#1
Ik begrijp werkelijk niet waar jij het over hebt
En anders wel lekker voor over de oliebollen....Je heb ieder geval suiker in je koffie vanavond.
Dankjewel voor je reactie. Ik zal dan inderdaaf niet meer bestellen. Ik begrijp ook dat we niet mogen speculeren, al hoopte ik juist bij dit forum met vragen terecht te kunnen waar je zeg maar niet overal mee terecht kan, zodat ik toch enigszins verantwoord drugs kan gebruiken… anyhow, bij deze dealer zal ik niet meer bestellen. Ben er wel goed ziek van om €50 kwijt te zijn, maar hopelijk reageert hij nog. Het is zo klote om je zo belazerd te voelen.Waarschijnlijk een soort poedersuiker.
Maar speculeren mag eigenlijk niet op DF dus je zult er niet wijzer van worden.
Gewoon niet meer kopen zal ik adviseren.
Die dealer belazerde je al 1 maal? En dan ga je nog eens bij diezelfde? Vertrouw geen dealers.Dankjewel voor je reactie. Ik zal dan inderdaaf niet meer bestellen. Ik begrijp ook dat we niet mogen speculeren, al hoopte ik juist bij dit forum met vragen terecht te kunnen waar je zeg maar niet overal mee terecht kan, zodat ik toch enigszins verantwoord drugs kan gebruiken… anyhow, bij deze dealer zal ik niet meer bestellen. Ben er wel goed ziek van om €50 kwijt te zijn, maar hopelijk reageert hij nog. Het is zo klote om je zo belazerd te voelen.
Dat is niet best. Ik haal het bij mijn dealer voor MODKNIPeuro der gram en zo puur als het maar kan. Geen poeder lekker een stuk brok. Al jaren klant bij hem en nooit geen klachten. Zou op zoek gaan naar een ander dealerHi, voor de tweede keer heb ik hier nu cocaine gekregen van mijn dealer dat nergens naar smaakt - alhoewel het wat zoetig ruikt. Ik heb het gesnoven en er gebeurt niets. Ik weet altijd al meteen of het goede sos is zodra ik het snuif. De vorige keer heb ik het bij deze dealer na veel moeite kunnen ruilen. Hij gaf toen ook aan dat hij meerdere klachten had gekregen. Ik heb nu weer naar hem gestuurd dat dit nu hetzelfde is en krijg geen reactie. Erg rot als je zoveel geld ervoor betaalt en het graag op dat moment wilt gebruiken. Ik plaats dit even hier omdat ik toch erg benieuwd ben wat ik nu dan gekregen heb? Misschien een of ander vulmiddel oid? Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
Onversneden is toch het beste wat er is. De prijzen zijn goed tegenwoordig. Vroeger haalde ik 1gr mix voor MODKNIP. Tegenwoordig betaal ik dat voor pureCocaine wordt vaak versneden met manitol of inositol.Manitol is een natuurlijke zoetstof (E421) met 0,7 keer de zoetkracht van suiker. Het kan ook versneden worden met caffeine, maar dat kleurt geel op z'n tijd. Lidocaïne kan ook gebruikt worden, maar dat werkt verdovend.
Het beste is om het te laten testen, want wij kunnen je niet precies vertellen wat erin zat. Misschien een nieuwe dealer zoeken, het laten testen en dan nuttigen?
Onversneden is toch het beste wat er is. De prijzen zijn goed tegenwoordig. Vroeger haalde ik 1gr mix voor MODKNIP. Tegenwoordig betaal ik dat voor pure
Onversneden is toch het beste wat er is. De prijzen zijn goed tegenwoordig. Vroeger haalde ik 1gr mix voor MODKNIP. Tegenwoordig betaal ik dat voor pure
Klinkt als een onbetrouwbare dealer maar zoals eerder al werd aangegeven mag hier niet over gespeculeerd worden. Laten testen en andere dealer zoeken. .Hi, voor de tweede keer heb ik hier nu cocaine gekregen van mijn dealer dat nergens naar smaakt - alhoewel het wat zoetig ruikt. Ik heb het gesnoven en er gebeurt niets. Ik weet altijd al meteen of het goede sos is zodra ik het snuif. De vorige keer heb ik het bij deze dealer na veel moeite kunnen ruilen. Hij gaf toen ook aan dat hij meerdere klachten had gekregen. Ik heb nu weer naar hem gestuurd dat dit nu hetzelfde is en krijg geen reactie. Erg rot als je zoveel geld ervoor betaalt en het graag op dat moment wilt gebruiken. Ik plaats dit even hier omdat ik toch erg benieuwd ben wat ik nu dan gekregen heb? Misschien een of ander vulmiddel oid? Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
Wij kunnen niet weten wat er in jouw pakje zit, daarom blijft het altijd giswerk waar je vrij weinig aan hebt. De tips zijn of laten testen en andere dealer zoeken.Dankjewel voor je reactie. Ik zal dan inderdaaf niet meer bestellen. Ik begrijp ook dat we niet mogen speculeren, al hoopte ik juist bij dit forum met vragen terecht te kunnen waar je zeg maar niet overal mee terecht kan, zodat ik toch enigszins verantwoord drugs kan gebruiken… anyhow, bij deze dealer zal ik niet meer bestellen. Ben er wel goed ziek van om €50 kwijt te zijn, maar hopelijk reageert hij nog. Het is zo klote om je zo belazerd te voelen.
Aan de modknips te zien is je strippenkaart al bijna op🤣Oh sorry zal er op letten
Sorry, had net een bak Caddilacs opgekaand voor de vluchtHet komt uit de anus van een zoetekauw bolletjes slikker? ðŸ¤ðŸ¤£
Altijd weer die autodrop!Sorry, had net een bak Caddilacs opgekaand voor de vlucht
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."