Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, voor de tweede keer heb ik hier nu cocaine gekregen van mijn dealer dat nergens naar smaakt - alhoewel het wat zoetig ruikt. Ik heb het gesnoven en er gebeurt niets. Ik weet altijd al meteen of het goede sos is zodra ik het snuif. De vorige keer heb ik het bij deze dealer na veel moeite kunnen ruilen. Hij gaf toen ook aan dat hij meerdere klachten had gekregen. Ik heb nu weer naar hem gestuurd dat dit nu hetzelfde is en krijg geen reactie. Erg rot als je zoveel geld ervoor betaalt en het graag op dat moment wilt gebruiken. Ik plaats dit even hier omdat ik toch erg benieuwd ben wat ik nu dan gekregen heb? Misschien een of ander vulmiddel oid? Iemand die dit ook heeft meegemaakt?"
"Ei-Salade zei: Waarschijnlijk een soort poedersuiker. Maar speculeren mag eigenlijk niet op DF dus je zult er niet wijzer van worden. Gewoon niet meer kopen zal ik adviseren. Klik om te vergroten... Dankjewel voor je reactie. Ik zal dan inderdaaf niet meer bestellen. Ik begrijp ook dat we niet mogen speculeren, al hoopte ik juist bij dit forum met vragen terecht te kunnen waar je zeg maar niet overal mee terecht kan, zodat ik toch enigszins verantwoord drugs kan gebruiken… anyhow, bij deze dealer zal ik niet meer bestellen. Ben er wel goed ziek van om €50 kwijt te zijn, maar hopelijk reageert hij nog. Het is zo klote om je zo belazerd te voelen."
"Hi allemaal, al jaren is cocaine mijn favoriete drug. Ik heb vanalles geprobeerd maar hier voel ik me echt heerlijk bij. De afgelopen maanden is er helaas wel iets ontstaan wat denk ik niet goed is. Ik kon mijn gebruik goed in toom houden, maar sinds ik een hele drukke nieuwe baan heb sinds een jaar gebruik ik het soms thuis in mijn eentje. Door de drukte van werk voel ik me vaak afgestompt en niet helemaal levend, ik trek me meer terug. Nu is het helaas zo dat ik me vooral pas weer levend voel als ik thuis een halve gram coke opmaak op een avond. Ik zit ook op een online dating app en alleen dan voel ik de energie om contact te zoeken met mijn matches daar. Op normale dagen zit mijn hoofd zo vol dat ik me er niet toe kan zetten daarop te zitten, terwijl ik wel graag wil daten. Ik heb het idee dat ik nu op een gevaarlijk punt zit qua het gebruik, denk ik. Alleen ik weet oprecht niet hoe ik me minder geleefd kan voelen buiten het gebruik, dus grijp er dan toch weer naar. Het is natuurlijk ook elke keer een dure grap. Herkent iemand deze “fase”/mijn gedachtes/gevoelens? Ik gebruik het nu zo eens in de twee weken.. alvast bedankt"
"Hi allemaal, Ik weet niet of ik dit hier goed plaats, anders hoor ik het graag. Ik zoek al lang naar advies over de drugs die ik kan gebruiken, omdat ik heb gemerkt dat drugs bij mij niet altijd hetzelfde werken zoals bij iedereen. Ik denk dat dit komt door mijn ADD misschien. Hebben jullie tips? Hierbij mijn ervaringen tot nu toe: - Mushroom shake evenals mushroom drops; beide keren maakte me dit extreem paranoide. Ik dacht dat iedereen mij uitlachte en niemand met/bij mij wilde zijn. Vreselijk gevoel. Nooit meer dus. - MDMA: ik heb de eerste en enige keer teveel gepakt, ik vond de ervaring niet chill omdat ik me alleen maar wazig voelde en ik was zeer angstig in het begin omdat ik voelde dat ik de controle kwijtraakte. Daarna ben ik ook nog eens drie dagen extreem depressief geweest. - Coke: mijn go to al jaren… hier voel