Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sterkte man hoop dat alles goed gaat nu? Heb van de week het zelfde gehad 6 dagen door op g en pep voel me 4 a 5 dagen later nog steeds gesloopt. Kan alleen maar slapen en met moeite 2 dagen werken. Dan weer 20 uur slapen om bij te komen. Kon ook nouwelijks eten. Gelijk rare ontwennings verschijnselen. Ik vind op dat moment zo lachen maar word nog 100x meer impusief dan ik al van mij zelf ben. Super gevaarlijk voor mij."
"Ben laast 6 dagen door gegaan op ghb plus pep. Doe wel vaker paar dagen achter elkaar maar mer nu dat ik heel de week bijna niks voor elkaar kreeg. Ben nu al even gestopt wist niet dat ik tot zulke gekke dingen in staat was. Ben al een impulsief persoon van me zelf nu 100x erger. Na 6 dagen nog energie voor 10 pakte iedere 2 uur 3ml bij meteen afkickverschijnselen gehad wist niet dat het zo snel kon. Nog tips van mensen hoor graag!"
"_shikantaza zei: Ga naar je huisarts en vraag om hulp bij je verslaving. Klik om te vergroten... Denk je dat je na 6 dagen verslaafd ben. Probeer goed voor mijn zelf te zorgen had gaat elke dag Iers beter maar drang is er soms omdat alle kleine dingen veel moeite kost. Heb niks meer gedaan voor 4 a 5 dagen."