#1
bloeiend je verhaal ook je hunkering maar vroeger.300 dagen??? DRIEHONDERD DAGEN?? 😵😵😵😵😵😵😵😵
mopje, ik weet al lang wat ik moet doen en inderdaad, NAC-supplement gedurende 3 of 4 maanden ongeveer en, eerlijk, in mijn geval één heel jaar zonder enige entactogenen (ook de RC’s zoals alle mmc’s). Ook geen medicatie zoals SSRI’s of andere die op SERT-neurotransmitters werken, zoals Trazodone bvb. Zelfs mijn medicatie tegen migraineaanvallen zou ik niet mogen gebruiken tijdens die pauze (sumatriptan). Ook geen supplementen van tryptofaan of 5-HTP.
Kortom: ik moet mijn lieve serotonine-neurotransmitters écht met rust laten als ik ooit nog van een goede batch MDMA wil genieten.
Zou dit me ooit eens lukken? Is het zelfs realistisch?
Nu ik heb MDMA gebruik voor mij autisme en ptss en dat is een ander verhaal.
Heeft inderdaad geholpen maar ik ben ook super voorzichtig. Je hebt een protocol voor safe Roll en ik denk er zelf aan om het bij 80 minigram te houden en niet bij pakken.
Vooral de opwarming van het lichaam en cafeïne is blijkbaar schadelijk.
Ik denk dat iedere week alcohol schadelijk is.
Ik zit nu aan de NAC samen met een zo gezond mogelijk leven. Een mens moet iets.
MDMA is nu ook mij enige drug nog die na maanden eens gebruikt.
Veel succes