Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporizer

Vaporizer

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
miles zei:
Educate me please, ik ken die dingen helemaal niet, wat stop je hier in? Gewone hasj of wiet? Of moet er rosin in?
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte het (ben voorlopig gestopt) voor mijn wiet topjes. Topjes in de grinder, dat gaat dan in mini metalen kokertjes kleiner dan het topje van je pink. En dan opwarmen tot rond de 170-200 ⁰c en dan lijkt het alsof je rookt bijna, maar zonder verbranding. Smaak van wiet komt goed naar voren en ik gebruikte op die manier de helft van de wiet in vergelijking met verbranden als een jointje.
Ik noem het een redelijk gezonde manier van wiet consumptie, al is wietolie misschien nog beter.
Ook mogelijk om er hash in te stoppen, maar ik heb mijn eigen plantjes en heb dan gewone topjes. Zoek maar eens Mighty op google afbeeldingen, dan zie je hoe de vader eruit ziet.
Om het helemaal gezond te maken, moet je CBD plantjes/topjes drogen. Dan wordt je niet echt high, alleen rustig is het idee.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik als niet-blower heb vaker de behoefte om af en toe in het weekeind te willen blowen. En dat wil ik niet in tabaksvorm.
Mijn wietolie is op en ik heb soms de behoefte om high of stoned te worden. Met blowen via tabak moet ik vaak hoesten. Maagdelijk keeltje.

Is de Mighty een overkill gelet dat ik niet vaak zal gaan blowen. Ik lees over dit monsterapparaat vrijwel alleen maar positieve verhalen.
De Pax 3 zou ook een optie zijn al zijn de positieve verhalen daar iets minder.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Koop een Mighty! Als je er weinig gebruik van maakt kun je waarschijnlijk 50 jaar genieten van dat apparaat! Alleen maar positief op de oplader na :). Die heb ik wel 8x bijgekocht denk ik. (Ik heb er 2 van trouwens, 1 voor mezelf en 1 voor mijn partner)
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook een Mighty en ik blow minder vaak dan één keer per week. Ben er erg tevreden over. Het ding werkt zonder problemen al jarenlang. Alleen regelmatig schoonmaken en af en toe de gaasjes en zeer af en toe de rubbertjes vervangen. Helemaal prima.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Acht keer een accu vervangen tikt natuurlijk ook behoorlijk aan. :)

Hoe vaak vervang je dan de rubbers en gaasjes? Dit zijn natuurlijk ook kleine kostenposten :)
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kwak zei:
Acht keer een accu vervangen tikt natuurlijk ook behoorlijk aan. :)

Hoe vaak vervang je dan de rubbers en gaasjes? Dit zijn natuurlijk ook kleine kostenposten :)
Klik om te vergroten...
Accu blijft goed, het is dat stomme kabeltje dat het telkens begeeft, maarja, het ding is het waard :)
Rubbertjes heb ik nooit nieuw bijgekocht. Gaasjes wel en waar ik wel echt flink wat aan uit heb gegeven zijn ook de kokertjes.. zeker wel 200 van die dingetjes gekocht en zeker de helft heb ik nog, maar die verbuigen wel eens en dan zijn ze waardeloos.
Alcohol om de kokertjes en de gaasjes en mondstuk schoon te maken.. en dus af en toe even de tijd nemen voor "schoonmaak/ onderhoud".
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Manu76 zei:
Koop een Mighty! Als je er weinig gebruik van maakt kun je waarschijnlijk 50 jaar genieten van dat apparaat! Alleen maar positief op de oplader na :). Die heb ik wel 8x bijgekocht denk ik. (Ik heb er 2 van trouwens, 1 voor mezelf en 1 voor mijn partner)
Klik om te vergroten...
Educate me please, ik ken die dingen helemaal niet, wat stop je hier in? Gewone hasj of wiet? Of moet er rosin in?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."