Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
126 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lemmy zei:
Nou dan hoop ik dat het goede was. :thinking:
Klik om te vergroten...
Dat was het zeker wel hoor, geen zorgen. De kamergenoot had net een feestje gehad, vandaar de rotzooi.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraatPiraat zei:
Dat was het zeker wel hoor, geen zorgen. De kamergenoot had net een feestje gehad, vandaar de rotzooi.
Klik om te vergroten...

Top. :blush:
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
StraatPiraat zei:
@Gympie ik loop al een behoorlijke periode bij tactus, het gaat hier om een verslaving. Ik weet en merk heel goed hoe slecht het is, en ik ga stukje bij beetje weer de goede kant op.
Klik om te vergroten...
Misschien taperen, en capules maken, duurt 20 minuten langer voor effect en werkt iets langer.
Daarnaast een maagbeschermer nemen, ( advies, geen moeten) en in alles wat ik gelezen heb op heel google is snuiven mega slecht , de stof is bijtend en schiet je hersenpan in, ik krijg er hoofdpijn van, loopneus en het brand.
of oplossen in wat ranja of zo, en een beker water er achter aan,
Wel eens Kratom genomen ter vervanging ? Helpt tegen cravings, geeft rust en energie ,
En meer nemen maakt je alleen maar moe.
heeft mij heel goed geholpen om nu alles goed te laten lopen qua apotheek. Minder pijnstillers.
Enkel soms 3mmc. Succes
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heerlijk, zacht en licht geurend naar het regenwoud..

20210724_201923.jpg

20210724_202009.jpg

Dit is genieten, dames en heren!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardcore_frk zei:
Heerlijk, zacht en licht geurend naar het regenwoud..

Bekijk bijlage 26541

Bekijk bijlage 26542

Dit is genieten, dames en heren!
Klik om te vergroten...

LEKKAH
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
F27CB9A7-5FFB-43B7-B175-A7D2BB7FC633.jpeg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jumping Jack zei:
Nuchter vind ik coke niks..
Opgefockt
Klik om te vergroten...

Nuchter is pure goeie coke net chill.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog een foto om het af te leren iemand die gaatjes al eens vaker tegengekomen hehe

3E165D26-B8D5-463A-A9CA-732031F6842A.jpegBA44E903-F7A6-494F-BC84-CF73DB78D108.jpeg
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee nog niet gezien. Misschien weer geperst opnieuw? Is t Boliviaanse of Colombiaanse?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Calliweed2.0 zei:
Nog een foto om het af te leren iemand die gaatjes al eens vaker tegengekomen hehe

Bekijk bijlage 26936Bekijk bijlage 26937
Klik om te vergroten...
Nee, er gaat niet meteen een lichtje branden. Maar het zou ook zo kunnen zijn, dat zo'n klein gaatje je simpelweg helemaal niet opvalt. Meestal is het gewoon hakken en nakken, haha!

Ik zou me er geen zorgen over maken. Misschien is er wat lucht tussen blijven zitten, of hebben de gebruikte chemicaliën nog wat gas afgegeven doordat bepaalde reacties nog niet helemaal waren afgerond.

Het zal op de weegschaal in ieder geval niets uitmaken, haha!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flubromazolam - The Mother of All Benzo's
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Flubromazolam - The Mother of All Benzo's
Klik om te vergroten...
Sterke effecten op alle benzo gebieden. Maar zodra je over de 1.5mg dagelijks gaat werkt bijna geen andere benzo meer.
Alleen Flunitrazolam, Flualprazolam en Clonazolam. Wees gewaarschuwd.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vladimir1978 zei:
Sterke effecten op alle benzo gebieden. Maar zodra je over de 1.5mg dagelijks gaat werkt bijna geen andere benzo meer.
Alleen Flunitrazolam, Flualprazolam en Clonazolam. Wees gewaarschuwd.
Klik om te vergroten...
Dank voor de waarschuwing, maar heb me heel goed ingelezen over deze. Deze zijn enkel voor speciale momenten. Ik heb expres ook maar 10 pellets gekocht. Dus komt goed!

En ik heb er nog genoeg liggen, maar neem ook al geen clonazolam, flualprazolam, bromazolam en flunitrazolam meer. Alleen nog alprazolam en oxazepam (recept), etizolam, norflurazepam en flubromazepam. En in redelijk beschaafde dosissen. Ik ben bezig met de voorbereidingen op een stoppoging, haha!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Beetje goed spul?
Klik om te vergroten...

Niet slecht nee. Geen toptop maar is best goed.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Niet slecht nee. Geen toptop maar is best goed.
Klik om te vergroten...
Niet om je een kutgevoel aan te praten, hoor.. Maar ben je niet teleurgesteld bij een dergelijke hoeveelheid aankoop dat het niet 'top top' is? Het lijkt me zeker meer dan 5 gram..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore_frk zei:
Niet om je een kutgevoel aan te praten, hoor.. Maar ben je niet teleurgesteld bij een dergelijke hoeveelheid aankoop dat het niet 'top top' is? Het lijkt me zeker meer dan 5 gram..
Klik om te vergroten...

Hehe het is minder dan 1 gram voor een superlage prijs. En met niet toptop bedoel ik meer glinsterende flaky sos. Deze is best goed en euforisch maar zoals ik al zei ben meer voor peru sos, dat is toptop voor mij.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Hehe het is minder dan 1 gram voor een superlage prijs. En met niet toptop bedoel ik meer glinsterende flaky sos. Deze is best goed en euforisch maar zoals ik al zei ben meer voor peru sos, dat is toptop voor mij.
Klik om te vergroten...
Haha, okee. Dan heb je een goede zoom op je camera zitten! Het lijkt echt wel veel meer zo. Vooral zo'n boterhamzakje doet me ook altijd aan bulkinkoop denken, vandaar denk ik..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hardcore_frk zei:
Haha, okee. Dan heb je een goede zoom op je camera zitten! Het lijkt echt wel veel meer zo. Vooral zo'n boterhamzakje doet me ook altijd aan bulkinkoop denken, vandaar denk ik..
Klik om te vergroten...

Haha idd camera is dik in orde bij de s21. Denk 0.7 totaalgewicht in zo klein stukje plastic. Een bolletje gelijk ze zeggen. Bulk is niet goed voor mij. Want meestal gaat het op 😅.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Haha idd camera is dik in orde bij de s21. Denk 0.7 totaalgewicht in zo klein stukje plastic. Een bolletje gelijk ze zeggen. Bulk is niet goed voor mij. Want meestal gaat het op 😅.
Klik om te vergroten...
Haha, herkenbaar!
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hele mooie dingen, apart luchtje. Soort van kliko luchtje. En neem niet meer per snuif dan dit. Tav. Als je met pas overgaat. Blijft uitzetten. Echt vettige dingen zet uit als sneeuw.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."