Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHaribo

Haribo

64 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
soort van stickie gerold! Maar het geeft niet dat mellow kantje... Alles blijft schokken en zweten... Als een rivier ovrer mijn hoofd
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
Twijfel serieus over naar de spoeddiensten bellen... Wat een rommel, die haribo's!!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
uren geleden al, en nog zwakt het gevoel niet af...
Jezus, dit IS gewwoon het serotoninensyndroom...
Plots ben ik effe ongerust...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jezus, zelfs een milde vorm laat zich 24 tot 72 uur lang kennen!
Hoe moet ik dit morgen aan mijn moeder zeggen? :fearscream:

'Hey mams, ik heb dus momenteel het serotoninensyndroom...'

Nee, dat lukt me niet...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Man! man, zo zweten! Nooit meegemaakt. Tijd voor iets fris en besuikerd
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eten, drinken en benzo's nemen dus...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
nog maar eens 5mg lorazepam.
Het mag stilaan gaan stoppen nu...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
โ€˜t Was dus wel โ€˜n goeie. ๐Ÿ˜‚ Ik twijfelde ook, en heb geen excuus, behalve dat ik globaal door het topic scrollde en daardoor de latere berichten eerst las.

@geflipt, gaat het weer wat met je? Want ik twijfel eigenlijk nog steeds enigszins over of je nou toch niet wel echt iets genomen had, buiten die Hariboโ€™s? :โ€™) Potverdeurie.
Klik om te vergroten...
Neenee, het was geen grap, spijtig genoeg. Voel het nog. Niet fijn. Ben al een aantal dagen knalmanisch. Ik WEET dat ik dan best geen middelen gebruik, want dat loopt steevast fout... Zoals gisteren dus...

Kwam thuis van een uitstapje met 10gram kush, 4 groene gucci's, en een zakje 'haribo's' (snoepjes met MDMA in, geen idee wat voor dosis). Op de trein naar huis kon ik het niet laten: de eerste pil ging erin. Een half uur later was ik thuis, voelde nog niks dus stak ik er nog een in. Toen vielen mijn ogen op die snoepjes... 'eentje is voldoende', had een vriend mij gewaarschuwd. Maar ik was knalmanisch, dan vergeet je dat soort dingen. Op 10 minuten had ik er zes (!) doorgeslikt. Dit allemaal tesamen, in minder dan een uur. Nog geen half uur na die haribo's liep het zeer snel mis.

Ik had plots geen controle meer over mijn armen en benen. Zeer hard trillen, tegen 200 per uur. Ik begon ook te merken dat ik patronen begon te zien. Hallucinaties dus ook al. Maar daar stopte het niet. Water stroomde uit mijn hoofd en torso. In enkele minuten was ik volledig doorweekt. Ook zat er rond mijn hoofd precies een band. Deed wat pijn. Deze symptomen zijn zeker 4 uur blijven aanhouden. Leek een hele week!

Het was dan wel een beangstige ervaring (zeker toen ik erover ging lezen), toch ben ik de hele tijd kalm gebleven. Denk dat dat mijn redding is geweest.

Voel het wel nog vrij hevig vandaag. En uiteraard heel moe ook. Kleine stickie gerookt, klaar om weer wat plat te gaan liggen. 1 ding is nu wel honderd procent zeker: Nooit meer drugsen als ik manisch ben!!! ๐Ÿคฏ
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jezus, wat een gedachtenstroom! Full on Goa helpt ook wel wat!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wow, het lijkt al veel langer dan het is...
Als er iets fout gaat lijkt de tijd te vertragen...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
MarcieMarc zei:
Ik heb niets met die Haribo's, die kun je net zo goed in je reedt steken.
Klik om te vergroten...
In je reeDt steken? Kende ik niet, een reeDt! ๐Ÿ˜‚
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beste vrienden,

Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een zakje Haribo snoepjes. In elk snoepje zit wat MDMA. Een vriend van mij heeft ze al getest, en ze werken wel degelijk.

Kan iemand hier meer vertellen over de kwaliteit en de dosis per snoepje?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blowen zwakt de rillingen en spasmen wel wat af...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben benieuwd of slapen gaat lukken... Kutsnoepjes!!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze hadden mij gezegd '1 of 2 is genoeg'... Dat geloofde ik natuurlijk niet. Jezus, zo hard afzien en genieten tegelijk! ๐Ÿ˜‚
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo voelt dus het serotoninensyndroom...
Best akelig!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik bega een moord voor een hand vol met broma's....
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb sowieso wat lorazepam klaae liggen.
Slapenn kan ik van lora totaal niet, maar misschien onderdrukt het wat van die nare gevoelens
Ik geef het nog een half uur, en dan nem ik de benzo's!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het wordt nu haast een live tripreport!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#20
1 ding is zeker: mdma is het NIET!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."