Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGbl zeer kort gebruikt, toch lichamelijke klachten.

Gbl zeer kort gebruikt, toch lichamelijke klachten.

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt mij heel straf van zo een lage dosis deze klachten nog te hebben en dat na zo een tijdspanne. Heb je toevallig ook geen Phenibut gebruikt of iets anders?
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zaterdag 6 april heb ik 1,25 xtc pil en ketamine op dus dat is nu 10 dagen geleden
Afgelopen zondag wat ketamine uit nood geboren gebruikt zoals eerder vermeld.

Dat is toch te lang geleden om nu nog van invloed te zijn lijkt me.

Vannacht de diazepam 5mg, vroeg me daarbij wel af of het niet de klachten verlengd aangezien het op de zelfde receptoren werkt en hiermee de klap daarna nog groter word of is het beter het gewoon te nemen vanavond en een paar uurtjes slaap te kunnen pakken?
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Slaap je helemaal niet als je geen dia neemt??
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet toch geslapen hebben denk ik.
Mijn huisgenoot vroeg of ik hem binnen had horen komen want hij bedacht zich hierna dat het niet zo slim was om nogal luidruchtig binnen te komen.
Het is altijd hoorbaar in de slaapkamer als iemand binnenkomt via de voordeur en heb er nu niks van meegekregen.

Ik ga de diazepam vanavond niet nemen, gister was het overgrote deel van de dag veel aangenamer namelijk.
Vandaag is het veel wisselvalliger.
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#5
verrekijker zei:
Wel heel bizar man, veel benzo’s genomen laatste tijd? Lijkt mij eerder daarvan te zijn
Klik om te vergroten...
Nee, gister was was de eerste keer dat ik een benzo heb gebruikt.
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dub Soldier zei:
Fijn dat je bent gestopt met die GBL. En als die keta daar even bij geholpen heeft, geen probleem toch. Alleen hoop dat je van die keta niet weer een nieuwe gewoonte maakt...
Klik om te vergroten...
Ja absoluut, en dat was maar 1 dag om het scherpe randje eraf te halen dus dat is geen probleem verder.

Ook de diazepam gelaten voor wat het is gisteravond en best oke geslapen, was echt goed onder zeil.

Merk dat de klachten aan het afnemen zijn en heb nutridrink compact vandaag in huis gehaald om mijn calorieën weer op pijl te krijgen.
Dat is een behoorlijke caloriebom die je zo weg drinkt.

Tot nu toe vandaag gegeten:
Banaan
Chocomel met een schepje weightgainer en whey
Engergybar
Croissant met jam
Flesje nutridrink

Vanavond ga ik mijn best doen het nog wat meer binnen te krijgen maar ben al heel tevreden met mijn huidige resultaat vandaag!
g
gekkegerrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
GHB / GBL is gewoon een kriem, je kan het beste als het maar 4 dagen zijn geweest stoppen en wachten totdat je slaapt, en jezelf als een anorexiapatient behandelen en je zelf forceren te koken, jezelf te verzorgen en je bed verschonen helpt, doe wat leuks overdag en ga desnoods als je wakker bent snachts een grote wandeling maken waardoor je moe word.

Ik heb een tijdje ghb gebruikt in 3 fases en alle 3x gestopt met klachten maar de kunst is om niet in die symptomen te geloven en jezelf te vertellen dat het sabbotage van jezelf is.

Klinkt heel idioot maar het werkt echt!!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
Het verbaast me wel dat je met zo’n korte periode van gebruik en toch vrij lage dosissen (7 ml over 3 dagen) al last krijgt van lichamelijke ontwenning. Begrijp ik goed dat je wel vaker gbl gebruikt? Misschien dat het daaraan kan liggen. Fijn dat de diazepam een beetje de klappen opvangt.

Heb je misschien ook last van een angststoornis? Ik merk dat je erg gefocust bent op allerlei mogelijke lichamelijke en geestelijke symptomen.
Klik om te vergroten...
gbl is dan ook veel sterker dan ghb
dat zal ook wel meespelen
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat gaat me nu ook goed af, zit een beetje te kaarten en wat luchtige series kijken.
Mindset is key, tot de eerste verbeteringen is dat heel moeilijk heb ik gemerkt.
De stijgende lijn lichamelijk is mentaal zo'n boost.

