Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Helaas is mijn Ghb gebruik een beetje uit de hand gelopen de laatste dagen. Na veel binges van 2 a 3 dagen met daartussen 2 tot 4 dagen rust ( gemiddeld ) ben ik nu 5 dagen aan de gang, gelukkig wel met een 12 daagse pauze vooraf. Ik ben donderdag tegen de avond begonnen, 24 7 tot maandag ochtend 0400. Toen gestopt tot maandag avond 2300 en het buizen weer hervat ( 19 uur pauze), tot nu. Nu is de vraag of ik gewoon kan stoppen zonder ernstige complicaties. Ik ben bekend met de glutamaat rebound die vervelend kan zijn. Ik heb voor het slapen eventueel zoplicone. Er is ongeveer ruim geschat 200 ml door gegaan. De laatste optie is afbouwen met nog 300 ml ongeveer wat ik nog heb, maar daar heb ik eigenlijk echt totaal geen zin in. Met vriendelijke groet,"
"Hoeveel tijd was je onder invloed per dag? En ook voor het slapen? Want wat je nu zegt komt dus neer op 2.5 ml per dag?!"
"Inderdaad nergens last van gelukkig, de zopli was wel echt nodig om te kunnen slapen..maar dit is eigenlijk altijd door een overvloed aan glutamaat in je brein wanneer de ghb eruit gaat. Het flesje word vanaf nu door mijn vriendin beheert want onder invloed zie ik bijna niet in dat het na 1 dag gewoon leuk geweest is."
"ThePharmacy zei: Hoe gaat het nu met je? Klik om te vergroten... Ik ben vandaag pas weer 100%, fysiek is er niks aan de hand. Ik heb gewoon goede workouts. Merkte wel dat dingen niet in balans zijn in het hoofd. Vooral moeite met slapen of helemaal niet en korte lichte paniek af en toe. Denk dat dit glutamaat is wat te hoog blijft."