#1
Oom Klaas zei:@ spor en dumpy:
Hoe voelt de 4 Fluo Amphetamine anders dan gewone amfetamine?
Ik kan er erg weinig over vinden, 't is volgens mij ook erg weinig verkrijgbaar?
Heb er vorig weekend 100mg van gedaan. Het is een bruin poeder en heeft me toch laaaang laten gaan. Ik had de dag ervoor al een aantal dingen gedaan die werken op de serotonine-receptoren (veel LSD en paddo's en wat MDMA) dus echt oordelen mag ik niet.
M'n bevoorrader echter, 60mg te hebben genomen, beschreef het als: eerst 3-4u een MDMA-achtig gevoel en achteraf lekker strakjes staan, uuuren lang.
Ik heb 15mg van 100mg gesnoven en pijn deed het wel, meer dan 2C-B.
Enjoy!

