#1
Intoxicated zei:Why so sad?
Ik haat amfetamine, maar tegelijkertijd adoreer ik het... Moet stoppen, mis het...
Intoxicated zei:Why so sad?
Intoxicated zei:Ah.. ja.. ik ken het probleem.
Ik deed het eerst dagelijks... that was no good.
Nu haal ik af en toe een keer een grammetje.
Maar het blijft topspul.


Escoban zei:Me laatste jointje aan het roken.

.Ik dacht dat jij een pistest moest doen?bier zei:+ een heel klein puntje oude pep
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."