Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTesla

Tesla

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga eerlijk zijn he, waarom is dit forum eigenlijk bedoeld? Ik stel naar mijn mening geen verkeerde vraag. Ik heb dit forum door en door gelezen en dan het antwoord krijgen ga even in Spanje testen. Mag ik het eens in mijn dialect zeggen? Ga et toch doen.... ken ier vele geleerd en gelezen mo tzitn ier e poar muttens die ip niet anders ut zien of iemand de groend i te boren! Wuk is me dat eigenlijk. Kbieden me excuses an en en je kriegt toe zukn stom antwoord sturet kir ip na spaje! Ke zovele moeite gedoan vo me vragen te steln en op vele enk antwoord get ma va zukke dieng man tis gemakkelijk eh achter je pc? Ej me vraag eigenlujk gelezen. Speculeren my ass ken ier al meer gelezen wekke drugs daj beter zoe pakke ipv deen daj nu pakt dus wa zit junder me harm reduction? Pist ziek doa deure me vraag was verkeerd ok ma vo zukke antwoorden? Eens benieuwd wie hier op zit om te begrijpen wa ik net schreef!
I
IngboLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak je niet zo druk joh...
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopeisnope6 zei:
Maak je niet zo druk joh...
Klik om te vergroten...
Ik maak me hier heel druk om, dit vanwege ik de laatste maanden heel wat positiefs teruggekregen heb ik meen da, veel uit geleerd maar dan een antwoord krijgen 'test eens in spanje'. Ik heb ook al heel veel gelezen dat men er gw mee spot of zoekt om dingen. Het 1ste antwoord was duidelijk voor mij. Gaat soms te ver hier naar mijn gedacht 😉
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maat, we weten gewoon niet wat er in je pil zit en hebben geen ervaring met jouw pil. Als je de omschrijving van je pil in google gooit krijg je verschillende sites met testresultaten van die pillen. Daar kun je misschien nog ietd uithalen. Ik ga de sites niet delen want ook dat is speculeren. Maar ook met die databases weet je niet of je pil van dezelfde batch is, of er schadelijke stoffen inzitten, etc. Een potje westvlaams jenke gaat dat niet veranderen. Opties onderzoeken voor het testen van je zooi (testkit, opsturen naar een lab, belgie heeft ook centra) doet dat wel en anders moet je ze gewoon in je mik dauwe en merk je het vanzelf. Je zal niet de eerste of de laatste zijn. Maar zo boos worden op ons is echt zeer onterecht. Dit forum is er vooral ook om t gezellig te houden joh.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pff..... Moodswings? 🤔
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shivaz54 zei:
Ik ga eerlijk zijn he, waarom is dit forum eigenlijk bedoeld? Ik stel naar mijn mening geen verkeerde vraag. Ik heb dit forum door en door gelezen en dan het antwoord krijgen ga even in Spanje testen. Mag ik het eens in mijn dialect zeggen? Ga et toch doen.... ken ier vele geleerd en gelezen mo tzitn ier e poar muttens die ip niet anders ut zien of iemand de groend i te boren! Wuk is me dat eigenlijk. Kbieden me excuses an en en je kriegt toe zukn stom antwoord sturet kir ip na spaje! Ke zovele moeite gedoan vo me vragen te steln en op vele enk antwoord get ma va zukke dieng man tis gemakkelijk eh achter je pc? Ej me vraag eigenlujk gelezen. Speculeren my ass ken ier al meer gelezen wekke drugs daj beter zoe pakke ipv deen daj nu pakt dus wa zit junder me harm reduction? Pist ziek doa deure me vraag was verkeerd ok ma vo zukke antwoorden? Eens benieuwd wie hier op zit om te begrijpen wa ik net schreef!
Klik om te vergroten...
www.thuisarts.nl

Ik heb een TIA gehad

www.thuisarts.nl www.thuisarts.nl
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Jij proat ook met elk toaltje een weurdje mee he
Klik om te vergroten...
Ms. International💁🏻‍♀️
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen pillen in me giechel als ze niet getest zijn, risico veel te groot. Doorspoelen als je geen risico wilt lopen.
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi hoi Jeroentje hier van het Linda forum. Nou ik moet toch wat vertellen. We hadden laatst een kinderfeestje en toen hebben we pannenkoeken gegeten. Er zat veel wit poeder op en na het nuttigen hiervan gingen de kinderen toch los. Nu heb ik aan mijn partner gevraagd wat het kon zijn maar dat wist hij ook niet. Ik vond wel een envelopje in zijn jaszak met daarin een briefje waarop stond €50,- per gram. Nu zat er ook wat wit residu in dus volgens mij liegt hij tegen mij. Weten jullie waar je dit wit poeder kan halen want het geeft toch zoveel meer energie dan normale suiker?

Nou alvast bedankt voor jullie reacties en toedels. Ik ga er weer vandoor want mijn wentelteefjes branden aan en de buurt moedertjes zitten op mij te wachten , love J
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Jij proat ook met elk toaltje een weurdje mee he
Klik om te vergroten...
Dan wulde gij munne dialect nie kenne dénk
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#11
jeroen79 zei:
Hoi hoi Jeroentje hier van het Linda forum. Nou ik moet toch wat vertellen. We hadden laatst een kinderfeestje en toen hebben we pannenkoeken gegeten. Er zat veel wit poeder op en na het nuttigen hiervan gingen de kinderen toch los. Nu heb ik aan mijn partner gevraagd wat het kon zijn maar dat wist hij ook niet. Ik vond wel een envelopje in zijn jaszak met daarin een briefje waarop stond €50,- per gram. Nu zat er ook wat wit residu in dus volgens mij liegt hij tegen mij. Weten jullie waar je dit wit poeder kan halen want het geeft toch zoveel meer energie dan normale suiker?

Je naam Jeroentje is niet gestolen aangezien welke belachelijke reactie je hier geeft me dunkt!

Eet nog een lolly zodat je geen zulke onnozele praat kan uitkramen!
Klik om te vergroten...
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Soulassasins haha wij hebben hier het geluk een veruimend dialect te spreken. Heel veruimend om te proberen 😊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."