Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlauwvallen van cannabis

Flauwvallen van cannabis

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Het flauwvallen? Dat is niet perse een wenselijk effect. 😁 (Maar als je op tijd gaat zitten of liggen wel te voorkomen.)
Klik om te vergroten...
Nee, goed stoned worden. Rook tegenwoordig puur maar is nog amper iets aan anders dan een beetje wazigheid.
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Relmuis zei:

Orthostatische hypotensie - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org

Vrij gemakkelijk te herkennen en meestal onschuldig. (maar kan erg onprettig zijn)
Kan zelfs een doorgewinterde blower overkomen.
Lijkt vaker voor te komen in combinatie met stims/MDMA.
Klik om te vergroten...
Had dit vandaag dus ook, zat lekker buiten in de schaduw (half zon half schaduw) me jointje te roken, eerst had ik niks door en gingen ik en een vriend van me op de scooter naar de supermarkt. Onderweg raakte ik evht licht in me hoofd en zodra we er waren moest ik meteen op een bankje gaan liggen om niet flauw te vallen, elke keer als ik daarna probeerde op te staan kwam het ook weer terug. (Wel moet ik erbij vertellen dat er wat 3mmc in mijn bloed zat dit kan mogelijk ook de oorzaak zijn in combi met de joint).
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
Ik ben in het verleden vaak "out" gegaan gedurende indrinken. Indrinken ging dan goed, maar telkens als ik dan een paar trekjes nam moest ik snel een bed opzoeken. Tijdje later kon ik dan weer opstaan en kwam ik meestal weer tot leven.
Als ik echt flink dronken wat trekjes nam, was het vaak einde verhaal, kotsen en slapen met een snel draaiende wereld.
Klik om te vergroten...
Ik herken dit... Enkel was het bij mij 1st drinken dan een joint (wiet) was een "no go". Omgekeerd ging dit wel, al was te zin om te drinken na een dikke joint vaak weg...

Nu kan ik er gw op geen enkele manier meer tegen enkel nog wat minimaal aan hasj kan ik verdragen, wiet word ik tureluuuuur van de dag van vandaag 🙃😁
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shivaz54 zei:
Ik herken dit... Enkel was het bij mij 1st drinken dan een joint (wiet) was een "no go". Omgekeerd ging dit wel, al was te zin om te drinken na een dikke joint vaak weg...

Nu kan ik er gw op geen enkele manier meer tegen enkel nog wat minimaal aan hasj kan ik verdragen, wiet word ik tureluuuuur van de dag van vandaag 🙃😁
Klik om te vergroten...
Rook eens een goedgebouwde zandpijp....Dan ga je zo tegen de vlakte!
Ik heb mensen na 1 hijs van een zandpijp zien omvallen! Direct helemaal out.
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat heb je daar aan dan?
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil helemaal niet tegen de vlakte gaan... Die tijd is voorbij 😉. Wat heb je daar nou aan?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shivaz54 zei:
Ik wil helemaal niet tegen de vlakte gaan... Die tijd is voorbij 😉. Wat heb je daar nou aan?
Klik om te vergroten...
Sommige mensen nemen teveel.
Of willen letterlijk tot het gaatje gaan.
Of willen gewoon slapen.
Of ze willen......geen idee
Je moet wel een ervaren blower zijn om met een zandpijp te kunnen omgaan.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Rook eens een goedgebouwde zandpijp....Dan ga je zo tegen de vlakte!
Ik heb mensen na 1 hijs van een zandpijp zien omvallen! Direct helemaal out.
Klik om te vergroten...
Wat is een zandpijp en waar kan ik meer informatie daarover vinden?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Duizeligheid en braken heb ik veel gehad in mijn beginperiode met blowen.
Naarmate het destijds meer structureel werd had ik er geen last van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."