Ik en een maatje van me hebben dit ook een keer gehad. Waarschijnlijk heeft dit met de temperatuur te maken en of vochtigheid. Ik neig naar temperatuur.
Ik ben toen wel een week van huis geweest. Kamertemperatuur ging van 20 naar 17 graden. Warmtematje is aangeblevenIk en een maatje van me hebben dit ook een keer gehad. Waarschijnlijk heeft dit met de temperatuur te maken en of vochtigheid. Ik neig naar temperatuur.
Had je er een warmte matje onder toevallig of hoe regelde je de temperatuur?
Ja dan is dat denk ik het probleem geweest. 17grd is net even te koud.Ik ben toen wel een week van huis geweest. Kamertemperatuur ging van 20 naar 17 graden. Warmtematje is aangebleven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."