#1
Goed voorbeeld dat is ook een mooi "land"Frankrijk is ook een leuk land
Goed voorbeeld dat is ook een mooi "land"Frankrijk is ook een leuk land
Wees er blij mee zou ik zeggen.Kun je allergisch zijn voor amfetamine?
Wat is er dan met jeKun je allergisch zijn voor amfetamine?
Ik doe mijn best om deze te snappen. Lukt me niet.Kun je dansen op de maan?
BELGIËLukt me niet.
Hij was wat ver gezocht, maar zo werkt mijn hoofdIk doe mijn best om deze te snappen. Lukt me niet.
Nee, je (TS) kunt niet dansen op de maan.
Ja, je kunt allergisch reageren op amfetamine.
Kan iemand het mij uitleggen? 💁♂️
Edit. Laat maar. Zelf gevonden. 😅😄
Heerlijk zo'n brein.🫶 Ik was niet scherp genoeg het moment zelf. 😅Hij was wat ver gezocht, maar zo werkt mijn hoofd![]()
Ja het land welBest een leuk land hoor. 🥲😆
BELHij was wat ver gezocht, maar zo werkt mijn hoofd![]()
IS ER EEN PLAATS TUSSEN DE STERREN WAAR IK HEEN KAN GAAN?Best een leuk land hoor. 🥲😆
Applausje voor deze 🤣Ooh ik wil ook meedoen met deze kerstchanson! Het is immers voor een goed doel
Ja maar zoals je hierboven leest, neem je overal een risico. Een afspiegeling van de gemiddelde user hier dus. Zou een lijflied kunnen worden.Maar even serieus. Zit je in dubio neem je beter geen risico..
Frankrijk is ook een leuk landJa het land wel![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."