Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGbl zeer kort gebruikt, toch lichamelijke klachten.

Gbl zeer kort gebruikt, toch lichamelijke klachten.

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Slaap je helemaal niet als je geen dia neemt??
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik moet toch geslapen hebben denk ik.
Mijn huisgenoot vroeg of ik hem binnen had horen komen want hij bedacht zich hierna dat het niet zo slim was om nogal luidruchtig binnen te komen.
Het is altijd hoorbaar in de slaapkamer als iemand binnenkomt via de voordeur en heb er nu niks van meegekregen.

Ik ga de diazepam vanavond niet nemen, gister was het overgrote deel van de dag veel aangenamer namelijk.
Vandaag is het veel wisselvalliger.
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#3
verrekijker zei:
Wel heel bizar man, veel benzo’s genomen laatste tijd? Lijkt mij eerder daarvan te zijn
Klik om te vergroten...
Nee, gister was was de eerste keer dat ik een benzo heb gebruikt.
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dub Soldier zei:
Fijn dat je bent gestopt met die GBL. En als die keta daar even bij geholpen heeft, geen probleem toch. Alleen hoop dat je van die keta niet weer een nieuwe gewoonte maakt...
Klik om te vergroten...
Ja absoluut, en dat was maar 1 dag om het scherpe randje eraf te halen dus dat is geen probleem verder.

Ook de diazepam gelaten voor wat het is gisteravond en best oke geslapen, was echt goed onder zeil.

Merk dat de klachten aan het afnemen zijn en heb nutridrink compact vandaag in huis gehaald om mijn calorieën weer op pijl te krijgen.
Dat is een behoorlijke caloriebom die je zo weg drinkt.

Tot nu toe vandaag gegeten:
Banaan
Chocomel met een schepje weightgainer en whey
Engergybar
Croissant met jam
Flesje nutridrink

Vanavond ga ik mijn best doen het nog wat meer binnen te krijgen maar ben al heel tevreden met mijn huidige resultaat vandaag!
g
gekkegerrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
GHB / GBL is gewoon een kriem, je kan het beste als het maar 4 dagen zijn geweest stoppen en wachten totdat je slaapt, en jezelf als een anorexiapatient behandelen en je zelf forceren te koken, jezelf te verzorgen en je bed verschonen helpt, doe wat leuks overdag en ga desnoods als je wakker bent snachts een grote wandeling maken waardoor je moe word.

Ik heb een tijdje ghb gebruikt in 3 fases en alle 3x gestopt met klachten maar de kunst is om niet in die symptomen te geloven en jezelf te vertellen dat het sabbotage van jezelf is.

Klinkt heel idioot maar het werkt echt!!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
OtherShore zei:
Het verbaast me wel dat je met zo’n korte periode van gebruik en toch vrij lage dosissen (7 ml over 3 dagen) al last krijgt van lichamelijke ontwenning. Begrijp ik goed dat je wel vaker gbl gebruikt? Misschien dat het daaraan kan liggen. Fijn dat de diazepam een beetje de klappen opvangt.

Heb je misschien ook last van een angststoornis? Ik merk dat je erg gefocust bent op allerlei mogelijke lichamelijke en geestelijke symptomen.
Klik om te vergroten...
gbl is dan ook veel sterker dan ghb
dat zal ook wel meespelen
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat gaat me nu ook goed af, zit een beetje te kaarten en wat luchtige series kijken.
Mindset is key, tot de eerste verbeteringen is dat heel moeilijk heb ik gemerkt.
De stijgende lijn lichamelijk is mentaal zo'n boost.

Net zelfs weer genoten van mijn avondeten, goed gevulde soep en heb nog extra bijgenomen daarna.
G
Giovanni1223Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sterkte man hoop dat alles goed gaat nu? Heb van de week het zelfde gehad 6 dagen door op g en pep voel me 4 a 5 dagen later nog steeds gesloopt. Kan alleen maar slapen en met moeite 2 dagen werken. Dan weer 20 uur slapen om bij te komen. Kon ook nouwelijks eten. Gelijk rare ontwennings verschijnselen. Ik vind op dat moment zo lachen maar word nog 100x meer impusief dan ik al van mij zelf ben. Super gevaarlijk voor mij.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Giovanni1223 zei:
Sterkte man hoop dat alles goed gaat nu? Heb van de week het zelfde gehad 6 dagen door op g en pep voel me 4 a 5 dagen later nog steeds gesloopt. Kan alleen maar slapen en met moeite 2 dagen werken. Dan weer 20 uur slapen om bij te komen. Kon ook nouwelijks eten. Gelijk rare ontwennings verschijnselen. Ik vind op dat moment zo lachen maar word nog 100x meer impusief dan ik al van mij zelf ben. Super gevaarlijk voor mij.
Klik om te vergroten...
Je mag al heeeel blij zijn dat je uberhaupt kunt slapen en op deze manier hersteld. De meeste kunnen na een binge op de GABA B receptoren zelfs niet meer slapen, moet er geen tekening bij maken hoe dat je sloopt :) been there done that!
Wil hier niet komen opscheppen integendeel maar wees maar heel blij dat je zoveel slaapt :)
0
010rdamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoeveel tijd was je onder invloed per dag? En ook voor het slapen? Want wat je nu zegt komt dus neer op 2.5 ml per dag?!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."