ik me echt het allerbeste door. Ik voel me alert, open, energiek. Helaas wil ik wel altijd perse alcohol erbij en ik kan er nooit mee stoppen waardoor ik altijd de hele nacht wakker ben. ik wil constant bijpakken. Wel geef het een ontzettende “duidelijkheid” en openheid in mijn hoofd, dit vind ik echt heerlijk. - Ketamine: hiermee heb ik de eerste keer een zeer nare ervaring gehad omdat ik teveel had genomen en in een k hole zat, ik kon mijn lichaam niet meer bewegen en heb lang op de grond gelegen op een feestje. De twee keer erna had ik werkelijk een hemelse ervaring. Dit heeft echt een reset aan mijn hersenen gegeven denk ik. Het was goed om zo te dissocieren. Wel heb ik dit alle keren op een afterparty gedaan, het lijkt me niet chill op een feest want vond keta vooral een paradijs met mijn ogen dicht. Nu zoek ik drugs waarbij ik niet heel de tijd wil bijpakken en niet perse alcohol wil drinken, maar wel alert en energiek van word. Speed wellicht? Alleen lees ik soms dat mensen hier 30 uur van wakker zijn maar dit zie ik niet zitten. Ik ga naar een feestje van 21-7u, maar moet en wil daarna thuis op zijn minst 5 uur slaap pakken. Wat zou dan goed/fijn/leuk zijn? Bij de coke, mdma en mushroom drops merkte ik dat ik daar anders op reageer dan veel anderen dus hoop dat iemand zich hier misschien in herkend. Bij XTC ben ik echt bang voor depressie. bedankt alvast!"
"Hi, bedankt voor de tips! Uiteindelijk ben ik toch maar aan de cocaine gegaan omdat dit me het veiligst leek omdat ik dat al gewend ben. Maar toen toch daarna ook nog mdma (likjes) gebruikt en een beetje xtc. De MDMA vond ik echt geweldig omdat ik zonder denken heerlijk kon dansen. Wel had ik een heel erge obsessie ermee om tegen mensen te praten en te zeggen hoe geweldig ik ze eruit vond zien. Ik kreeg hele leuke reacties maar ik wil niet zo obsessed/pusherig zijn daarin dan. Ik kon me echt niet inhouden gewoon om te praten tegen mensen. Vervolgens de XTC, een kwartje. Daar heb ik echt letterlijk NIETS van gevoeld. Heel gek. Ongeveer 3-4 dagen erna ben ik wel extreem depressief geweest. Nu weet ik niet of dit van de MDMA of XTC kwam. Ik vond dit wel erg vervelend en het niet waard. Weet alleen niet of dit nu van de MDMA of XTC was, maar heb wel het gevoel dat ik beter op de MDMA - geen idee of dit klopt. Ik besef me ook heel erg goed dat de cocaine zorgt voor een mindere werking van XTC (ik ervaarde deze mindere werking niet bij de MDMA - alleen bij de XTC)."
"ljuv zei: Mja hmn eerlijk… Je ervaringen klinken niet echt ad(h)d gerelateerd maar als heel normale ervaringen bij de middelen die je noemt. Zéker als je aangeeft te veel te hebben gebruikt. Wat je aangeeft over truffels/ paddos hoor je van heel veel mensen die trippen niet gewend zijn en moeilijk controle los laten. Bij tripmiddelen is de set en setting ook echt essentieel. Ik doe het zelf niet graag in grote groepen, maar alleen kan ook heel intens zijn. Mdma zorgt ervoor dat al je lichaamseigen serotonine (en dopamine en serotonine) wordt aangebroken, waardoor die voorraad de weken erna weer moet worden aangevuld. Serotonine is een gelukshormoon, dus veel mensen ervaren de dagen erna een dip. Het is heel persoonlijk hoe gevoelig je daarvoor bent. Maar als je (veel) te veel gebruikt, kan dat zeker (veel) erger voelen. Wat ADHDers wel vaak omschrijven is dat ze de bedoelde effecten minder of anders