Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
785 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe was MDA? :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Klik om te vergroten...
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbiraturen, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekzor668 zei:
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
Klik om te vergroten...

Je maakt me nu toch wel heeeeeel erg nieuwsgierig... Hoop dat ik dat toch nog eens een keer langs zie komen :rolleyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Fool zei:
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Klik om te vergroten...
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbituraten, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.

:)
Klik om te vergroten...
Haha ja, Barbs is oppassen geblazen, was voornamelijk benieuwd. :)

Tekzor668 zei:
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
Klik om te vergroten...
Klinkt vet! Inderdaad onverkrijgbaar als fuck, maarja. :P
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
dubbel0seven zei:
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:
Klik om te vergroten...
Mocht ik het ooit nog eens tegenkomen sla ik er zeker wat van in ja.

350 mg is ook behoorlijk veel toch? Als ik me niet vergis ontlopen de doseringen die van mdma niet heel veel.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het zelf verder nooit meer zien voorbij komen behalve die ene keer zo'n 150mg. Zou er idd voorraadje van opslaan als ik het nog es tegenkom
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
Klik om te vergroten...

Ik vond bij 150mg dat die visuele aspecten al aardige in de buurt kwamen maar zoals ik zei, de 120mg mdma zal er ook wel wat aan gedaan hebben, die 2 in combinatie in een bijna gelijke hoeveelheid, dat geeft vonken af tot in de visuals :openmouth: :rock:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
Klik om te vergroten...

Klopt dat het minder potent is dan MDMA. Voor een goed effect moet je ook iets hoger doseren dan MDMA. Na het slikken van 175mg MDA voelde ik weinig effect....destijds 175mg extra gedoseerd. Was niet helemaal de bedoeling, idee was om en extra 75mg te doseren, maar ik heb toen de verkeerde capsule ingenomen. En per ongeluk 175mg ipv 75mg ingenomen.

Effect was echt heftig. Ik ben best wat gewend met MDMA. Maar 350mg MDA was vele malen heftiger dan mijn MDMA ervaringen. Maar echt trippen is het nooit geworden. Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
dubbel0seven zei:
Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
Klik om te vergroten...

Dat vind ik net het leuke aan MDA, iets wat je niet vind bij enkel MDMA. En ik raad het ook aan voor thuissetting.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tekzor668 zei:
dubbel0seven zei:
Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
Klik om te vergroten...

Dat vind ik net het leuke aan MDA, iets wat je niet vind bij enkel MDMA. En ik raad het ook aan voor thuissetting.
Klik om te vergroten...

Ik kan de kleuren, bewegingen en visuals erg waarderen. Maar ik mis de energie en het sociale wat MDMA wel geeft. Gebaseerd op mijn ervaring vindt ik het minder geschikt voor evenementen.

Destijds had ik goede rollende techno opstaan. Maar ik heb geen moment gedanst. Wel lange tijd met mijn ogen dicht zitten spacen. En wanneer ik mijn ogen opende had ik veel visuals, kleuren en bewegende beelden. Maar totaal geen mood om te bewegen of te socializen. Grotendeels van de avond/nacht heb ik met mijn ogen dicht zitten spacen. En wanneer ik mij ogen open had dan spacede ik erg hard en bewoog ik mij bijna niet. Erg wazig dus.

350mg is waarschijnlijk een iets te hoge dosering. Want tijdens mijn trip heb ik mij nogal vreemd gedragen. Het was iets te heftig! Ik weet nog dat ik mijn ogen opende en ik op de bank een soort van handstand aan het uitvoeren was. Vervolgens ontwaakte ik al liggend op de keukentafel??? Om later die nacht al liggend onder de bank te ontwaken???? Geen idee wat ik aan het doen was :tearsofjoy: :rolleyes: :wink: :smoke:

De MDA werkte ook erg lang na. Mijn laatste dosering was Zaterdag avond omstreeks 21:00. Maar Zondag avond kon ik nog steeds geen oog dicht doen. Wel had ik de hele dag last van warme golven van prikkels. Maar dat wakker blijven was echt drama....nog erger dan wanneer ik pep op had. En ook de kater/dip was flink heftiger dan die van MDMA.
a
anoniemeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uhm ff denken.

