Alcohol, tabak, taurine, nicotine, cafeine en metholyne ( explosion )
#3
niks
#4
Veel te veel alcohol, en dan zeggen ze dat harddrugs gevaarlijk zijn.
#5
nuchter
#6
pepperdepepepepepepepepepepep
#7
kheb juist wat pep binne, om een goed nachtje door te kunne feestee
#8
ja, dacht ik ook al aan, mja low-cash-flow
so low dat ik nog niet eens meer een jointje kan gaan roken in principe, of ja is altijd wel geld voor te vrij te maken.
Zal het als optie houden als ik idd besluit om toch gewoon te gaan slapen vandaag, echt een nuttige tip
#9
4 ephedra
5 euro hasj
aardig wat drank
peuken
maar dat gaat allemaal op vanavond
#10
Ja tof he hier in het mod gedeelte .... had ik niet gedacht dat freak wat kratten bier er neer zou zetten
Als ephedra harddrugs is waarom maak je er dan meteen 4 stuks op?
Ga eens kijken wat de lange termijn effecten van ephedra zijn op lange termijn
Heb het nu aardig wat dagen achter elkaar gebruikt en het geeft nog steeds een beter effect dan ik van te voren hoop En bijverschijnselen? Nergens last gehad van nog...
Sterker nog, toen ik tegen 2 uur een ephedra nam ging mijn hoofdpijn (waar ik al de hele dag last van had) langzaam over!
Owja ontopic: Ephedra en cafeine in mijn bloed
#13
wiet
#14
niets.. jullie nemen trouwens wel vrij veel pijnstillers
#15
donderdag weer met een dotje begonnen en voel me nu kiplekker ( net wakker) en maar es een peukje roken
#16
Haha, Mac... is toch sterker gebleken dan de rotzooi.
Was eigk gisteren van plan om mezelf gratis klem te gaan zuipen in sittard, maar ik ging samen met een maat van me eerst nog ff bij wat vrienden van hem langs. Die zaten gewoon lekker te chillen, jointje roken en zouden mss nog een schijfje gooien. Dus ik zeg tegen die maat van me van ik neem mijn schijven ook wel mee en de pep, die ik dus nog thuis heb liggen. We komen er aan en krijgen natuurlijk meteen een joint in de handen gedrukt. Nja lekker gaar zitten worden met zijn allen, zo gaar dat ik nog maar nauwelijks rechtdoor kon kijken. Mja goed, iedereen om me heen begint met het gooien van een schijfje. Ik vraag aan mijn vriend of hij ook wilde, maar verstandig als hij is zei hij: Nee man, ik moet nog rijden. Nja omdat ik eigk ook al in mijn achterhoofd had dat het versandig voor mij zou zijn als ik dit weekend niks zou pakken ben ik samen met hem maar lekker stoned zitten te wezen, terwijl de rest om ons heen flink aan het knallen was. Mja, normaal gesproken in deze situatie zou ik voorheen altijd ook wat genomen hebben, dus vond het best goed van mezelf dat ik het een keertje niet gedaan heb. 2 uur gisteravond lag ik lekker in mijn bedje te slapen als een roosje...
Dus heb alleen nog wat restjes THC in mijn systeem en meer niet
#17
goed zo.. kweet niet hoe het komt maar ik heb ook een pil op zak en ik grijp altijd naar de drank als ik uitga en dan heb ik gelijk geen zin meer in de pil.. mss als ik nog een op een goa ben dat ik dan hem pak
#18
Nu niks
#19
Helemaal niks en ben ook niet van plan dit weekend wat te gaan gebruiken (muv wiet).
Mja moet ff mijn serotonine voorraad gaan beschermen..
#20
Lorazepam, Lormetazepam, Wiet, Bier!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.