ervaren. Waar anderen heel erg de love-feeling omschrijven kan het voor neurodiverse mensen vaak juist voor rust in de kop zorgen. Zelf ervaar ik dat laatste niet per se, maar ik merk wel dat ik meer nodig hebben dan vrienden om op hun level te komen. Ik heb echter bijna nooit last van een dip. En als je voor t eerst keta neemt en te veel neemt is het óók gewoon heel intens haha, het is namelijk ook gewoon super trippy (vooral als je al veel alcohol of andere drugs op hebt). Ik vind het ook een geweeeeeldige afterparty drug, maar ik stapel wel altijd om mezelf niet te overweldigen. Kan ook heel makkelijk met keta. Maar afgelopen jaar heb ik het ook op de dansvloer gebruikt en persoonlijk vond ik dat misschien wel intenser en lekkerder dan mdma. Ik combineerde het dan met sos, want ik houd niet van pep, maar veel mensen combineren het met pep. De heffen elkaar ook aardig op, maar je moet gewoon heel voorzichtig zijn en niet te veel in een keer pakken. Dat je zo goed gaat op sos (en wss ook op pep) is dan weer niet zo gek als add’er. Deze stoffen werken precies op de receptoren waar wij een regulatieprobleem hebben. Onze medicatie is dan ook “nagemaakt” naar deze middelen. Dexamfetamine is zelfs gewoon legale pep (dex + levo = pep). Het is al makkelijk verslaafd te raken hieraan, maar dat is het al helemaal met ad(h)d. Dus idk. Klinkt eerder alsof je nog wat moet experimenteren of tweaken met je ideale dosis. Zoals ik al zei, zoek ik met mdma wel echt de bovengrens op. Maar van sos (en pep) heb ik weer veel minder nodig. Snap echt niet dat mensen er een hele envelop in een avondje doorjassen ahaha. En als je echt moeite hebt met loslaten, angst gedachten, super erg bezig blijft met je omgeving en hoe die naar je kijkt… dan zul je dat bij alle middelen houden en is t misschien gewoon niks voor jou…? Klik om te vergroten... Hi, super bedankt voor je heel uitgebreide reactie. Ik ben inderdaad wel iemand die normaal moeite heeft met loslaten maar met cocaine heb ik dit totaal niet. Daarom is het ook voor mij wel een gevaarlijke drug dus ik neem het bewust niet te vaak. Ik geniet dus altijd enorm van cocaine. Alleen wil ik dan weel heel de tijd bijpakken dus ik vroeg me af of ik iets zou kunnen nemen waarbij dat niet nodig is, aangezien cocaine natuurlijk erg duur is en je soms lang moet wachten bij de toiletten. Tijdens ADE heb ik een geweldige ervaring gehad met MDMA. Wat een heerlijke euforisch gevoel, vooral door in een soort heerlijke waas te dansen en nergens aan te denken. Ik werd toen wel haast obsessief om tegen mensen te zeggen hoe geweldig ik ze vond, ik kon daar echt niet mee stoppen. Ergens vond ik het fijn dat ik geen schaamte en totale openheid voelde, aan de andere kant vond ik het ergens vervelend (achteraf pas) dat ik daar niet mee kon stoppen. Dit is toch een andere ervaring dan cocaine natuurlijk. Bij coke ervaar ik mezelf een soort van scherper en zonder schaamte maar met controle, aan de andere kant, ervaar ik bij MDMA een diepgang in de lagen van de muziek, wat ik dan ook weer heerlijk vond. Wellicht heeft het, zoals jij ook zegt, te maken met de dosering. Deze kreeg kreeg ik van mijn vriendin lukraak het zakje met M en zei ze dat ik mijn vinger nat moest maken en erin moest stoppen: dit deed ik, maar geen idee hoeveel het dan was haha. Hoe doseer je de MDMA dan op een goede manier? Hoe werkt dat voor jou?"
