#1
Nee, goed stoned worden. Rook tegenwoordig puur maar is nog amper iets aan anders dan een beetje wazigheid.Het flauwvallen? Dat is niet perse een wenselijk effect. 😁 (Maar als je op tijd gaat zitten of liggen wel te voorkomen.)
Nee, goed stoned worden. Rook tegenwoordig puur maar is nog amper iets aan anders dan een beetje wazigheid.Het flauwvallen? Dat is niet perse een wenselijk effect. 😁 (Maar als je op tijd gaat zitten of liggen wel te voorkomen.)
Had dit vandaag dus ook, zat lekker buiten in de schaduw (half zon half schaduw) me jointje te roken, eerst had ik niks door en gingen ik en een vriend van me op de scooter naar de supermarkt. Onderweg raakte ik evht licht in me hoofd en zodra we er waren moest ik meteen op een bankje gaan liggen om niet flauw te vallen, elke keer als ik daarna probeerde op te staan kwam het ook weer terug. (Wel moet ik erbij vertellen dat er wat 3mmc in mijn bloed zat dit kan mogelijk ook de oorzaak zijn in combi met de joint).Orthostatische hypotensie - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Vrij gemakkelijk te herkennen en meestal onschuldig. (maar kan erg onprettig zijn)
Kan zelfs een doorgewinterde blower overkomen.
Lijkt vaker voor te komen in combinatie met stims/MDMA.
Ik herken dit... Enkel was het bij mij 1st drinken dan een joint (wiet) was een "no go". Omgekeerd ging dit wel, al was te zin om te drinken na een dikke joint vaak weg...Ik ben in het verleden vaak "out" gegaan gedurende indrinken. Indrinken ging dan goed, maar telkens als ik dan een paar trekjes nam moest ik snel een bed opzoeken. Tijdje later kon ik dan weer opstaan en kwam ik meestal weer tot leven.
Als ik echt flink dronken wat trekjes nam, was het vaak einde verhaal, kotsen en slapen met een snel draaiende wereld.
Rook eens een goedgebouwde zandpijp....Dan ga je zo tegen de vlakte!Ik herken dit... Enkel was het bij mij 1st drinken dan een joint (wiet) was een "no go". Omgekeerd ging dit wel, al was te zin om te drinken na een dikke joint vaak weg...
Nu kan ik er gw op geen enkele manier meer tegen enkel nog wat minimaal aan hasj kan ik verdragen, wiet word ik tureluuuuur van de dag van vandaag 🙃😁
Sommige mensen nemen teveel.Ik wil helemaal niet tegen de vlakte gaan... Die tijd is voorbij 😉. Wat heb je daar nou aan?
Wat is een zandpijp en waar kan ik meer informatie daarover vinden?Rook eens een goedgebouwde zandpijp....Dan ga je zo tegen de vlakte!
Ik heb mensen na 1 hijs van een zandpijp zien omvallen! Direct helemaal out.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."