Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB (Blue69) inname hoeveelheid?

GHB (Blue69) inname hoeveelheid?

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
I’m blue, dabedie dabedai 🕺klassieker 👌

Ik vind ghb dus helemaal niks. Een aantal keer genomen, altijd net te weinig behalve een keer veel te veel, wat volgens de ander een perfecte dosering moest zijn. “Maar ik denk wat the fuck gebeurt hier? Dit is een soort superalcohol 😵” Ik vond het helemaal niet leuk. Ik werd duizelig, moest gaan zitten, mijn zicht werd troebel, ik voelde me ziek en misselijk.
Klik om te vergroten...
Vond het wel lekker eigenlijk en een stuk fijner dan alcohol. Ten eerste het gevoel zelf en ten tweede gaat een lekkere buzz op alcohol bij mij zo gauw weg en als ik iets teveel drink dan vind ik het effect niet meer fijn. Terwijl je op ghb toch een paar uurtjes relatief stabiel een fijne buzz hebt waar je de tijd voor kunt nemen om bewust van te genieten. Daarnaast heb je met drank al die rommel in je buik zitten, wat niet fijn voelt. En de kater, die je met ghb helemaal niet hebt.

Maar de dosering voor ghb om een lekker effect te hebben komt ook wel precies en is daarnaast ook nogal afhankelijk van je toestand (hoe fit of moe je bent bijvoorbeeld). En het kan best tricky zijn als je teveel neemt. Ik hield helemaal niet van dat draaierige gevoel.

Al met al wel een fijn gevoel als de dosering goed is maar zou het niet missen als ik het nooit meer zou doen. Het is geen LSD of MDMA/6-APB ofzo (obviously).
K
KillertjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
RB7 zei:
Hi ik heb een vraagje is 10ml ghb in 1 keer dodelijk?
Klik om te vergroten...
Naar mijn idee moet je niet blind staren naar de hoeveelheid ml wat je inneemt maar de totale ghb. Meer dan 3gram kun je volgens mij al omvallen.
R
RB7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Killertjuh zei:
Beste,

Ik heb een vraag mbt inname van Blue69 (GHB). Ik heb alles laten testen en volgens de test straat zit er volgende erin met als verhouding per 1ml
GHB: 460mg
MDMA: 16mg
Caffeine: 4mg
Speed: 2mg

Nu heb ik gelezen dat wanneer je 3gram van GHB in neemt al te veel kan zijn. Klopt het dan dat ik simpel gezegd gewoon de volgende rekensom kan gebruiken?
3000 / 460 = 6.5 ml maximaal mag innemen?
Klik om te vergroten...
Hi ik heb een vraagje is 10ml ghb in 1 keer dodelijk?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
Killertjuh zei:
Naar mijn idee moet je niet blind staren naar de hoeveelheid ml wat je inneemt maar de totale ghb. Meer dan 3gram kun je volgens mij al omvallen.
Klik om te vergroten...
Hoe was je ervaring met blue69?
K
KillertjuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Javelin FGM-148F zei:
Hoe was je ervaring met blue69?
Klik om te vergroten...
Ervaring was goed 😇. Ben wel wat drugs gewend en 3ml was voor mij (man) een goeie dosis. Voor de vrouw was 2a 2,5ml al voldoende

Inname was om de +/- 3 uur. Tip ik zet altijd mijn smartwatch stopwatch/timer aan. Want soms vergeet je de tijd dat je iets ingenomen hebt.

Ik ben niet zo goed in uitgebreide verslagen. Maar naar mijn idee haalt dit ivm verschillende middelen bij elkaar de negatieve kanten(bijwerkingen) van een drugs weg. Sommige hebben alleen met mdma last van de come-up maar hiermee niet.
J
JoBroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brakka Mang zei:
Eigenlijk vier als je de alcohol meerekent😜
Klik om te vergroten...
Juist, vergeet vooral die alcohol niet als toch ook zeker als een welliswaar legale hard drug te benoemen
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol is de fatbike onder drugs.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol is een regelrechte sloper klasse 1.
Alcohol sucks!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem van 3 tot 5ml per keer. Aangezien dat het je 1ste keer is begin maar van 3 en kijk hoe dat voelt. Op een lege maag moet je max binnen 1 uur al weten of het genoeg is.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
I’m blue, dabedie dabedai 🕺klassieker 👌

Ik vind ghb dus helemaal niks. Een aantal keer genomen, altijd net te weinig behalve een keer veel te veel, wat volgens de ander een perfecte dosering moest zijn. “Maar ik denk wat the fuck gebeurt hier? Dit is een soort superalcohol 😵” Ik vond het helemaal niet leuk. Ik werd duizelig, moest gaan zitten, mijn zicht werd troebel, ik voelde me ziek en misselijk.
Klik om te vergroten...
Ja dit heb je als je net erover gaat.. heel kut gevoel! Maar als je juist doseert met G blijft het toch wel de beste drugs :) in mijn ogen natuurlijk...
Maar het kan heeeeel kut worden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."