#1
Ik ga eerlijk zijn he, waarom is dit forum eigenlijk bedoeld? Ik stel naar mijn mening geen verkeerde vraag. Ik heb dit forum door en door gelezen en dan het antwoord krijgen ga even in Spanje testen. Mag ik het eens in mijn dialect zeggen? Ga et toch doen.... ken ier vele geleerd en gelezen mo tzitn ier e poar muttens die ip niet anders ut zien of iemand de groend i te boren! Wuk is me dat eigenlijk. Kbieden me excuses an en en je kriegt toe zukn stom antwoord sturet kir ip na spaje! Ke zovele moeite gedoan vo me vragen te steln en op vele enk antwoord get ma va zukke dieng man tis gemakkelijk eh achter je pc? Ej me vraag eigenlujk gelezen. Speculeren my ass ken ier al meer gelezen wekke drugs daj beter zoe pakke ipv deen daj nu pakt dus wa zit junder me harm reduction? Pist ziek doa deure me vraag was verkeerd ok ma vo zukke antwoorden? Eens benieuwd wie hier op zit om te begrijpen wa ik net schreef!