Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook als n ketter de laatyste weken
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol, tabak, taurine, nicotine, cafeine en metholyne ( explosion )
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
niks :openmouth:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel te veel alcohol, en dan zeggen ze dat harddrugs gevaarlijk zijn.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
nuchter :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
pepperdepepepepepepepepepepep :wink:
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#7
kheb juist wat pep binne, om een goed nachtje door te kunne feestee :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ja, dacht ik ook al aan, mja low-cash-flow
so low dat ik nog niet eens meer een jointje kan gaan roken in principe, of ja is altijd wel geld voor te vrij te maken.
Zal het als optie houden als ik idd besluit om toch gewoon te gaan slapen vandaag, echt een nuttige tip
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
4 ephedra
5 euro hasj
aardig wat drank
peuken

maar dat gaat allemaal op vanavond
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja tof he hier in het mod gedeelte .... had ik niet gedacht dat freak wat kratten bier er neer zou zetten
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Al hele week niks.. gaat wel goed zow :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
4 ephedra
5 euro hasj
aardig wat drank
peuken

maar dat gaat allemaal op vanavond
Klik om te vergroten...

Als ephedra harddrugs is waarom maak je er dan meteen 4 stuks op?

Ga eens kijken wat de lange termijn effecten van ephedra zijn op lange termijn :)

Heb het nu aardig wat dagen achter elkaar gebruikt en het geeft nog steeds een beter effect dan ik van te voren hoop :) En bijverschijnselen? Nergens last gehad van nog...

Sterker nog, toen ik tegen 2 uur een ephedra nam ging mijn hoofdpijn (waar ik al de hele dag last van had) langzaam over!

Owja ontopic: Ephedra en cafeine in mijn bloed :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
wiet
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
niets.. jullie nemen trouwens wel vrij veel pijnstillers :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
donderdag weer met een dotje begonnen en voel me nu kiplekker ( net wakker) en maar es een peukje roken :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, Mac... is toch sterker gebleken dan de rotzooi.

Was eigk gisteren van plan om mezelf gratis klem te gaan zuipen in sittard, maar ik ging samen met een maat van me eerst nog ff bij wat vrienden van hem langs. Die zaten gewoon lekker te chillen, jointje roken en zouden mss nog een schijfje gooien. Dus ik zeg tegen die maat van me van ik neem mijn schijven ook wel mee en de pep, die ik dus nog thuis heb liggen. We komen er aan en krijgen natuurlijk meteen een joint in de handen gedrukt. Nja lekker gaar zitten worden met zijn allen, zo gaar dat ik nog maar nauwelijks rechtdoor kon kijken. Mja goed, iedereen om me heen begint met het gooien van een schijfje. Ik vraag aan mijn vriend of hij ook wilde, maar verstandig als hij is zei hij: Nee man, ik moet nog rijden. Nja omdat ik eigk ook al in mijn achterhoofd had dat het versandig voor mij zou zijn als ik dit weekend niks zou pakken ben ik samen met hem maar lekker stoned zitten te wezen, terwijl de rest om ons heen flink aan het knallen was. Mja, normaal gesproken in deze situatie zou ik voorheen altijd ook wat genomen hebben, dus vond het best goed van mezelf dat ik het een keertje niet gedaan heb. 2 uur gisteravond lag ik lekker in mijn bedje te slapen als een roosje...

Dus heb alleen nog wat restjes THC in mijn systeem en meer niet :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
goed zo.. kweet niet hoe het komt maar ik heb ook een pil op zak en ik grijp altijd naar de drank als ik uitga en dan heb ik gelijk geen zin meer in de pil.. mss als ik nog een op een goa ben dat ik dan hem pak
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nu niks
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Helemaal niks en ben ook niet van plan dit weekend wat te gaan gebruiken (muv wiet).

Mja moet ff mijn serotonine voorraad gaan beschermen.. :wink:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lorazepam, Lormetazepam, Wiet, Bier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."