#1
Wat laat wellicht maar ik hoop dat het al beter gaat!
Beterschap in ieder geval!
Beterschap in ieder geval!
Bij mijn weten is het naar de SEH gaan zonder eerst de huisartsenpost te hebben geraadpleegd, brengt een risico met zich mee dat de kwestie rekening man k a n worden.
Dit wordt beoordeeld adhv een noodzaak criterium.
Als je de SEH bezocht hebt, en dat bezoek is gebleken onnodig te zijn geweest, en de huisartsenpost is niet geraadpleegd, dan kan het een dure zaak gaan worden...
Zo is mij een en ander uitgelegd.
Maar als dat niet (meer) de juiste informatie is, graag een reply!
Misschien stel je je wel aan zonder dat je het door hebt hé. ;pAls je de pech hebt, om ziek te zijn, dan word je, schuld of geen schuld, de rekening gepresenteerd.
Tony jonge dikke gekModknip
Gelieve zulke berichten niet te quoten (of dan even leeg te maken). Scheelt ons mods een hoop werkTony jonge dikke gek
Sorry, ook namens Tony.Gelieve zulke berichten niet te quoten (of dan even leeg te maken). Scheelt ons mods een hoop werkTony heeft uiteraard een spamban gehad
We hebben al 5+ jaar niets meer van Vanessa gehoord maar tóch bedankt.maar toch wil ik dit ook aan de topic starter meegeven, kijk straks samen met de mensen van de pijnpoli of er andere mogelijkheden voor je zijn.
Gelukt je aan te melden? Het klinkt namelijk een beetje als een toekomstplan, maar ik hoop dat je je ondertussen hebt aangemeld.Ik ben dan ook van plan volgende maar me aan te melden voor dit traject.
Maar Oxycontin is langwerkende Oxycodon.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."