Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
888 weergaven
18-5-2026
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
@ spor en dumpy:

Hoe voelt de 4 Fluo Amphetamine anders dan gewone amfetamine?
Ik kan er erg weinig over vinden, 't is volgens mij ook erg weinig verkrijgbaar?
Klik om te vergroten...

Heb er vorig weekend 100mg van gedaan. Het is een bruin poeder en heeft me toch laaaang laten gaan. Ik had de dag ervoor al een aantal dingen gedaan die werken op de serotonine-receptoren (veel LSD en paddo's en wat MDMA) dus echt oordelen mag ik niet.
M'n bevoorrader echter, 60mg te hebben genomen, beschreef het als: eerst 3-4u een MDMA-achtig gevoel en achteraf lekker strakjes staan, uuuren lang.
Ik heb 15mg van 100mg gesnoven en pijn deed het wel, meer dan 2C-B.
Enjoy! :wave:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nicotine
Alcohol
Caffeine
Wiet/hasj
paddo
xtc
mdma (puur dus)
cocaine
amfetamine
dxm

Misschien vergeet ik nog wat maar dat pas ik dan nog wel aan :)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
DICE182 zei:
blue sixtynine
Klik om te vergroten...

Wat is dat?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mary zei:
DICE182 zei:
blue sixtynine
Klik om te vergroten...

Wat is dat?
Klik om te vergroten...

vloeibare mdma in een flesje, gemixd met blue curacao
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ en amfetaminen.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
tnx. weer wat geleerd.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petricov zei:
Je vergeet 2cb :+
Klik om te vergroten...

Gast... ben je blind? :openmouth: Staat er toch echt tussen :beer:
d
dr becksonLid
01-01-2024, 00:00
#8
wiet
alchol
hash
skuff
paddo's
salvia ( merkte hier alleen nix van)
ghb
original 69 dat is wel vette shit mdma met bluecuracau
speed
ketamine
coke
ritalin om te proberen of je er echt vaag van werd nou ik nie dus
xtc
lachgas
mdma kridstallen
truffels
Codeïne dat heb ik ook wel eens gehad zat in een paracetalmol :wink:
oxazepam maar toen had ik een abces in me keel en wou ik zou graag slapen
en nog wat smartshop spul waar ik de naam nie van weet maar vond ik ook nie echt bijzonder :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
eyebeekaii zei:
Did:
-Nicotine - Lucky strike :P
-THC - wiet, hasj, skuff, BHO hasjolie, ATT hasjolie, spacecake, thee
-Psylocobine - mexican, hawaiian, columbian, philosipher stones, thee, (met cacao=moa remmer)
-LSA - Hawaiian baby woodrose
-Salvia ( bladeren )
-Bionix en andere herbal troep

-MDMA - kristallen, poeder, pillen
-Amfetamine - Speed
-DexAmfetamine - Dextro pep
-N,N,DMT - Wel al puur, maar nog geen elfjesland :(
-Alcohol
-Cocaïne
-Ketamine
-GHB
-Ephedra
-2C-b

-Benzodiazepine - oxazepam, temazepam, diazepam, nitrazepam, lorazepam, alprazolam, clorazepaat, lormetazepam
-Methylfendidaat - ritalin
-Cycloperronen - zopiclon
-Diclofenac

En bijna alle mogelijke combi's tot 7 soorten stoffen door elkaar :P

Dont's:
-Methamfetamine - Crystal Meth, Ice
-Basecoke - Crack
-Heroine - Smack, Bruin, Hero
-Alcohol - Gewoon geen enkel vorm van dit VERGIF
-GBL - Veroplosser
-PCP
-Datura

To do:
In stock:
-LSD - Shiva's
-Dextromorphan (DXM) - Dampo hoest capsules
-N,N, DMT (going for elfjesland :hearteyes:)
-Zolpidem
-2C-e
-5-MeO-DMT
-4 Fluoramfetamine - 4 FMP
Not (yet) in stock:
-2C-i
-Midazolam
-Flurazepam
-4-MTA
-Methylone, ooit verkocht onder de naam "explosion"
-Salvia extracten
-Mescaline
-Sweet 69
-Poppers
-N2O - Lachgas

Growing:
- Northern Light
- Mexican gold
- Peyote
Klik om te vergroten...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMA is eigenlijk hgetzelfde als XTC maar dat kan dan nog net omdat onder XTC ook eigenlijk mdea enz. wordt verstaan. Maar mdma kristallen en mdma poeder is dus echt precies hetzelfde!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
MDMA is eigenlijk hgetzelfde als XTC maar dat kan dan nog net omdat onder XTC ook eigenlijk mdea enz. wordt verstaan. Maar mdma kristallen en mdma poeder is dus echt precies hetzelfde!
Klik om te vergroten...
Heusniet, MDMA is hetzelfde als methamfetamine, en XTC is MDMA met heroïne en soms LSD in een pil.
MDMA poeder is gewoon coke :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meen je niet!! En ik betaal voor mijn MDMA poeder dus 50 euro want dat was normaal voor speed zei ik!