Paar keer jointjes gerookt
1x zelf gevonden paddo's in thee gedaan en toen gaan slapen ,,, heb heerlijk geslapen en gedroomd, dat is alles dat ik herinner..
Ritalin / methylfenidaad - iedere dag als medicijn & 1x als drug
Nootmuskaat (afrader, 2 bollen ofzo + half potje vermalen in warme melk.. geen effect)

Tabak & alcohol als dat meetelt..

Ik dacht k doe er een kleurtje bij
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Ik ben er nog niet helemaal uit, het is duidelijk niet zuiver stimulerend. Werd er inderdaad een beetje clouded van en licht empathogeen, maar ik merkte zeker wel een soort stimulatie. :)

Oh, ik ben vandaag ook zeker goed gehumeurd, maar of dat aan de kanna ligt durf ik niet te zeggen. :)
Klik om te vergroten...
Enige vorm van stimulatie is er zeker, met name in lagere doseringen heb ik dat ervaren. In hogere doseringen of met een sterk extract vond ik het zelf eerder verdovend. Maar best lastig om er een goed label op te pakken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stimulerend
Amfetamine
Cocaïne
Ritalin
Ethylfenidaat
Ephedra 
Synefrine
Fladrafinil
Caffeïne
Nicotine

Entactogeen
MDMA
4-FA

Psychedelisch
DMT
Changa (DMT + Harmaline)
LSD
Paddo's
Truffels
Hawaiian baby woodrose (LSA)
+5-MeO-DALT
4-AcO-DALT

Dissociatief
+Esketamine
Ketamine
+Methoxetamine
+DXM
Lachgas
Salvia Divinorum

Cannabinoïde
Hasj olie
Spacecake
Hasj
Wiet
5F-AKB48

Opiaat
Opium
Tramadol
Codeïne
Kratom

Sedatief
Alcohol
GHB
Etaqualon
Diazepam
Etizolam
Diclazepam
Flubromazepam
+Pyrazolam
Kava
Ether
Doxylamine
Poppers

Anti-Depressiva
Kanna

Smartshop troep
Kola
Guarana
Sida cordifolia
Paan (Betel blad + Areca noot)
Droom kruid
CBD olie
Maconha Brava
Kattenkruid
Valeriaan
Blauwe Lotus
Wild Dagga
Passiebloem

Weer even een update. Kom er net dankzij Fool achter dat ik hiervoor Esketamine heb gehad, verklaart in retrospect best een hoop eigenlijk. Niet echt nieuw dus, maar stond nog niet op mijn lijstje.

Heb ook nog een kopje met smartshop troep toegevoegd. Niet omdat ze nou echt heel noemenswaardig zijn, maar omdat het weggegooid geld is als je high wilt worden. Sommige zijn wel psychoactief, maar extreem licht.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
MusicIsLife zei:
-Alcohol
-XTC
-MDMA
-Speed
-2c-b
-4-fmp
-wiet
-hasj
Klik om te vergroten...

Nou, sinds vrijdagnacht kan hier cocaïne bij. Kan niet zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben en heb daarbij echt een megakater gegad gisteren
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
MusicIsLife zei:
Nou, sinds vrijdagnacht kan hier cocaïne bij. Kan niet zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben en heb daarbij echt een megakater gegad gisteren
Klik om te vergroten...

Was je cocaine wel ok of was het in combinatie met alcohol? :-P heb namelijk nog nooit een heftige kater gehad op dat spul terwijl alle andere middelen mij wel tamelijk zware katers bezorgen (1x in onervaren tijden 3gram gedaan, dacht echt dat ik dood ging :( )
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha ehh ja, was wel met alcohol.. :tongueout:
Maar ik vond de kater heel anders dan een kater van alleen alcohol, maar dat zal natuurlijk wel meegespeeld hebben ja.

Je hoort trouwens ook altijd dat mensen echt heel erg de behoefte hebben om op te maken wat ze nog hebben, maar dat had ik echt totaal niet
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Had ik ook helemaal niet. Heb zelfs denk ik een 400mg weg gespoeld de gootsteen in de volgende ochtend. Ik vond het ook niet zo leuk eigenlijk was ook mijn eerste keer week geleden of zo. Schijnt dat je het pas na een paar keer echt begint te waarderen. Maar goed dat gaat mij dus niet gebeuren.

MusicIsLife zei:
Je hoort trouwens ook altijd dat mensen echt heel erg de behoefte hebben om op te maken wat ze nog hebben, maar dat had ik echt totaal niet
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."