Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuitenkweek wiet

Buitenkweek wiet

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh trouwens, ik merk wel degelijk 98% van de keren dat ik Sativa en Indica met elkaar vergelijk een zeer duidelijk verschil in angst, kalmheid en hallucinaties.

Tuurlijk er bestaan sativa’s met CBD waardoor het lijkt op een indica (sommige Super Silver Haze bijv.). En er zijn vast afweikende strains qua terpines, maar dit is best zeldzaam en ik vind persoonlijk dat indica/sativa wel degelijk een goed effect profiel kunnen geven voor mensen die uberhaupt verschillen merken in wiet (ik vroeger niet namelijk).

Ook opmerkelijk dat ik sativa bijna altijd vind stinken naar die limonine. Zure rook en veel paranoia en heftige hallucinaties.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dank je wel @Stonologie dit is precies de info waar ik naar zocht!

Ik heb het 'n beetje links laten liggen. K krijg waarachijnlijk wel stekken binnekort van iemand. Maar het soort is nog niet bepaald. Beetje ingewikkeld verhaal en in bespaar je de details.

Maar nu je het soort Northern Light aanhaalt... Ik herinner me nog dat ik deze vroeger regelmatig haalde en dit is er zeker eentje waarvan de smaak me nog bijstaat en deze altijd enorm waardeerde.

Gouden tip!

Ik heb net zaadjes besteld👌🏻😉

Ik ga ze gewoon lekker biologisch groeien in de achtertuin. Natuurlijke cyclus, gewoon op grond en stront! That's it. Geen voeding, enkel bestrijden van spint en meeldauw, maar daar heb ik ervaring mee. Dus dat komt goed!

Thnx man, appreciate it 😊
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#3
15912720857801454495933491540680.jpg
❤️❤️❤️
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijne zijn ook net opgekomen! Zal straks reageren op je PM trouwens:)
J
Jones41Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste kwekers :)
Vorige zomer had ik wat plantjes in de tuin. Prima te roken wiet afgekomen..alleen zat het vol met zaadjes.
In het begin gooide ik de uitgezochte zaadjes gewoon weg, maar besloot ze op een gegeven moment toch te bewaren. Nu heb ik zit dit jaar massaal geplant en heb nu dus ook de nodige plantjes staan. Echter strugel ik een beetje met het onderscheiden van de mannelijke en vrouwelijke exemplaren. Misschien dat er iemand even mee kan kijken om mijn gedachtes te bevestigen..of juist niet :grin:
Ik zal de nodige foto's plaatsen.
Alvast bedankt👍🏻
J
Jones41Lid
01-01-2024, 00:00
#6
20220715_141617.jpg20220715_141627.jpg
J
Jones41Lid
01-01-2024, 00:00
#7
20220715_142303.jpg20220715_142246.jpg20220715_142218.jpg
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Manu76 zei:
Yeah, nieuwe dag, nieuwe kansen. Vandaag komt eerste beetje groen van het seizoen de grond uit! Ik ga het niet eens consumeren dit jaar, maar alleen het kweken geeft me al een high! Wat auto-flowers voor de sier en kan ik eindelijk eens echt een half jaar tot een jaar laten rijpen voordat ik het gebruik voor mijn plezier.
Klik om te vergroten...
Nice! Ik ga ook weer eens proberen dit jaar.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
JackAss69 zei:
Nice! Ik ga ook weer eens proberen dit jaar.
Klik om te vergroten...
@JackAss69 Doe je ook auto-flowers? Succes ermee!
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
@JackAss69 Doe je ook auto-flowers? Succes ermee!
Klik om te vergroten...
Vaak heb ik er wel een autoflower tussen staan. Maar niet alleen maar autoflower
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
JackAss69 zei:
Vaak heb ik er wel een autoflower tussen staan. Maar niet alleen maar autoflower
Klik om te vergroten...
Heb je geen problemen in de herfst dan? Zelfs goeie jaren geven dan problemen..
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Stonologie zei:
Heb je geen problemen in de herfst dan? Zelfs goeie jaren geven dan problemen..
Klik om te vergroten...
Voor de herfst heb ik ze allang geoogst
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hindu Kush kan tegen een aardig stootje en haalt Oktober in Nederland buiten meestal wel zonder ernstige schimmel. Als je regelmatig controleert en eventuele schimmel progressief uit de plant haalt.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zelfs hier in Barcelona moet ik met de reguliere zaadjes veel werk verrichten vanaf begin oktober. Dan heb ik echt veel last van rupsen-plagen zelfs met goede bestrijdingsmiddel en ervaring en einde oktober de schimmels. Dit jaar doe ik gewoon voor mijn plezier wat auto-flowers en voor Augustus is alles droog en in de potjes.
Maar ik ga wel genieten van mijn hobby, mijn eerste twee komen uiteindelijk op morgen eerste dag te staan. 8-9 weken en die zijn klaar :sunglasses:
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo, eerste maand zit erop en die eerste twee gaan het redden. Eerste tekens van bloei begin ik al te zien en ze mogen nog wel wat omhoog komende dagen, maar hardstikke leuk.
Ik vind het spelen met en kijken naar nog net zo leuk als toen ik het met een jointje erbij deed. Nog een weekje en ik kan genieten van de geuren die ze gaan afstoten en met al veel zusjes erbij, wordt het weer een gezellig groen gebeuren op het terras. Ik vind het prachtig om buiten tussen die plantjes te slapen in de zomer.
Plantjes die ik pas in Mei begin worden wel groter maar op deze manier zijn er telkens wat van alle fases uit het groei-proces. Vandaag is nummertje 12 geboren.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben toch wel een beetje jaloers op mensen die in een land wonen waar je (onder voorwaarden) hennep mag kweken als particulier. Dat lijkt me zo fijn als dat ooit in Nederland ook zou mogen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
1000010104.jpg

Dit jaar wat aardappelen en tomaten erbij en een extreem vroege start van het seizoen. Maar dit jaar neem ik vakantie in Juli en Augustus, dus dat dat wordt interessant.
Wat namen van wat hier staat: Critical, Tropicana Poison, Green Poison, Diablo Rojo, Mandarina Feliz, Ginger Punch, Baby Boom, Runtz en veel eindigen met XL of XXL en allemaal autoflower.
Gezien het wel erg vroeg in het jaar gepland is, schat ik gemiddelde opbrengst na drogen op 23 gram toppen per plantje. En in Mei- Juni wordt het een mooie groene boel.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#18
1000011226.jpg
7 weken later.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."