#1
Ik denk dat we nu twee topics hebben met zowat dezelfde problematiek...
Ik denk dat we nu twee topics hebben met zowat dezelfde problematiek...
@Raver,Denk wel meer met alle respect. Baclofen, pregabaline en diazepam methode is algemeen bekend en zijn veel vragen over. Weten newbie's wel dat er een zoekfunctie bestaat? Scheelt veel wachten op antwoorden op vragen die al gesteld en gegeven zijn.
Wat bedoel je ?@Raver,
Ik moet er even nog wat aan toe voegen voor alle duidelijkheid.
Ik zag namelijk dat forumlid @Diametha op dit topic in heeft gehaakt met dezelfde problematiek die zij in een ander topic uitvoerig bespreekt en ik kreeg heel even het gevoel dat we twee haast gelijke topics kregen.
De voorafgaande materie echter valt daar niet onder.
Voor alle duidelijkheid.
ik bedoel dat ik jouw cirkel van spanningen aangaande medicatie waarbij je zelfs haldol wilde gaan nemen, in een ander topic tegenkwam.Wat bedoel je ?
Bedankt voor alles wat je hebt gedaan echt heel erg bedanktik bedoel dat ik jouw cirkel van spanningen aangaande medicatie waarbij je zelfs haldol wilde gaan nemen, in een ander topic tegenkwam.
Dan krijg je twee topics met jouw problemen en het is het beste om dit in jouw eigen topic te houden.
Ik zie dat je nog steeds in die spanningsvelden rondcirkelt en daarvoor heb je hulp nodig die ik in dit geval je niet meer kan geven. Wat ik ook zeg, je blijft maar in die spanningsvelden wentelen in allerlei ellende
En wat iedereen hier ook zegt of aandraagt, dat verandert niet.
Het is nu aan de psychiater om je daar hulp in te geven. Ikzelf kan dit niet meer.
Dat bedoel ik.
Je hebt slaap nodig en ipv methadon of zolidem verhoog je dan je antidepressivum? Die volg ik niet.Over die haldol wou het voorstellen aan mijn psychiater
De 45 mg mirtezepine had ik gedaan en daarna spijt gekregen
Maar een tijdje terug toen ik niet kon slapen mocht van de huisarts eenmalig de mertezepine naar 45 mg verhoogd
Maar eenmalig
En vandaag vond ze het niet zo erg als het maar bij dat ene keer blijft want heb een week maar 3 uurtjes per nacht geslapen en was zo kapot van het lopen afgelopen dagen
Had echt slaap nodig
Ik weet het ook niet maar kreeg de advies om mertazepine te verhogen als ik niet kon slapen verder weet ik het nietJe hebt slaap nodig en ipv methadon of zolidem verhoog je dan je antidepressivum? Die volg ik niet.
Ik ben zo in de war wil het graag verhogen
Maar wil het niet zelf doen
Waarom hoog je de methadon niet gewoon op tot 70 mg? Ze hebben al gezegd dat het mag. Het gaat waarschijnlijk toch helpen bij je onrust en indirect bij je depressie.het mag omhoog tot 70 mg
Bij mij werkten benzos helemaal niet tijdens GHB ontwenning. Zelfs IV midazolam kreeg me niet in slaap. Weet niet precies hoe veel ik heb gekregen maar ze durfden iig niet verder te gaan (op de IC!) dus dat zegt wel wat. Uiteindelijk hielp megadosis haldol maar fijn was het allerminst. Zou dit nooit thuis doen.Aangezien je toch al thuis aan het afbouwen bent neem ik aan dat je de risico's die hierbij horen voor lief neemt?
Ik zou Baclofen niet aanraden tijdens het gebruik van GHB. Dit in verband met kruistolerantie.
Benzo's kunnen ondersteuning bieden. Maar het is tricky, vanwege de verslavende eigenschappen en de combinatie GHB + benzo's.
Ik weet dat ik destijds in de detox wel 3 maal daags zo nodig 5mg Diazepam kreeg. Dit kan ondersteuning bieden omdat het het effect wat versterkt van de GHB. Heb je een bloeddrukmeter? Beetje onwennig hoort wel bij afbouwen, aangezien het je 4e keer is verwacht ik ook wel dat het niet zo makkelijk gaat.
Bloeddruk / hartslag is de maatstaf of je te snel gaat ja of de nee. Lukt een halve ml niet? Doe dan 0,3. Of blijf een dagje extra stabiel. Probeer er een beetje mee te spelen. Zolang je maar stabiel blijft doseren. Stabilitt.eit = de sleutel naar succes.
Dit is volgens mij precies het probleem. Je hoopt dat een pil je problemen op gaat lossen. Dat gaat niet gebeuren zonder intensieve behandeling, waarbij pillen alleen een hulpmiddel zijn. En haldol wil je echt niet, dat is een paardenmiddel dat nog veel zwaardere bijwerkingen geeft dan de middelen die je nu al gebruikt. En dat zijn er nu al 4, allemaal zware medicatie met mogelijk heftige bijwerkingen op zowel korte als lange termijn. Weer een andere pil is niet de oplossing. Behandeling van de oorzaak van je klachten is wat je nodig hebt niet meer soorten pillen.Kan ik die haldol niet krijgen voor een paar dagen rust ben helemaal kapot
En dan weer gaan proberen stabiliseren voor methadon ?
Verlang zo erg naar een beetje rust in mijn hoofd en lichaam
Waar kan ik die spul krijgen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."