"MDMAutist zei: [ Klik om te vergroten... MDMAutist zei: Je zegt dat je ADD hebt en je beschrijft wat je met coke ervaart. Het doet me dan meteen denken aan wat Rico in bovenstaande video beschrijft. Hij heeft ADHD. Wat mijn ervaring met Speed is(ik heb ook ADHD), is dat je opeens die focus en de drive hebt. Of denkt te hebben. Het minimaal gebruiken ging bij mij heel lang goed. Maar ik gebruikte wel doordeweeks als ik dat nodig achtte. Het is bij mij op een gegeven moment fout gegaan tijdens Corona. Gebruikte het hele weekend in mijn studiootje. In het begin was ik extra productief, maar uiteindelijk compleet krankzinnig verdwaald. De rest van de week nam ik een lijn voordat ik naar kantoor ging. ADHD medicatie is nauwkeurig gedoseerd en luistert nauw om goed zijn werk te kunnen doen. Ik merk dat dat op de lange termijn zijn werk goed blijft doen. Speed doseer je al snel veelste hoog. Hierdoor verliest het al heel snel zijn positieve werking. Althans zo ervaar ik het. Wil je alleen even waarschuwen dat Speed.een extra grote valkuil kan zijn als je AD(H)D hebt. Klik om te vergroten... Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb daarom - samen met de andere reacties hier en mijn eigen ervaring - besloten geen pep te bestellen. Ben heel dankbaar voor je eerlijke reactie. Ik begrijp Rico in het filmpje echt ontzettend goed ook - ik volg hem helemaal. Ik heb laatst een uitgebreid onderzoek gehad bij een kliniek gespecialiseerd in autisme. Trigger was dat ik had aangegeven dat ik gevoelig ben voor het materiaal van kleding en veranderingen (zoals seizoensveranderingen - even voor de context, dit was deel van een traject waarbij ik hulp heb gevraagd met hechtingsproblematiek). Bij dat centrum konden ze niets vinden dat op autisme wijst. Echter vonden ze in de onderzoeken wel sterke aanwijzingen voor trauma en mogelijke kenmerken van ADHD. Nu herken ik mijzelf in een aantal kenmerken van ADHD (veel van wat Rico ook vertelt), maar niet het hypergedeelte. Ik heb al van jongs af aan heel rustig aan taken kunnen werken. Maar, het is altijd wel het een of ander. Dus bijvoorbeeld een hyperfocus op een bepaald project op werk, en tegelijkertijd totale verlamming op privévlak. Het is dan dat project en verder stop ik dan alles volledig weg (gevoelens). Of ik focus me volledig op een privékwestie en dan verwaarloos ik mijn werk. Maar heb dit niet bij maar één onderwerp bijvoorbeeld. Ik herken Rico er heel erg ik wat betreft creativiteit ook. Ook mijn creativiteit komt er het beste uit als ik gewoon nuchter en ontspannen ben. Alleen het ding is dat je niet altijd makkelijk zelf op dat punt kunt komen. Zo schilder ik ontzettend graag maar ook daar moet ik dan een hyperfocus op hebben en dit gaat niet altijd bij mij. Het is wat alles betreft alles of niets bij mij. Ben jij nu wel helemaal van de pep af trouwens? Kun je nu wel meer tot jezelf komen in je studio, zonder pep? Ben heel benieuwd, dus hoop dat je dit nog leest ondanks mijn lange epistel haha. Ik zou heel erg graag mijn creativiteit willen voelen in de “grijze” momenten, oftewel, in een balans tussen privé (gevoelens en behoeftes) en werk (denken, analyseren)."
"Damius zei: Tja, no such thing as a free lunch. Amfetamine is het eerst dat bij mij op komt als alternatief. Let op, gezien je bij sos aangeeft niet te kunnen stoppen, zal dat bij speed ook een punt van aandacht worden. En te laat bij nemen leidt gegarandeerd tot een nacht doorhalen (12u voor slapen uiterlijk laatste nak nemen). Dat was bij mij altijd de grootste keerzijde van speed. Verder vond ik de high vele malen fijner dan coke. Minder opgefokt, minder drang om te zuipen. Klik om te vergroten... Dankjewel voor je reactie. Ook jouw reactie heeft me erg geholpen om geen pep te nemen. Alhoewel je opmerking over minder drang om te zuipen mij juist meer geinteresseerd maakte in pep (want: de combinatie alcohol/coke vind ik echt het paradijs - even mijn ketamine ervaringen achterwegen latende). Toch, ben ik blij over je opmerking over 12u niet kunnen slapen na je laatste nak. Dan is pep toch alleen chill bij een festival van een heel weekend? Ik was nu op ADE en heb een paar mensen gesproken die pep op hadden. Ik dacht dat je juist heel energiek wordt van pep, maar mijn ervaring met mensen tijdens deze ADE met pep op dat ze juist heel vlak waren. Zeker op het eind, denk 6/7/8u. En dan hoorde ik daarna dat deze mensen pas 13/14u konden slapen? Naast dat ze erg wazig op me over kwamen zou ik ook absoluut niet willen dat ik niet kan slapen! Wat zijn dan de voordelen van pep tov cocaine? Alvast bedankt."