#1
Hoe was MDA? ![:)]()
Fool zei:Hoe was MDA?![]()
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbiraturen, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.Fool zei:Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Tekzor668 zei:Fool zei:Hoe was MDA?![]()
te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.

Haha ja, Barbs is oppassen geblazen, was voornamelijk benieuwd.Tijdloos zei:Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbituraten, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.Fool zei:Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
![]()
Klinkt vet! Inderdaad onverkrijgbaar als fuck, maarja. :PTekzor668 zei:Fool zei:Hoe was MDA?![]()
te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.

Mocht ik het ooit nog eens tegenkomen sla ik er zeker wat van in ja.dubbel0seven zei:MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.
Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring![]()
![]()
Fool zei:MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P

Fool zei:MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
dubbel0seven zei:Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
Tekzor668 zei:dubbel0seven zei:Meer kleuren, visuals, bewegingen etc. Persoonlijk vindt ik het geen middel om op feesten te gebruiken. Iets te heftig daarvoor. :P
Dat vind ik net het leuke aan MDA, iets wat je niet vind bij enkel MDMA. En ik raad het ook aan voor thuissetting.
Enige vorm van stimulatie is er zeker, met name in lagere doseringen heb ik dat ervaren. In hogere doseringen of met een sterk extract vond ik het zelf eerder verdovend. Maar best lastig om er een goed label op te pakken.Fool zei:Ik ben er nog niet helemaal uit, het is duidelijk niet zuiver stimulerend. Werd er inderdaad een beetje clouded van en licht empathogeen, maar ik merkte zeker wel een soort stimulatie.
Oh, ik ben vandaag ook zeker goed gehumeurd, maar of dat aan de kanna ligt durf ik niet te zeggen.![]()
MusicIsLife zei:-Alcohol
-XTC
-MDMA
-Speed
-2c-b
-4-fmp
-wiet
-hasj
MusicIsLife zei:Nou, sinds vrijdagnacht kan hier cocaïne bij. Kan niet zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben en heb daarbij echt een megakater gegad gisteren
MusicIsLife zei:Je hoort trouwens ook altijd dat mensen echt heel erg de behoefte hebben om op te maken wat ze nog hebben, maar dat had ik echt totaal niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."