Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB (Blue69) inname hoeveelheid?

GHB (Blue69) inname hoeveelheid?

29 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem van 3 tot 5ml per keer. Aangezien dat het je 1ste keer is begin maar van 3 en kijk hoe dat voelt. Op een lege maag moet je max binnen 1 uur al weten of het genoeg is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2


Sorry maar ik moet constant aan dit liedje denken bij het zien van die topicnaam.
K
KillertjuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste,

Ik heb een vraag mbt inname van Blue69 (GHB). Ik heb alles laten testen en volgens de test straat zit er volgende erin met als verhouding per 1ml
GHB: 460mg
MDMA: 16mg
Caffeine: 4mg
Speed: 2mg

Nu heb ik gelezen dat wanneer je 3gram van GHB in neemt al te veel kan zijn. Klopt het dan dat ik simpel gezegd gewoon de volgende rekensom kan gebruiken?
3000 / 460 = 6.5 ml maximaal mag innemen?
K
KillertjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Javelin FGM-148F zei:
Ik neem van 3 tot 5ml per keer. Aangezien dat het je 1ste keer is begin maar van 3 en kijk hoe dat voelt. Op een lege maag moet je max binnen 1 uur al weten of het genoeg is.
Klik om te vergroten...

Thanks, dat lees ik inderdaad overal dat 2ml a 2,5ml een veilige inname is. Maar 3ml soms al te veel kan zijn (als we puur ghb praten). Een hele buisje (5ml) al zeker te veel is. Maar nergens lees ik iets over sterkte vandaar de vraag op deze forum.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Killertjuh zei:
Thanks, dat lees ik inderdaad overal dat 2ml a 2,5ml een veilige inname is. Maar 3ml soms al te veel kan zijn (als we puur ghb praten). Een hele buisje (5ml) al zeker te veel is. Maar nergens lees ik iets over sterkte vandaar de vraag op deze forum.
Klik om te vergroten...
Ja, pure ghb doe ik 3,5 en bijnemen 2-2,5 maar blue69 is een mix van zooi , vandaar 3-5
k
k1ttyc4tLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelf zou ik met blue69 gaan voor een begin dosis van 2,0 / 2,5 ml max. en pas bijnemen na 45 tot 60 minuten. Ik ben op een begindosis van 2,5 ml (op nuchtere maag) wel eens ziek geworden dat ik een halfuur buiten oververhit stond te spugen. Je kan altijd na verloop van tijd bijnemen maar als je eenmaal te veel pakt kun je het alleen nog maar uitzitten. Het heeft ook met lengte en gewicht te maken.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het heefr ook met je gewicht te maken en door combinatie speed , m en caffeine werkt het ook anders.en kan je onbewust teveel nemen. Gewoon lekker safe houden en op 3-4ml kijken wat er gebeurt. Het is redelijk slappe G. Wel goed dat je het hebt laten testen.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Javelin FGM-148F zei:
Ik neem van 3 tot 5ml per keer. Aangezien dat het je 1ste keer is begin maar van 3 en kijk hoe dat voelt. Op een lege maag moet je max binnen 1 uur al weten of het genoeg is.
Klik om te vergroten...
1uur?
op een lege maag weet je dit al binnen 10m
max
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#9
verrekijker zei:
1uur?
op een lege maag weet je dit al binnen 10m
max
Klik om te vergroten...
Klopt , bij mij ook snel . Maar het is zijn eerste keer en hij moet zeker weten wat hij doet en niet te vroeg bijnemen. Beter save than sorry.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Javelin FGM-148F zei:
Klopt , bij mij ook snel . Maar het is zijn eerste keer en hij moet zeker weten wat hij doet en niet te vroeg bijnemen. Beter save than sorry.
Klik om te vergroten...
Ja dat sowieso!!
Zeker niet bijnemen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beter neem je deze troep niet. Speed werkt het love gevoel van mdma tegen. En door de ghb kom je in een roes waardoor je de helft vergeet.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Beter neem je deze troep niet. Speed werkt het love gevoel van mdma tegen. En door de ghb kom je in een roes waardoor je de helft vergeet.
Klik om te vergroten...
Blue69 is echt een gave spul qua gevoel. Ik erken niet wat je zegt . Dat neemt niet af dat het zeer toxisch is en idd , liever alle zooi los van elkaar te gebruiken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Javelin FGM-148F zei:
Blue69 is echt een gave spul qua gevoel. Ik erken niet wat je zegt . Dat neemt niet af dat het zeer toxisch is en idd , liever alle zooi los van elkaar te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Tis gewoon een combinatie van 3 soorten harddrugs die eigenlijk niet gecombineerd moeten worden (speed en mdma dan)
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Javelin FGM-148F zei:
Blue69 is echt een gave spul qua gevoel. Ik erken niet wat je zegt . Dat neemt niet af dat het zeer toxisch is en idd , liever alle zooi los van elkaar te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Idd , eerste dat ik het nam wist ik niet wat me overkwam 🤣 Was ook wel de perfecte mix qua verhoudingen toen en de setting was er ook naar. Heb het niet vaak gebruikt meer daarna.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Tis gewoon een combinatie van 3 soorten harddrugs die eigenlijk niet gecombineerd moeten worden (speed en mdma dan)
Klik om te vergroten...
Eigenlijk vier als je de alcohol meerekent😜
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Beter neem je deze troep niet. Speed werkt het love gevoel van mdma tegen. En door de ghb kom je in een roes waardoor je de helft vergeet.
Klik om te vergroten...
Heb je dit middel ooit zelf uitgetest?


Er zit (volgens wat ik hierboven lees) nauwelijks speed in.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Heb je dit middel ooit zelf uitgetest?


Er zit (volgens wat ik hierboven lees) nauwelijks speed in.
Klik om te vergroten...
Nee zeker niet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:


Sorry maar ik moet constant aan dit liedje denken bij het zien van die topicnaam.
Klik om te vergroten...
I’m blue, dabedie dabedai 🕺klassieker 👌

Ik vind ghb dus helemaal niks. Een aantal keer genomen, altijd net te weinig behalve een keer veel te veel, wat volgens de ander een perfecte dosering moest zijn. “Maar ik denk wat the fuck gebeurt hier? Dit is een soort superalcohol 😵” Ik vond het helemaal niet leuk. Ik werd duizelig, moest gaan zitten, mijn zicht werd troebel, ik voelde me ziek en misselijk.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
I’m blue, dabedie dabedai 🕺klassieker 👌
Klik om te vergroten...
fyi mijn lach emoji is voor het bovenste stukje , :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
fyi mijn lach emoji is voor het bovenste stukje , :wink:
Klik om te vergroten...
Waarom citeer je dat dan niet? Je kunt selecteren? First day in the field, my friend?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."