Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswel of geen baclofen/diazepam ghb afbouw?

wel of geen baclofen/diazepam ghb afbouw?

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Diametha zei:
Wat bedoel je ?
Klik om te vergroten...
ik bedoel dat ik jouw cirkel van spanningen aangaande medicatie waarbij je zelfs haldol wilde gaan nemen, in een ander topic tegenkwam.
Dan krijg je twee topics met jouw problemen en het is het beste om dit in jouw eigen topic te houden.
Ik zie dat je nog steeds in die spanningsvelden rondcirkelt en daarvoor heb je hulp nodig die ik in dit geval je niet meer kan geven. Wat ik ook zeg, je blijft maar in die spanningsvelden wentelen in allerlei ellende
En wat iedereen hier ook zegt of aandraagt, dat verandert niet.
Het is nu aan de psychiater om je daar hulp in te geven. Ikzelf kan dit niet meer.

Dat bedoel ik.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
ik bedoel dat ik jouw cirkel van spanningen aangaande medicatie waarbij je zelfs haldol wilde gaan nemen, in een ander topic tegenkwam.
Dan krijg je twee topics met jouw problemen en het is het beste om dit in jouw eigen topic te houden.
Ik zie dat je nog steeds in die spanningsvelden rondcirkelt en daarvoor heb je hulp nodig die ik in dit geval je niet meer kan geven. Wat ik ook zeg, je blijft maar in die spanningsvelden wentelen in allerlei ellende
En wat iedereen hier ook zegt of aandraagt, dat verandert niet.
Het is nu aan de psychiater om je daar hulp in te geven. Ikzelf kan dit niet meer.

Dat bedoel ik.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor alles wat je hebt gedaan echt heel erg bedankt
Ik heb alles geprobeerd hoop dat die 2 weken snel voorbij gaan en dit keer laat ik me niet zo snel door de psychiater wegsturen
Hij moet me ergens laten opnemen of tenminste uitleggen wat mijn mogelijkheden zijn en hoe ik uit deze ellende kom volgens hem zijn plan van aanpak uitleggen
Want elke afspraak was hoe voel je je
Dan leg ik het hem uit ik heb zelfs gehuild bij hem
Dan antwoord hij methadon verhogen dan kom je volgende week helemaal beter naar me
En dan kom ik de week erop weer hetzelfde of erger , doet ie weer hetzelfde
Het gesprek duurt altijd Max 10 minuten en medicatie voorschrijven en weer naar huis
Maar als ik daar ben lijkt het alsof ie me hypnotiseert want ik ga naar huis met zoveel vertrouwen dat het goed komt , maar in de middag komt toch alles terug ( onrust depressie en huilbuien) bel ik hem dan zegt ie geef het tijd tot onze volgende afspraak
Dit keer ga ik anders met hem praten er moet meer duidelijkheid komen vooral wat de mogelijkheden zijn en of ik ergens kan opgenomen worden of om te stabiliseren of om een van de medicatie af te bouwen
Maar jij bedankt 🙏 voor alles
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Over die haldol wou het voorstellen aan mijn psychiater
De 45 mg mirtezepine had ik gedaan en daarna spijt gekregen
Maar een tijdje terug toen ik niet kon slapen mocht van de huisarts eenmalig de mertezepine naar 45 mg verhoogd
Maar eenmalig
En vandaag vond ze het niet zo erg als het maar bij dat ene keer blijft want heb een week maar 3 uurtjes per nacht geslapen en was zo kapot van het lopen afgelopen dagen
Had echt slaap nodig
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#4
Diametha zei:
Over die haldol wou het voorstellen aan mijn psychiater
De 45 mg mirtezepine had ik gedaan en daarna spijt gekregen
Maar een tijdje terug toen ik niet kon slapen mocht van de huisarts eenmalig de mertezepine naar 45 mg verhoogd
Maar eenmalig
En vandaag vond ze het niet zo erg als het maar bij dat ene keer blijft want heb een week maar 3 uurtjes per nacht geslapen en was zo kapot van het lopen afgelopen dagen
Had echt slaap nodig
Klik om te vergroten...
Je hebt slaap nodig en ipv methadon of zolidem verhoog je dan je antidepressivum? Die volg ik niet.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#5
PapaverMan zei:
Je hebt slaap nodig en ipv methadon of zolidem verhoog je dan je antidepressivum? Die volg ik niet.
Klik om te vergroten...
Ik weet het ook niet maar kreeg de advies om mertazepine te verhogen als ik niet kon slapen verder weet ik het niet
Het mocht een keer
Ik heb gisteren niks verhoogd en sliep niet echt goed om de kwartier wakker
Ik heb net wel de 5 mg Diazepam genomen begin me heel slaperig te voelen
Ga zo de 70mg methadon nemen

Ben gisteren niet gebeld door de vervangende psychiater om te vragen de methadon te verhogen want hij zei geef het wat tijd minimaal een week

Ik ben de hele ochtend onrustig en het wordt steeds erger in plaats van minder door de Diazepam
De Diazepam maakt je alleen slaperig
Onrustig en slaperigheen goede combinatie
Hoop dat het niet erger wordt
Heb vandaag methadon genomen 70 mg
Hopelijk 🤞 doet het wat
Voel me nog steeds onrustig depressief en geen huilen
Hoop dat het niet erger wordt
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Diametha zei:
Ik ben zo in de war wil het graag verhogen
Maar wil het niet zelf doen
Klik om te vergroten...
Diametha zei:
het mag omhoog tot 70 mg
Klik om te vergroten...
Waarom hoog je de methadon niet gewoon op tot 70 mg? Ze hebben al gezegd dat het mag. Het gaat waarschijnlijk toch helpen bij je onrust en indirect bij je depressie.

Edit: Sorry, ik had niet door dat dit niet jouw topic was. Beter verplaatsen we dit gesprek naar jouw eigen topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."