Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchaamte na gebruik

Schaamte na gebruik

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Je bent zeker niet alleen hoor. Gebeurt natuurlijk ook niet alleen maar bij mensen op DF, maar er zal vast een correlatie met drugsgebruik zijn.
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoel ik ook een beetje ,juist die mensen hebben een drug verleden en vind je vaak terug op dergelijke forum voor lotgenoten.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Soulassasins klinkt als een Coke comedown die optreedt bij overmatig gebruik. Als je niet meer kunt stoppen als je eenmaal begint, stop er dan helemaal mee als dat nu nog kan. Alles wordt alleen maar erger en hardnekkiger hoe langer je er mee door blijft gaan namelijk. En als je eenmaal op dit punt bent is de kans zeer klein dat 't weer wordt zoals in het begin. Dus totaal de moeite niet waard.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
@Soulassasins klinkt als een Coke comedown die optreedt bij overmatig gebruik. Als je niet meer kunt stoppen als je eenmaal begint, stop er dan helemaal mee als dat nu nog kan. Alles wordt alleen maar erger en hardnekkiger hoe langer je er mee door blijft gaan namelijk.
Klik om te vergroten...
Euh mijn laatste gebruik was in begin juli 7e,ik heb nooit een kater of dinsdagdip.
Natuurlijk kan ik stoppen.
Ik denk dat je het woord recreatief heb gemist.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soulassasins zei:
Euh mijn laatste gebruik was in begin juli 7e,ik heb nooit een kater of dinsdagdip.
Natuurlijk kan ik stoppen.
Ik denk dat je het woord recreatief heb gemist.
Klik om te vergroten...
Hoeveel had je gebruikt in je meest recente sessie dan?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Hoeveel had je gebruikt in je meest recente sessie dan?
Klik om te vergroten...
0,8gr base samen met vrouw,dus vrij weinig maar oersterk spul
Dat was gisteren,dus heb hier me frustratie neergekwakt,of ieder geval een probleem waar ik de laatste 2 keer mee te kampen heb
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soulassasins zei:
0,8gr base
Klik om te vergroten...

Is dat niet binnen 30 minuten op? πŸ˜†
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan gewoon de kater zijn, je geest zoekt logica voor dat kut gevoel.Kan ook zijn dat je eigenlijk(wel onbewust) over je eigen grenzen gaat. Helemaal coke maakt grensoverschrijdend en naarmate je ouder wordt. Grenzen veranderen, kan iets wat eerst wel acceptabel was veranderen naar iets waar je eigenlijk niet meer achter staat.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brakka Mang zei:
Kan ook zijn dat je eigenlijk(wel onbewust) over je eigen grenzen gaat.
Klik om te vergroten...
Dit. Je maakt je in eerste instantie zorgen om de grenzen van je vriendin. Maar de kern van de zaak is vooral het bewaken van je Γ©igen grenzen. Dat jij jezelf nog trots in de spiegel kan aankijken.

Je bent een mooi, recht voor z'n raap gozer. In the end kan je beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan dan spijt dat je het niet hebt gedaan. Les leren en door.

Maarja.. als t zo makkelijk was...

You doing good man, keep it up 🀎
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nathaniel zei:
Dit. Je maakt je in eerste instantie zorgen om de grenzen van je vriendin. Maar de kern van de zaak is vooral het bewaken van je Γ©igen grenzen. Dat jij jezelf nog trots in de spiegel kan aankijken.

Je bent een mooi, recht voor z'n raap gozer. In the end kan je beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan dan spijt dat je het niet hebt gedaan. Les leren en door.

Maarja.. als t zo makkelijk was...

You doing good man, keep it up 🀎
Klik om te vergroten...
Ja tuurlijk zijn je eigen grenzen belangrijk maar als je iemand goed kent en weet dat iemand nuchter iets nooit zou doen kan je diezelfde persoon onder invloed soms ook wel een beetje tegen zichzelf beschermen πŸ˜‰

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes maar onder invloed kunnen sommige mensen heel iemand anders worden. Iemand waar ze later mischien spijt van krijgen. Dat is wat drugs met mensen doen. Ik heb mensen van a naar z zien veranderen bij wijze van spreken. Daar heb ik zelf niet heel veel last van, tenminste vind ik zelf 😜
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brakka Mang zei:
Kan gewoon de kater zijn, je geest zoekt logica voor dat kut gevoel.Kan ook zijn dat je eigenlijk(wel onbewust) over je eigen grenzen gaat. Helemaal coke maakt grensoverschrijdend en naarmate je ouder wordt. Grenzen veranderen, kan iets wat eerst wel acceptabel was veranderen naar iets waar je eigenlijk niet meer achter staat.
Klik om te vergroten...
Daar zit wel wat in ja ,ik word 53 en dat is niet jong voor iemand die af en toe wat chineest,maar dat is het probleem niet.
Schaamte is geen kater want dan had ik me mond wel gehouden..
Ik ondervind nooit katers of dinsdagdips enz..
Ik struggle met mezelf de dag erna met gevoelens die boven komen borrelen ,dus tijd om er een finale punt achter te zetten als mij dit geestelijk uit balans brengt.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
k ondervind nooit katers of dinsdagdips enz..
Ik struggle met mezelf de dag erna met gevoelens die boven komen borrelen
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dit de enige vorm van 'kater' is die je dan merkt. Ik herken veel van die gevoelens en gedachten wel van mijn katers, maar het kan heel goed dat voor jou hier een gezonde geest over nadenkt en weet dat het eigenlijk niet goed is voor je, maar de drugs die onderdrukken het. En dan wordt je na gebruik extra hard daarmee geconfronteerd.

Ik denk dat het niet uitmaakt en dat jij de juiste keuze gaat maken soulassassins.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
StraatPiraat zei:
Ik denk dat het niet uitmaakt en dat jij de juiste keuze gaat maken soulassassins.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk ga ik de keuze maken die goed voor me is ,en dat is gewoon staken/stoppen.
Ik ben nu weer bij me positieve en me gedachte zijn ook weer gedraaid ,mede dankzij jullie en me vrouw natuurlijk die het ook helemaal snapt.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Is dat niet binnen 30 minuten op? πŸ˜†
Klik om te vergroten...
Dat zijn flinke druppels hoor ,een junkie doet er 30 minuten over en wij een uur of 6 a 7 .
Chinezen is toch wel een beetje heftiger dan nasaal dus 0,8 base is niet vreemd uit een volle gram snuif.
Wij jagen niet door maar we chillen wel de hele avond.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
Ja tuurlijk zijn je eigen grenzen belangrijk maar als je iemand goed kent en weet dat iemand nuchter iets nooit zou doen kan je diezelfde persoon onder invloed soms ook wel een beetje tegen zichzelf beschermen πŸ˜‰

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes maar onder invloed kunnen sommige mensen heel iemand anders worden. Iemand waar ze later mischien spijt van krijgen. Dat is wat drugs met mensen doen. Ik heb mensen van a naar z zien veranderen bij wijze van spreken. Daar heb ik zelf niet heel veel last van, tenminste vind ik zelf 😜
Klik om te vergroten...
Ja zeker waar! Mijn reactie ging even over dit specifieke geval/situatie
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nathaniel zei:
Ja zeker waar! Mijn reactie ging even over dit specifieke geval/situatie
Klik om te vergroten...
Ik begreep hem even niet ,maar als die lieve woorden voor mij bedoelt zijn dan bedank ik je ook daarvoor :heartsuit:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."