Ik word ook standaard altijd opgelicht! :(
*neemt lijntje alcohol*
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij zie ik hier nutteloze posts, nou ben ik gelijk helemaal van slag.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkScope zei:
MDMA is eigenlijk hgetzelfde als XTC maar dat kan dan nog net omdat onder XTC ook eigenlijk mdea enz. wordt verstaan. Maar mdma kristallen en mdma poeder is dus echt precies hetzelfde!
Klik om te vergroten...

XTC = MDMA in pilvorm

Pillen zijn voor het gemak, voor feestjes enzo maar in de loop van de tijd bedacht met dat je er ook goedkopere stofjes in kon duwen en uiteindelijk viel alles onder XTC. Maar per definitie ix XTC gewoon MDMA in een pil als ik me niet vergis

Delerium zei:
Heusniet, MDMA is hetzelfde als methamfetamine, en XTC is MDMA met heroïne en soms LSD in een pil.
MDMA poeder is gewoon coke
Klik om te vergroten...

Jezus ga jij voor de domste quote van het jaar ofzo ???

Waar moet ik beginnen;

MDMA = 3,4 MethyloneDioxyMethAmfetamine ja, maar dus heel wat anders als gewone MethAmfetamine !

XTC is mdma met heroine ?? Wie the fuck is jou bron ? en voor zover ik weet werkt lsd over het algemeen oraal wel, maar heb je veel meer nodig als anders. Weet niet hoe het met die microdots zit, maar wie die koopt (en vooral wie die verkoopt) als xtc is gewoon dom.

En MDMA poeder is gewoon coke ???

Zoals KETA-MOLE dat zo mooi in een ander topic zei:

KETA-MOLE zei:
zo zo nou nou ik hoor laatst van iemand dat er een ufo is geland op schiermonnikoog kom ik daat aan wat denk je.......
Klik om te vergroten...

Dusssss ik ga wel MDMA poeder kopen voor paar euro als dat coke is :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na hondendrollen op de stoep is dat het ergste wat er is.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
eyebeekaii zei:
Delerium zei:
Heusniet, MDMA is hetzelfde als methamfetamine, en XTC is MDMA met heroïne en soms LSD in een pil.
MDMA poeder is gewoon coke
Klik om te vergroten...

Jezus ga jij voor de domste quote van het jaar ofzo ???

Waar moet ik beginnen;

MDMA = 3,4 MethyloneDioxyMethAmfetamine ja, maar dus heel wat anders als gewone MethAmfetamine !

XTC is mdma met heroine ?? Wie the fuck is jou bron ? en voor zover ik weet werkt lsd over het algemeen oraal wel, maar heb je veel meer nodig als anders. Weet niet hoe het met die microdots zit, maar wie die koopt (en vooral wie die verkoopt) als xtc is gewoon dom.

En MDMA poeder is gewoon coke ???

Zoals KETA-MOLE dat zo mooi in een ander topic zei:

KETA-MOLE zei:
zo zo nou nou ik hoor laatst van iemand dat er een ufo is geland op schiermonnikoog kom ik daat aan wat denk je.......
Klik om te vergroten...

Dusssss ik ga wel MDMA poeder kopen voor paar euro als dat coke is :grin:
Klik om te vergroten...


WHAHHAAHAHAHAAHAAHHAAAH
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
alcohol nu af en toe een biertje, maar dronken zijn is kut
hasj niet veel,, liever wiet :hearteyes:
wiet :hearteyes: :hearteyes: every day
nicotine addict :openmouth:
temazepam
valium
trip-e van de smartshop
lsa baby hawaiian woodrose
amfetamine lekker:grin:
xtc
sos
ether
poppers
dxm kut ervaring
volgens mij was dat het..:P
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spor zei:
space scientist zei:
+ N,N-DMT, 5-MeO-DMT en 5-HO-DMT
Klik om te vergroten...

5-HO-DMT ? Kun je daar eens iets meer over vertellen ? :) ik heb met google wel 4-AcE-DMT gevdonen, maar ook alleen de naam, verder niets erover. En ik ben wel zeer geinteresseerd in DMT's :)
Klik om te vergroten...

5-HO-DMT is 5-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine is bufotenine. Tschijnt niet zo'n leuke ervaring te geven die gepaard gaat met misselijkheid.
Wel grappig dat ons aller Serotonine 5-hydroxy-tryptamine is. Dus bufotenine - 2 koolstofjes :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
takala zei:
5-HO-DMT is 5-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine is bufotenine. Tschijnt niet zo'n leuke ervaring te geven die gepaard gaat met misselijkheid.
Wel grappig dat ons aller Serotonine 5-hydroxy-tryptamine is. Dus bufotenine - 2 koolstofjes :)
Klik om te vergroten...

Dus ehhhh... Niet roken ?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spor heeft d'r ook zin in.

As for me; Did: Wiet, hasj, XTC, alcohol.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7778798081...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."