Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste kwekers Vorige zomer had ik wat plantjes in de tuin. Prima te roken wiet afgekomen..alleen zat het vol met zaadjes. In het begin gooide ik de uitgezochte zaadjes gewoon weg, maar besloot ze op een gegeven moment toch te bewaren. Nu heb ik zit dit jaar massaal geplant en heb nu dus ook de nodige plantjes staan. Echter strugel ik een beetje met het onderscheiden van de mannelijke en vrouwelijke exemplaren. Misschien dat er iemand even mee kan kijken om mijn gedachtes te bevestigen..of juist niet Ik zal de nodige foto's plaatsen. Alvast bedankt👍🏻"
""
"Beste mensen, Ik heb wat plantjes in de tuin, maar heb enige twijfel bij het onderscheiden van de mannelijke en vrouwelijke exemplaren. Graag wat assistentie of ik het bij het juiste end heb."
"Deze voorbeelden was ik idd ook tegen gekomen. Is het zo dat het mannelijke voorbeeld al in in vrij gevorderd stadium is? Ik kan bij die van mij nog niet zo goed bepalen of het gaat om "balletjes""
"Ik ga het in de gaten houden!"
"Ik neig te denken dat dit een menneke is....."