#1
Dat was het zeker wel hoor, geen zorgen. De kamergenoot had net een feestje gehad, vandaar de rotzooi.Nou dan hoop ik dat het goede was.![]()
Dat was het zeker wel hoor, geen zorgen. De kamergenoot had net een feestje gehad, vandaar de rotzooi.Nou dan hoop ik dat het goede was.![]()
Dat was het zeker wel hoor, geen zorgen. De kamergenoot had net een feestje gehad, vandaar de rotzooi.
Misschien taperen, en capules maken, duurt 20 minuten langer voor effect en werkt iets langer.@Gympie ik loop al een behoorlijke periode bij tactus, het gaat hier om een verslaving. Ik weet en merk heel goed hoe slecht het is, en ik ga stukje bij beetje weer de goede kant op.
Heerlijk, zacht en licht geurend naar het regenwoud..
Bekijk bijlage 26541
Bekijk bijlage 26542
Dit is genieten, dames en heren!
Nuchter vind ik coke niks..
Opgefockt
Nee, er gaat niet meteen een lichtje branden. Maar het zou ook zo kunnen zijn, dat zo'n klein gaatje je simpelweg helemaal niet opvalt. Meestal is het gewoon hakken en nakken, haha!Nog een foto om het af te leren iemand die gaatjes al eens vaker tegengekomen hehe
Bekijk bijlage 26936Bekijk bijlage 26937
Sterke effecten op alle benzo gebieden. Maar zodra je over de 1.5mg dagelijks gaat werkt bijna geen andere benzo meer.Flubromazolam - The Mother of All Benzo's
Dank voor de waarschuwing, maar heb me heel goed ingelezen over deze. Deze zijn enkel voor speciale momenten. Ik heb expres ook maar 10 pellets gekocht. Dus komt goed!Sterke effecten op alle benzo gebieden. Maar zodra je over de 1.5mg dagelijks gaat werkt bijna geen andere benzo meer.
Alleen Flunitrazolam, Flualprazolam en Clonazolam. Wees gewaarschuwd.
Beetje goed spul?
Niet om je een kutgevoel aan te praten, hoor.. Maar ben je niet teleurgesteld bij een dergelijke hoeveelheid aankoop dat het niet 'top top' is? Het lijkt me zeker meer dan 5 gram..Niet slecht nee. Geen toptop maar is best goed.
Niet om je een kutgevoel aan te praten, hoor.. Maar ben je niet teleurgesteld bij een dergelijke hoeveelheid aankoop dat het niet 'top top' is? Het lijkt me zeker meer dan 5 gram..
Haha, okee. Dan heb je een goede zoom op je camera zitten! Het lijkt echt wel veel meer zo. Vooral zo'n boterhamzakje doet me ook altijd aan bulkinkoop denken, vandaar denk ik..Hehe het is minder dan 1 gram voor een superlage prijs. En met niet toptop bedoel ik meer glinsterende flaky sos. Deze is best goed en euforisch maar zoals ik al zei ben meer voor peru sos, dat is toptop voor mij.
Haha, okee. Dan heb je een goede zoom op je camera zitten! Het lijkt echt wel veel meer zo. Vooral zo'n boterhamzakje doet me ook altijd aan bulkinkoop denken, vandaar denk ik..
Haha, herkenbaar!Haha idd camera is dik in orde bij de s21. Denk 0.7 totaalgewicht in zo klein stukje plastic. Een bolletje gelijk ze zeggen. Bulk is niet goed voor mij. Want meestal gaat het op 😅.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."