โt Was dus wel โn goeie. ๐ Ik twijfelde ook, en heb geen excuus, behalve dat ik globaal door het topic scrollde en daardoor de latere berichten eerst las.
@geflipt, gaat het weer wat met je? Want ik twijfel eigenlijk nog steeds enigszins over of je nou toch niet wel echt iets genomen had, buiten die Hariboโs? :โ) Potverdeurie.
Neenee, het was geen grap, spijtig genoeg. Voel het nog. Niet fijn. Ben al een aantal dagen knalmanisch. Ik WEET dat ik dan best geen middelen gebruik, want dat loopt steevast fout... Zoals gisteren dus...
Kwam thuis van een uitstapje met 10gram kush, 4 groene gucci's, en een zakje 'haribo's' (snoepjes met MDMA in, geen idee wat voor dosis). Op de trein naar huis kon ik het niet laten: de eerste pil ging erin. Een half uur later was ik thuis, voelde nog niks dus stak ik er nog een in. Toen vielen mijn ogen op die snoepjes... 'eentje is voldoende', had een vriend mij gewaarschuwd. Maar ik was knalmanisch, dan vergeet je dat soort dingen. Op 10 minuten had ik er zes (!) doorgeslikt. Dit allemaal tesamen, in minder dan een uur. Nog geen half uur na die haribo's liep het zeer snel mis.
Ik had plots geen controle meer over mijn armen en benen. Zeer hard trillen, tegen 200 per uur. Ik begon ook te merken dat ik patronen begon te zien. Hallucinaties dus ook al. Maar daar stopte het niet. Water stroomde uit mijn hoofd en torso. In enkele minuten was ik volledig doorweekt. Ook zat er rond mijn hoofd precies een band. Deed wat pijn. Deze symptomen zijn zeker 4 uur blijven aanhouden. Leek een hele week!
Het was dan wel een beangstige ervaring (zeker toen ik erover ging lezen), toch ben ik de hele tijd kalm gebleven. Denk dat dat mijn redding is geweest.
Voel het wel nog vrij hevig vandaag. En uiteraard heel moe ook. Kleine stickie gerookt, klaar om weer wat plat te gaan liggen. 1 ding is nu wel honderd procent zeker: Nooit meer drugsen als ik manisch ben!!! ๐คฏ