Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Seroquel is (vind ik) een zware antipsychoticum. Heb vroeger wel een tijdje 50mg gehad en voelde me gewoon een zombie. Had niet eens de essensie om de gordijnen open te doen, zat de hele dag op de bank. Dus heb letterlijk 4 weken aan mij voorbij laten gaan en ben er toen ook vanuit mijzelf mee gestopt van de één op de andere dag en tot op de dag van vandaag voel ik me gewoon weer een mens."
"Ik heb van een vriend 10 pilletjes ritalin 10mg. Ik ben van plan ze te snuiven, maar heb dit nog nooit gedaan, dus ik heb totaal geen tolerantie voor ritalin. Ik wil het nemen om lekker wakker te blijven. Welke dosering raden jullie mij aan voor de eerste keer om te snuiven zonder meteen helemaal super strak te staan maar wel een lekker gevoel te hebben? Heb echt jullie raad nodig. Ben echt nieuw op dit gebied."
"Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje over het combineren van benzo's Ik wil graag Flurazepam 30mg combineren met een andere benzo of clonazepam 2mg, maar weet niet zo goed met welke andere benzo. Van welke combi benzo's krijg je echt een goede rush/kick? 1. Dus welke benzo(s) kan ik bij de flurazepam 30mg nemen voor een goede high 2. Of Welke Benzo(s) kan ik bij Clonazepam 2 mg nemen voor een goede high Alvast bedankt, AprilLove"
"Psychedelibee zei: En waarom wil je het snuiven als je nog nooit ritalin hebt gedaan? Je weet dat pillen gemaakt zijn om te slikken en dat er allerlei bindingsstoffen in pillen zitten die het snuiven nou niet echt optimaal maken? Ik snap nooit helemaal maar waarom mensen het idee hebben dat ze alles maar moeten snuiven. Als je het puur wilt doen om wakker te blijven en niet meteen strak te staan doe je er ook gewoon beter aan het te slikken ipv te snuiven, bovendien werkt het langer als je het slikt. Wat is verder precies het doel van het gebruik? Functioneel voor bijvoorbeeld studeren ofzo, of juist recreationeel om je lekker te voelen? Bij beiden horen namelijk wel echt andere doseringen. Uiteraard kun je wel altijd nog bijnemen als je denkt dat het wel wat meer kan. Klik om te vergroten... Ik wil het vooral voor recreatief gebruiken om eens een nachtje lekker door te kunnen gaan. Dus welke dosering is dan verstandig om een hele nacht door te gaan?"
"Psychedelibee zei: Voor recreatief gebruik zit je al snel aan 20 of 30mg of nog wel meer denk ik. Maar aangezien je het nog nooit gedaan hebt en je niet helemaal strak wilt staan raad ik je eigenlijk aan eerst gewoon 10mg te slikken en dan na een uur te kijken hoe je je voelt. Denk je dat wel wat meer kan dan neem je nog eens 10mg en dan kijk je weer een uur later hoe je je voelt. In een keer meerdere pillen slikken lijkt me niet verstandig, je kunt namelijk altijd bijnemen maar nooit minder. Klik om te vergroten... Ok bedankt voor je advies"
"22:50 10mg ritalin voor het eerst genomen en voel me lekker wakker en chill en onderhand ook zin om met iedereen te praten en dingen te doen. Heb wel zin om bij te pakken, maar dat doe ik nog even niet. Wacht er nog even een uurtje mee Maar kortom; geeft me echt een heerlijk gevoel"
"Psychedelibee zei: AprilLove zei: 22:50 10mg ritalin voor het eerst genomen en voel me lekker wakker en chill en onderhand ook zin om met iedereen te praten en dingen te doen. Heb wel zin om bij te pakken, maar dat doe ik nog even niet. Wacht er nog even een uurtje mee Maar kortom; geeft me echt een heerlijk gevoel Klik om te vergroten... Fijn dat het zo lekker viel. Heb je nog veel bijgenomen uiteindelijk? Klik om te vergroten... Ik heb inderdaad wel bijgenomen. Begon gisteren avond om 21:50 en heb tot 's ochtends 08:30 in totaal 5 stuks genomen en rond een uur of 14:00 nog een halve van 10 mg en ben toen om 16:00 naar mijn bed gegaan en heb geslapen tot net. Nu wil ik er weer graag aan beginnen omdat ik morgen ook een opstel af moet hebben, dus mijn vraag is hoeveel kan ik maximaal nemen tot en met morgen uur of 14:00? En om de hoeveel tijd want ik neem het af en toe ook nassaal."
"Mijn favoriete benzo's zijn: - Clonazepam 2mg - Flurazepam 30mg - Flunitrazepam 2 mg en heel af en toe een lorazepam van 2,5mg"
"Ik neem bij tramadol altijd een flurazepam 15mg.. geeft een lekkere roes"