Fool zei:
3 milligram alprazolam is best een hoge dosering, dacht ik. Komt overeen met 60 milligram diazepam en dat zou voor mij losstaand eigenlijk al te hoog zijn om van te genieten. Ik ben dan ook wel ietswat gevoelig voor benzo's. Het ligt er een beetje aan hoe sterk je tramadol metaboliseert en hoe gevoelig je bent voor benzo's, beter voel je het rustig aan en kijk je eerst wat een lagere dosering alprazolam ermee doet.
Hoi allemaal,
Ik kom geregeld op dit forum kijken, al sinds enkele jaren.
Ik kamp met chronische pijn n.a.v. hypermobiliteitssyndroom en heb een paniekstoornis en PTSS.
Al sinds 2007 wordt me chronisch pijnmedicatie, AD en benzo's voor geschreven. Gelukkig al een 2-tal jaar geen enkele AD meer, gezien ik daar net extreem depri en suïcidaal en psychotisch van wordt.
Elke keer als ik info over alprazolam op zoek, alternatieven ervan etc, kom ik weer hier terecht en lees ik dat de max dosis toch echt wel 3mg per dag is.
Zowel ik als mijn vriend (hij is invalide door EDS type 3 en heeft erge slaap problemen) nemen al jaren op en af een dosis tussen 2 en 4mg.
De huisarts schrijft de alprazolam gewoon voor zodat we ook aan die dosis komen.
Nu, ik stel me daar wel serieuze vragen bij.
Ik zou erg graag willen stoppen met roken, maar door mijn oh zo toffe paniek stoornis, is dat niet evident zonder medicatie en zonder professionele hulp.
Maar, gezien ik al aan 4mg alprazolam op één dag zit, plus 400Mg Valtran Retard en zoals nodig 3 tot 5x per dag verdeelt nog eens 30druppels Valtran erbij...
Bovendien heb ik nog maar één nier, redelijke maagklachten en verstoord spijsverteringssysteem. Eveneens moet ik dagelijks de baan op met de wagen (meer concentratie verliezen kan dus echt niet).
Ik wil niet ook nog es mijn lever beschadigen, hersen letsel of wat dan ook krijgen, evenmin wil ik mijn ene nier niet overbelasten, kheb ze heel hard nodig.
Kan ik via dit forum alle relevante info krijgen over het gebruik van alprazolam, xanax retard, in combi met een pijnstiller in de klasse van Valtran?
En wat helpt bij angsten en paniek?
Welke dosis is schadelijk?
Ik had graag een eigen draadje aangemaakt, maar gezien ik nieuw ben op het forum, kan dat nog even niet.
Mijn excuses daarvoor!