Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat goed dat je hier een topic over opent. Ik kwam het bij toeval tegen toen ik iets anders aan het opzoeken was en besloot een account aan te maken om te reageren. Ik heb hier persoonlijke ervaring mee. Heb toen mijn kind 6 maanden was xtc gebruikt bij A State of Trance. Veel proberen te vinden via Google en zelf zoveel mogelijk een logisch verhaal van proberen te maken omdat je er weinig over kan vinden. Met de informatie op https://www.e-lactancia.org/breastfeeding/methylenedioxymethamphetamine-mdma/product/ heb ik mijn overwegingen gemaakt. Dit is een betrouwbare website die ook door lactatiekundigen worden gebruikt om wisselwerking met medicijnen te checken bij het geven van borstvoeding. Uiteindelijk heb ik het als volgt gedaan: ik kocht een simpele urine drugstest. Zaterdag op zondagnacht ben ik naar A State of Trance gegaan. De eerstvolgende kolfbeurt na het feest heb ik de drugstest uitgevoerd met mijn moedermelk. Dit bleek te werken, het was een positieve test op mdma. Vervolgens had ik op basis van de informatie op de eerdergenoemde website met betrekking tot de halfwaardetijd (lees ook https://www.borstvoeding.nl/het-dag...lfwaardetijd, T1/2,,via de melk te verkleinen.) besloten om woensdagochtend weer mijn moedermelk te testen met de drugstest. Deze gaf toen een negatief resultaat en dus voelde het voor mij comfortabel genoeg om mijn kind weer aan te leggen. Ik heb er overigens geen problemen mee gehad, mijn kind wilde gelijk weer aanhappen. Ik was hier wel heel bang voor dat dit zou gebeuren, maar gelukkig niet. Dit is ook wel weer kindafhankelijk denk ik. Hoeveel je moet kolven is afhankelijk van hoeveel voedingen je zoon normaal krijgt op een dag. Je moet net zoveel kolfmomenten nemen als aantal voedingen op een dag om je productie op peil te houden. Ik had gelukkig geen terugloop in productie maar heb daar eerder gelukkig ook nooit problemen mee gehad. Ik gaf destijds al geen nachtvoedingen meer dus ik hoefde tijdens het feest niet te kolven. Op festivals en feesten kan je altijd bij de ehbo terecht om te kolven, ik had voor de zekerheid wel mijn spullen meegenomen. Heb op de terugweg in de trein gekolfd omdat het toen wel op klappen stond hahaha. Geniet van je festival in juli en doe vooral waar je jezelf goed bij voelt!"
"Hallo, Ik ben op zoek naar wat advies over dosering van mdma. Ik heb al redelijk wat ervaring met xtc pillen maar ik blijf de come-up erg heftig vinden. Gelukkig wordt ik niet misselijk of iets dergelijks maar ik keer heel erg in mezelf, wil eigenlijk niet meer op mijn benen staan en wil het liefst gewoon liggen en chillen. Dat is prima als je het thuis gebruikt maar op een festival of feest niet echt praktisch en ik herken het ook niet bij mijn vriendengroep. Die hebben daar geen last van en gaan juist lekker kletsen en dansen. Dat komt bij mij echt pas na een uur of anderhalf op gang. Nu heb ik bij een thuisfeest mdma kristallen/poeder afgewogen en in capsules gedaan en begon ik met een dosis van 70mg. Ik was echt 2 uur van de kaart, kon alleen maar in de hangmat liggen. Laatst op een festival begon ik met een kwartje van een geteste 175mg pil (omgerekend dosis van 52mg als ik het dan goed heb?) en wederom was de Come up weer zo heftig. De tweede dosis, wederom een kwartje sloeg weer zo heftig in, alleen duurde het wel korter dan het eerste kwartje. Op een volgend feestje wil ik weer mdma afwegen en in capsules doen maar ik heb echt geen idee welke dosis ik nu het beste kan aanhouden. Ik vraag me ook af of er een verschil is tussen zelf mdma in capsules doen of een xtc pil als je qua dosis hetzelfde aanhoudt. Ben benieuwd hoe jullie hierover denken. Mocht het handig zijn, vrouw 75kg"
"Bedankt voor jullie reacties. Echt een lege maag meestal niet, maar de ene keer wel een stevigere maaltijd dan de andere keer vooraf. Was me nog niet opgevallen of het verschil maakt eerlijk gezegd maar ga het in ieder geval meenemen. Ben een beetje bang dat als ik 40mg doseer dat het dan weer net niet genoeg is om over die treshold heen te gaan maar dat zal toch een kwestie van trial and Error zijn. Zeker ook als ik inderdaad verhalen lees van andere mensen op dit forum die meestal met 80mg beginnen."
