Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
122 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Duidelijk geen coke maar wel mooie foto's :yum:

ket.jpgket1.jpg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mezelf zei:
Duidelijk geen coke maar wel mooie foto's :yum:

Bekijk bijlage 10662Bekijk bijlage 10663
Klik om te vergroten...
Wat is dit? Lijkt wel meth!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Duidelijk geen coke maar wel mooie foto's :yum:

Bekijk bijlage 10662Bekijk bijlage 10663
Klik om te vergroten...
Are you ready that someone will pull you out of your body, right into space floating through the stars, not even knowing you existed. Just one with the flow of the stars, travelling through the cosmos, where you arrive at your solar system, your planet, your earth, your body and then to wake up and say WTF HAVE I JUST WITNESSED! Sun you are reborn.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Wat is dit? Lijkt wel meth!
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Keta?
Klik om te vergroten...
@CuriousExplorer had het goed. Is keta.
Heb wel vaker staafjes gehad maar niet dat het gehele pakje zulke mooie staafjes heeft. Sommige waren bijna een cm lang.
C
CalliweedLid
01-01-2024, 00:00
#5
A87226CF-2F07-4D35-97DE-926603F5914D.jpeg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
@CuriousExplorer had het goed. Is keta.
Heb wel vaker staafjes gehad maar niet dat het gehele pakje zulke mooie staafjes heeft. Sommige waren bijna een cm lang.
Klik om te vergroten...

Geniet ervan ! Ziet er hele goede kwaliteit uit op foto.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
zo ziet de mijne er ook uit.. is deze ook niet pijnlijk voor de neus?
Klik om te vergroten...
Ik verneem er niks meer van na n half jaar bijna n gram per dag naar binnen te hebben gedrukt.
Pijnlijk heb ik het nooit echt gevonden maar je voelt 'm zeker wel.

Editje: dit is trouwens niet 'cool' bedoeld ofzo (is het ook absoluut niet, weet alleen niet echt wat het juiste woord is hahah), ik heb gewoon altijd geen moeite gehad met spul door de neus jagen. Miauw doet volgens vrienden altijd wel ff goed zeer aan de neus.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ingeslagen20201013_153900.jpg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
koningketa zei:
IngeslagenBekijk bijlage 10684
Klik om te vergroten...

Enjoy!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
koningketa zei:
IngeslagenBekijk bijlage 10684
Klik om te vergroten...
Wat ben jij van plan? Weekje wakker blijven? 😁
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Wat ben jij van plan? Weekje wakker blijven? 😁
Klik om te vergroten...
Hahahah nee, meer in 1 keer halen is gewoon goedkoper. Doe hier ongeveer 5 weken mee.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
IMG_20201015_135735.jpg
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
20201002_193509.jpg
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met aceton gewassen, nu droog en klaar voor het weekend!20201014_201055.jpg
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dir84sos zei:
Met aceton gewassen, nu droog en klaar voor het weekend!Bekijk bijlage 10723
Klik om te vergroten...


Wat was het gewicht voor het wassen ?

En wat is het gewicht na het wassen ?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Babbanem zei:
Wat was het gewicht voor het wassen ?

En wat is het gewicht na het wassen ?
Klik om te vergroten...

U stelt best wel veel vragen hè. :smirk:
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sinds ik mijn Galaxy S10 heb ben ik me steeds meer in fotografie gaan verdiepen, ik vindt het echt leuk om even een momentje te nemen om even mijn omgeving te inspecteren en alles in me op te nemen. Niks mooier dan zo'n moment mooi vast kunnen leggen.
Ik ga maandag mijn eerste echte camera kopen, kan niet wachten!
Hier nog een oude foto met nachtmodus op een heldere avond/nacht.20200321_194729.jpg
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#18
C-Man zei:
U stelt best wel veel vragen hè. :smirk:
Klik om te vergroten...


Zeg maar jij hoor.

Ja ik 'draai' zelf ook wel eens aceton wasjes.

En verder ben ik altijd zeer nieuwsgierig naar cocaine in het algemeen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Babbanem zei:
Zeg maar jij hoor.

Ja ik 'draai' zelf ook wel eens aceton wasjes.

En verder ben ik altijd zeer nieuwsgierig naar cocaine in het algemeen.
Klik om te vergroten...
In de distributie of productie?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hij wil de Pablo Escobar van de Benelux worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."