#1
Ik gebruikte het (ben voorlopig gestopt) voor mijn wiet topjes. Topjes in de grinder, dat gaat dan in mini metalen kokertjes kleiner dan het topje van je pink. En dan opwarmen tot rond de 170-200 ⁰c en dan lijkt het alsof je rookt bijna, maar zonder verbranding. Smaak van wiet komt goed naar voren en ik gebruikte op die manier de helft van de wiet in vergelijking met verbranden als een jointje.Educate me please, ik ken die dingen helemaal niet, wat stop je hier in? Gewone hasj of wiet? Of moet er rosin in?
Ik noem het een redelijk gezonde manier van wiet consumptie, al is wietolie misschien nog beter.
Ook mogelijk om er hash in te stoppen, maar ik heb mijn eigen plantjes en heb dan gewone topjes. Zoek maar eens Mighty op google afbeeldingen, dan zie je hoe de vader eruit ziet.
Om het helemaal gezond te maken, moet je CBD plantjes/topjes drogen. Dan wordt je niet echt high, alleen rustig is het idee.