Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat als alternatief voor oxycodon

wat als alternatief voor oxycodon

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soms klinkt als gewoon gebruiken in jou schrift imo
Je vind het lekker om in de Oxy space te zitten en zoek nu bij een gebrek aan of teveel offlabel gebruik van je vrouw.
O-DSMT gaat je alleen maar verder naar de klote helpen ,wees een vent en stop cold turkey.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het nog te verkrijgen is kan O-DSMT een optie zijn. Uit eigen ervaring is de tolerantie na 1 maal gebruik al hoger.
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo ik gebruik de oxycodon van mijn vrouw soms om de drukte in mijn hoofd en algemeen beter te voelen ik heb ook kratom geprobeerd maar heb daar slechte ervaringen mee
wat is er online veilig te koop wat de eigenschappen van oxycodon heeft ? ( zelf dacht ik te lezen morfine ) maar er is veel rommel te koop lees ik overal
heeft iemand een idee ?
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik lees net iets van kanna ? is dat wat ?
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drukte in je hoofd?

Waarom meteen zulke zware verslavende medicatie gebruiken?

Zou het niet mogelijk zijn dat je ad(h) d hebt?

Ik krijg Methylfenidaat voor mijn adhd, dat haalt de drukte uit mijn hoofd.

Een joint werkt ook goed tegen drukte in je hoofd. Lijkt me een beter plan dan Oxy..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oxycodon is niet de oplossing. Therapie of andere medicatie. Even bij de huisarts langs en eerlijk zijn.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom neem je opiaten? Vrij groot risico op verslaving bij die oxy meuk. En als het recept op is dan moet je over op de heroïne, fentanyl of methadon. Ben je een stuk verder van huis.
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
#8
kijk ik ben al meer dan 35 jaar in de ggz waarvan meerdere keren opgenomen heb zo beetje hele aptoheek gehad rivotril orap tegratol anti depressiva anti psychotica noem maar op heb uiteindelijk 4 jaar gelden 19 etc ( electroshocks ) gehad 1 per week en ging wat beter ggnet zegt nu u bent uitbehandeld ga maar naar huis en naar de huisarts en als u er niet uitkomt bel de crisis dienst maar ( nou probeer die maar eens te pakken te krijgen en als je ze al spreekt is het heeft u nog oxazepam oid in huis neem die dan maar in en ga morgen naar de huisarts , die wil mij naar ggnet verwijzen maar die zeggen lekker u bent uitbehandeld dus wij nemen u niet op in het systeem zoek het maar uit toen kwam ik kratom tegen maar dat is ook verslavend en ik wist nog van galstenen dat ik oxycodon kreeg dat hielp dus het is of een trein proberen terug te koppen of in extreme gevallen een opiaat nemen als iemand anders een idee heeft hoor ik het graag oh ja en therapie ( muziek therapie psycho therapie creatieve terapie en cognitieve therapie allemaal gehad ) helpt helaas niet
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dogan zei:
ik lees net iets van kanna ? is dat wat ?
Klik om te vergroten...
Ik heb kanna al geprobeerd en dat doet niet veel. Laat staan om het ipv een opiaat te gebruiken.

Kratom werkt beter maar is lastig om in te nemen. Best dat je gelatine capsules koop om die ermee te vullen.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet eerlijk gezegd niet zo goed wat te zeggen, maar als je al 35 jaar vruchteloos bij de GGZ loopt zoek je het dan niet op de verkeerde plek/manier?
Spiritualiteit ook geprobeerd? Een gebrek aan liefde ontvangen en geven kan een grote rol spelen in je leven. Ik lees namelijk niets erover in je posts.
Ik denk dat de keuze is uit wanhoop, verbeter me als dat niet zo is. Het enige wat ik erover kan zeggen is dat je steeds verder weg komt te staan van jezelf, wat misschien wel je doel is, maar dat is hoe een verslaving vaak begint.
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
#11
ok bedankt allemaal sorry voor alles
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt gelijk ik raak steeds verder weg maar na zo lange tijd overleven met angsten en opnames van 2 jaar wil ik nu ik over de 60 ben ook wel eens me elf prettig voelen en ja dat is een hele of een valkuil Maarheeze gaat zo niet verder en zoals eerder aangegeven hulp is er niet meer dat is het ergste ik zit nu aan de valdispert van dr vogel en ben naar magnetiseur gegaan ik probeer echt alles ik doe iedere dag vrijwilligerswerk maar ro d om me heen ik heb wel een aardige partner maar sociaal is het totaal ruk en ben ik in een isolement dat doe ik zelf dat snap ik naar ik snap mensen in docuslr context niet ze zeggen a als ze b bedoelen vroeger kon ik me volledig op mijn werk storten als storingsmonteur tour ook in buitenland want oo dat gebied ben ik thuis en snap ik de regels en sta ik mijn mannetje echter een verjaardag oid vind ik een ramp sorry
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
dogan zei:
ok bedankt allemaal sorry voor alles
Klik om te vergroten...
We willen best helpen ,maar niet naar de klote met dope wat op jou leeftijd gewoon levens gevaarlijk is.
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedankt
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
dogan zei:
Bedankt
Klik om te vergroten...
Wat is bij jou het soms pakken van de Oxy van je vrouw ?
Begrijp me goed ,ik wil je helpen als ervaringsdeskundige in opiaten.
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
#16
soms max 2 maal per week 5 mg , en na het kratom verhaal ben ik bang dat het meer word
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
dogan zei:
soms max 2 maal per week 5 mg , en na het kratom verhaal ben ik bang dat het meer word
Klik om te vergroten...
Kratom kan juist lijden tot het opioid use disorder,door het craven naar iets zwaarder als je de smaak te pakken heb
Maat nog altijd beter dan o-dsmt
j
jantjehetmannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oxy verslaving is geen grap. Ik zou eerder therapie zoeken kijken waar die drukte vandaan komt. Zat zwaar aan de Oxy en benzos vanaf toen ik 16 was tot m'n 26e... bijna geen herinneringen & het sluipte er echt heel subtiel en progressief in. Lekker links laten liggen als je dit lukt
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
LifeIsAlmostGreatAgain zei:
Drukte in je hoofd?

Waarom meteen zulke zware verslavende medicatie gebruiken?

Zou het niet mogelijk zijn dat je ad(h) d hebt?

Ik krijg Methylfenidaat voor mijn adhd, dat haalt de drukte uit mijn hoofd.

Een joint werkt ook goed tegen drukte in je hoofd. Lijkt me een beter plan dan Oxy..
Klik om te vergroten...
Wel bijzonder hoe je methylfenidaat als alternatief voor zwaar verslavende medicatie opgooit... farmaceutische Brainwash. Ook jointjes, met die wiet van tegenwoordig, zijn geen gezonder alternatief. In mijn geval 2 hijsen en die drukte in mijn hoofd gaat keer 100.

Een gezonder alternatief is onderzoeken waar die drukte vandaan komt. Ik had vroeger miljoenen gedachtes per seconde. Tegenwoordig 1 per minuut.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blowen is niet altijd zo rustgevend als men denkt idd. Bij mij slaat mijn brein ook eerst op hol met 101 gedachtes.
Sporten helpt bij mij vaak goed tegen onrust of piekeren. Batterij leeg trekken = rust. En slechter wordt je er sowieso nooit van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."