#1
Heb daarjuist voor eerste keer yopo gerookt met soma, best wel lekker gevoel en een rij bomen werdt voor mij een muur :P
Maar nu van beide vééééél meer. Dus dronken.. en stoned.. en dronken vooral.azgaza zei:Wiet en alcohol

Psycho_Chrono zei:^ik kon na 600ug LSD nog redelijk typen hoorZo hard is dat nu ook weer niet
![]()
Wel verdomme, alweer?Fishhead07 zei:Gister Ketaaaaa![]()

Deranged zei:Mja ik bedoel hewoon een keer iemand die ook een keer van die lange bullshitverhalen schrijft. Ik vind dat eigenlijk best apart dat je dat nooti eens iemand anders op de speed ziet doen, alleen ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."