#1
Ik hoop dat je echt je les hebt geleerd en de pillen eerst laat testen. Zodat je weet hoe veel je neemt als je 'opbouwt met halfjes'.maar stilletjes opbouwen met halfjes. Les geleerd...
Ik hoop dat je echt je les hebt geleerd en de pillen eerst laat testen. Zodat je weet hoe veel je neemt als je 'opbouwt met halfjes'.maar stilletjes opbouwen met halfjes. Les geleerd...
Komen van een zeer betrouwbaar iemand. Tevens goede vriendin ook. Geeft mij enkel 'the good stuff'! No worries. Maar thx! β€οΈ Ik zal ze effectief eerst laten testen. Blijkbaar kan dat ook bij ons hier, in BelgiΓ«!Ik hoop dat je echt je les hebt geleerd en de pillen eerst laat testen. Zodat je weet hoe veel je neemt als je 'opbouwt met halfjes'.
Diegene heeft het ook weer van iemand die 'het van een betrouwbaar iemand heeft gekregen'. Zonder te testen heb je geen idee wat je neemt. Kijk maar naar die Haribo ongein.Komen van een zeer betrouwbaar iemand. Tevens goede vriendin ook.
Als je alles gelezen had, had je ook gelezen dat ik ze ging testen...Diegene heeft het ook weer van iemand die 'het van een betrouwbaar iemand heeft gekregen'. Zonder te testen heb je geen idee wat je neemt. Kijk maar naar die Haribo ongein.
Je hebt er toch 6 in je mik geduwd en daarna een hele psychotische episode meegemaakt?Als je alles gelezen had, had je ook gelezen dat ik ze ging testen...
Was geen psychose, was serotoninensyndroom. En voor de vierde keer: ik ga ze laten testen! πJe hebt er toch 6 in je mik geduwd en daarna een hele psychotische episode meegemaakt?
Daarnaast mis je mijn punt: het maakt niet uit van wie je drugs krijgt. Zonder te laten testen weet je simpelweg niet wat het is. Of het nou van je moeder of je BFF komt. Dealers verkopen namelijk veel onzin en de gebruiker luisteren daar gretig naar.
In je reeDt steken? Kende ik niet, een reeDt! πIk heb niets met die Haribo's, die kun je net zo goed in je reedt steken.
Speculeren is niet toegestaan, wees gewaarschuwd en lees de forumregels. Voor nu een waarschuwing en ik sluit dit topic.Beste vrienden,
Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een zakje Haribo snoepjes. In elk snoepje zit wat MDMA. Een vriend van mij heeft ze al getest, en ze werken wel degelijk.
Kan iemand hier meer vertellen over de kwaliteit en de dosis per snoepje?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."