#1
Lijkt mij heel straf van zo een lage dosis deze klachten nog te hebben en dat na zo een tijdspanne. Heb je toevallig ook geen Phenibut gebruikt of iets anders?
Nee, gister was was de eerste keer dat ik een benzo heb gebruikt.Wel heel bizar man, veel benzo’s genomen laatste tijd? Lijkt mij eerder daarvan te zijn
Ja absoluut, en dat was maar 1 dag om het scherpe randje eraf te halen dus dat is geen probleem verder.Fijn dat je bent gestopt met die GBL. En als die keta daar even bij geholpen heeft, geen probleem toch. Alleen hoop dat je van die keta niet weer een nieuwe gewoonte maakt...
gbl is dan ook veel sterker dan ghbHet verbaast me wel dat je met zo’n korte periode van gebruik en toch vrij lage dosissen (7 ml over 3 dagen) al last krijgt van lichamelijke ontwenning. Begrijp ik goed dat je wel vaker gbl gebruikt? Misschien dat het daaraan kan liggen. Fijn dat de diazepam een beetje de klappen opvangt.
Heb je misschien ook last van een angststoornis? Ik merk dat je erg gefocust bent op allerlei mogelijke lichamelijke en geestelijke symptomen.
Je mag al heeeel blij zijn dat je uberhaupt kunt slapen en op deze manier hersteld. De meeste kunnen na een binge op de GABA B receptoren zelfs niet meer slapen, moet er geen tekening bij maken hoe dat je slooptSterkte man hoop dat alles goed gaat nu? Heb van de week het zelfde gehad 6 dagen door op g en pep voel me 4 a 5 dagen later nog steeds gesloopt. Kan alleen maar slapen en met moeite 2 dagen werken. Dan weer 20 uur slapen om bij te komen. Kon ook nouwelijks eten. Gelijk rare ontwennings verschijnselen. Ik vind op dat moment zo lachen maar word nog 100x meer impusief dan ik al van mij zelf ben. Super gevaarlijk voor mij.
Doorzetten. Het wordt beter met elke dag.Iemand?
Nu 51 uur sinds laatste inname, vannacht wel 3 uurtjes kunnen slapen gelukkig.
Het is een begin, voelde mij de eerste 2 uur vrij oke, nog wel een versnelde hartslag.
Hierna werd het allemaal wat heftiger mentaal.
Nergens helemaal bij zijn met mijn gedachten.
Als iemand tips heeft hoor ik het heel graag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."