Net zelfs weer genoten van mijn avondeten, goed gevulde soep en heb nog extra bijgenomen daarna.
G
Giovanni1223Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sterkte man hoop dat alles goed gaat nu? Heb van de week het zelfde gehad 6 dagen door op g en pep voel me 4 a 5 dagen later nog steeds gesloopt. Kan alleen maar slapen en met moeite 2 dagen werken. Dan weer 20 uur slapen om bij te komen. Kon ook nouwelijks eten. Gelijk rare ontwennings verschijnselen. Ik vind op dat moment zo lachen maar word nog 100x meer impusief dan ik al van mij zelf ben. Super gevaarlijk voor mij.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Giovanni1223 zei:
Sterkte man hoop dat alles goed gaat nu? Heb van de week het zelfde gehad 6 dagen door op g en pep voel me 4 a 5 dagen later nog steeds gesloopt. Kan alleen maar slapen en met moeite 2 dagen werken. Dan weer 20 uur slapen om bij te komen. Kon ook nouwelijks eten. Gelijk rare ontwennings verschijnselen. Ik vind op dat moment zo lachen maar word nog 100x meer impusief dan ik al van mij zelf ben. Super gevaarlijk voor mij.
Klik om te vergroten...
Je mag al heeeel blij zijn dat je uberhaupt kunt slapen en op deze manier hersteld. De meeste kunnen na een binge op de GABA B receptoren zelfs niet meer slapen, moet er geen tekening bij maken hoe dat je sloopt :) been there done that!
Wil hier niet komen opscheppen integendeel maar wees maar heel blij dat je zoveel slaapt :)
0
010rdamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoeveel tijd was je onder invloed per dag? En ook voor het slapen? Want wat je nu zegt komt dus neer op 2.5 ml per dag?!
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wel heel bizar man, veel benzo’s genomen laatste tijd? Lijkt mij eerder daarvan te zijn
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo, afgelopen week heb ik gbl gebruikt.
Dit komt neer op ongeveer 7ml over 3 dagen (dinsdag tot en met donderdag)
Ik kon niet meer slapen en het idee dat ik een drug nodig heb hiervoor gaat mij wat te ver en ben er mee gestopt.
nu is de laatste dosis om en nabij de 37 uur.
Ondanks het vrij korte gebruik heb ik wel lichamelijke klachten zoals niet kunnen slapen, zweten, verhoogde hartslag weinig tot geen trek.
Het is nu wat beter ten opzichte van gister, waar ik me gister heb moeten forceren een beetje eten naar binnen te krijgen ging dat vandaag wel.
Nog steeds klaarwakker helaas.

Wat zitten lezen op het forum en zie dan toch wat dingen voorbij komen over colt turkey stoppen en de risico's...
Veel rapporten zeggen wat over wekenlang gebruik, is het nu ook zo dat met 3 dagen gebruik colt turkey is af te raden? En gezien de verstreken tijd vanaf laatste inname, doe ik er dan wijs aan om een zo klein mogelijke dosis te nemen tegen de afkickverschijnselen of nu doorzetten?
.
Hopelijk kan iemand mij hier een beetje duidelijkheid in geven.
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iemand?
Nu 51 uur sinds laatste inname, vannacht wel 3 uurtjes kunnen slapen gelukkig.
Het is een begin, voelde mij de eerste 2 uur vrij oke, nog wel een versnelde hartslag.
Hierna werd het allemaal wat heftiger mentaal.
Nergens helemaal bij zijn met mijn gedachten.
Als iemand tips heeft hoor ik het heel graag.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je gaat je snel weer beter voelen. Na drie dagen gbl gebruik kun je nog gewoon cold turkey stoppen zonder problemen. Afbouwen is dan niet nodig. Het is op zich wel normaal dat je even een soort kater hebt vooral als je daar gevoelig voor bent. Gaat goed komen.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#17
larstronaut en spaceruub zei:
Iemand?
Nu 51 uur sinds laatste inname, vannacht wel 3 uurtjes kunnen slapen gelukkig.
Het is een begin, voelde mij de eerste 2 uur vrij oke, nog wel een versnelde hartslag.
Hierna werd het allemaal wat heftiger mentaal.
Nergens helemaal bij zijn met mijn gedachten.
Als iemand tips heeft hoor ik het heel graag.
Klik om te vergroten...
Doorzetten. Het wordt beter met elke dag.
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#18
Allereerst super bedankt voor jullie reacties! Het colt turkey stoppen zat me toch een beetje dwars met wat je eraan kan overhouden.
Tegen een uur of 1 het even heel zwaar gehad, nu met ketamine is het heel goed te doen gelukkig.
Ik gebruik ketamine amper, laat het eens in de 3 maanden zijn dus heb er niet veel van nodig.
Nu snap ik dat je nooit drugs moet gaan gebruiken om andere drugs te cancelen of om te functioneren maar omdat het zo heftig werd lijkt mij de ketamine een relatief middel.

Heel veel respect voor iedereen die hiervan is afgekickt na lange tijd, wat een troep.
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor degene die hier ook mee te kampen hebben gehad, hadden jullie ook dat je totaal geen eetlust meer had?
Zo ja, hoe lang heeft dat bij jullie ongeveer geduurd?

Met moeite krijg ik de laatste dagen wat naar binnen en zet me er echt toe om toch steeds weer een hapje te nemen.

Heb nog weightgainer staan van mijn sportieve blauwe maandag dus die komt goed van pas 😅
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Byzonder’ ik heb ook wel eens x aantal weekenden ghb gebruikt en dan stel ik gebruikte een weekend
Zat ik op 1 avond al aan de 10ml wat neerkomt op 30-35ml door een weekend heen puur in de avond ook, maar nergens last van gehad en ik heb wel een x aantal (l) liggen

hoop dat je er snel weer boven op zit !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."