"Casrus zei: Ik zou als alternatief 6-APB aaaanraden. Klik om te vergroten... Ik heb dit inderdaad wel vaker op dit forum voorbij zien komen als alternatief voor mdma maar vind dat dan toch een beetje spannender/risicovoller omdat er nog niet zo veel over bekend is in vergelijking met mdma. Maar toch het onderzoeken waard!"
"Voor degene die benieuwd zijn hoe ik het uiteindelijk heb gedaan en beleefd. Ik ben begonnen met 40-45 eerst dosis. Deze kwam rustig op, ik kon lekker bij mijn eigen energie blijven en trok me niet zo terug als ik anders doe. Tweede dosis van 25 twee uur later genomen en dit ging hetzelfde. Heerlijk van de muziek genoten en ik was veel meer aanspreekbaar en veel minder met mijn zonnebril gelopen hahaha. Qua timing kwam het alleen niet helemaal lekker uit, want een uur voor het einde was het "uitgewerkt". Ik had nog een dosis bij van 25 maar heb bewust toen gekozen om die niet te nemen omdat ik me wel prima voelde en niet weer die Come up wilde ervaren. Ook vooraf wat drankjes gedaan wat ook hielp dat ik meer ontspannen was. En voor degene die er in geloven: ik heb reiki 2 en heb de week vooraf mijn capsules behandeld en mezelf en op de dag zelf goed geaard. Ik geloof dat dit ook een goede bijdrage heeft gedaan 🙃. Less is echt more in mijn geval"
"ReggaeBlaster zei: Ik was benieuwd wat is je data? Lengte gewicht geslacht leeftijd. Dat is allemaal wel belangrijk op de aantal mg die je neemt. Vooral gewicht. Die 3maanden vuistregel samen met de 1 tot 1.5mg per kg lichaamsgewicht is gekomen vanuit het boek van de geniale man Alexander Shlugin. PIKHAL. Ik ben zelf altijd iemand van mijn groep waarmee ik feest die zich t meest inleest, weet wat r gebeurt in t brein. Als ik aan de Xtc/MDMA ga maak ik me altijd schuldig aan deze vuistregel dat ik m niet na-leef maar ik weet wel wat ik tot me neem. Ikzelf weeg +/-80kg en neem altijd zo 75mg mdma per dosis. Ik begin gewoon niet te vroeg zodat ik tot t einde lekker uit mn plaat kan gaan. Ik slik meestal 4 keer een stuk pil waarvan er dus 75mg+/- per stuk inzit. Ik laat ook altijd pillen testen want alleen dan weet je hoeveel je neemt. De eerste dosis doe ik altijd net een iets groter stukje als startdosis dus zeg 80/85mg en daarna dus enkele 75mg boosters. Echt max 3 keer daarna nog wat slikken want t heeft eig al geen zin meer om een 4e keer wat te slikken, ik verleng dan meer de "roll". Mensen die 7-8-9keer wat slikken op een avond bereiken dr niks mee. Hooguit langer strak staan. Zo leuk is dat nou ook weer niet. Klik om te vergroten... Ik ben een vrouw, 1.72m en gewicht geen idee. Ik sta niet meer op de weegschaal maar ik denk 75-80kg. 35 jaar. Ik ben ook degene van de groep die zich helemaal inleest en er een wiskundige formule op los laat hahaha en let ook op de tussenperiode van 3 maanden. Wat bij mij denk ik wel anders is, is dat ik reiki energie heb. Je gelooft er in of niet, maar sinds ik dat heb ben ik veel gevoeliger geworden voor mdma (ook voor alcohol trouwens). Dat werd overigens ook verteld voor ik aan reiki begon maar dat is wel de reden waarom bij mij die 1 tot 1,5x lichaamsgewicht niet meer opgaat in ieder geval."