een hele psychotische episode meegemaakt?
Daarnaast mis je mijn punt: het maakt niet uit van wie je drugs krijgt. Zonder te laten testen weet je simpelweg niet wat het is. Of het nou van je moeder of je BFF komt. Dealers verkopen namelijk veel onzin en de gebruiker luisteren daar gretig naar.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
FerdFatoehaus zei:
Je hebt er toch 6 in je mik geduwd en daarna een hele psychotische episode meegemaakt?
Daarnaast mis je mijn punt: het maakt niet uit van wie je drugs krijgt. Zonder te laten testen weet je simpelweg niet wat het is. Of het nou van je moeder of je BFF komt. Dealers verkopen namelijk veel onzin en de gebruiker luisteren daar gretig naar.
Klik om te vergroten...
Was geen psychose, was serotoninensyndroom. En voor de vierde keer: ik ga ze laten testen! 😘
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#7
@geflipt wat een story, happy you made it!

Ikzelf zou deze nooit in mijn botten slaan die Haribo's...

En steeds opnieuw de raad "laat het testen"... Ikzelf heb al 25j verschillende verslavingen achter de rug en nooit nog iets laten testen (buiten eens op Sonar in Barcelona). Wij zijn hier idd niet in de mogelijkheid om te laten testen (enkel bxl dacht ik). Hadden of zouden die testcentra's hier zijn in ons landje zoals in NL zou ik dit wel doen zeker nu met wat ouder te zijn en ook wel wat te hebben meegemaakt onder gebruik. Ik heb het geluk dat ik redelijk gecontroleerd kan gebruiken in de meeste periodes van gebruik met hier en dan een uitschieter πŸ™ƒ.

Ik krijg ook vaak de stelling laat het testen en dit blijft onbegrip veroorzaken indien men dit niet kan of ik zou al met mijn spullen over de grens moeten heenrijden, met alle risico's vandien πŸ™„. En ik weet eigenlijk niet of het zelfs mogelijk is dat wij als Belgen dit kunnen laten doen in Nederland dat testen?

Blij dat je er terug bovenop komt!

Groeten van een coastboy πŸ€™
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
MarcieMarc zei:
Ik heb niets met die Haribo's, die kun je net zo goed in je reedt steken.
Klik om te vergroten...
In je reeDt steken? Kende ik niet, een reeDt! πŸ˜‚
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste vrienden,

Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een zakje Haribo snoepjes. In elk snoepje zit wat MDMA. Een vriend van mij heeft ze al getest, en ze werken wel degelijk.

Kan iemand hier meer vertellen over de kwaliteit en de dosis per snoepje?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blowen zwakt de rillingen en spasmen wel wat af...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben benieuwd of slapen gaat lukken... Kutsnoepjes!!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ze hadden mij gezegd '1 of 2 is genoeg'... Dat geloofde ik natuurlijk niet. Jezus, zo hard afzien en genieten tegelijk! πŸ˜‚
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo voelt dus het serotoninensyndroom...
Best akelig!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik bega een moord voor een hand vol met broma's....
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb sowieso wat lorazepam klaae liggen.
Slapenn kan ik van lora totaal niet, maar misschien onderdrukt het wat van die nare gevoelens
Ik geef het nog een half uur, en dan nem ik de benzo's!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het wordt nu haast een live tripreport!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 ding is zeker: mdma is het NIET!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serotoninesyndroom, daart lijkt het op
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#19
geflipt zei:
Beste vrienden,

Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een zakje Haribo snoepjes. In elk snoepje zit wat MDMA. Een vriend van mij heeft ze al getest, en ze werken wel degelijk.

Kan iemand hier meer vertellen over de kwaliteit en de dosis per snoepje?
Klik om te vergroten...
Speculeren is niet toegestaan, wees gewaarschuwd en lees de forumregels. Voor nu een waarschuwing en ik sluit dit topic.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat is je ROA van deze snoepjes?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."