Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oxy verslaving is geen grap. Ik zou eerder therapie zoeken kijken waar die drukte vandaan komt. Zat zwaar aan de Oxy en benzos vanaf toen ik 16 was tot m'n 26e... bijna geen herinneringen & het sluipte er echt heel subtiel en progressief in. Lekker links laten liggen als je dit lukt"