Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een keer of 10 wezen testen het afgelopen jaar. Telkens van een andere bron. 2 "offline" dealers, de rest DN. Resultaten waren bedroevend: 80% was 2-MMC 15% was 3-CMC of een mix daarvan en 2-MMC 5% was 4-MMC 0% was 3-MMC"
"Zeker laten testen, je kunt dit gratis doen op veel lokaties in het land, even op googlen dan vind je wel iets in de buurt. De reden is dat 3-MMC eigenlijk bijna niet meer voor komt, en het meestal iets anders is wat onder die naam verkocht wordt (2-MMC, soms ook nog 3-CMC of nog iets anders). Je zegt dat je het samen met vrienden doet, die help je er misschien ook mee door het te testen. Probleem met b.v. 2-MMC is dat je er makkelijker te veel en lang op doorgaat. Wat betreft je misselijkheid, ik zou juist proberen zo weinig mogelijk te eten, en sowieso helemaal geen alcohol drinken. Slikken in een capsule kan misschien ook een beter effect geven. Vind ik zelf beter omdat dan de piek meer geleidelijk gaat en ook wat langer door, zodat je minder snel wil redosen."
"Grote kans dat het NEP of 4-CMC is. Vaak ook 4-MMC tegenwoordig, maar dat komt niet zo snoeihard aan. 3-MMC is tegenwoordig zeer zeldzaam, de testlabs zien het bijna helemaal niet meer aangeboden. Ik lees hier wel heel af en toe iemand die het wel heeft gevonden en positief laten testen, kan zijn dat er weer wat oude stock is of toch nieuwe productie, maar als je zegt dat je het al een jaar koopt en neemt dan betwijfel ik of dat 3-MMC is als je het nooit hebt laten testen. Je kunt tegenwoordig bij de Jellinek in Amsterdam en Utrecht (misschien ook andere grote stede) te plekke alle cathinonen laten testen met hun FTIR machine binnen een paar minuten. Kost €2,50 per sample en max 3x tegelijk. Zodat je niet meer een week hoeft te wachten. Ga alsjeblieft testen."
"Onlangs "2-MMC" via DN aangeschaft met de gedachten dit moet nog wel te vinden zijn als zijnde het echte spul, laten testen, dit bleek dus 4-CMC te zijn. Het gaat echt alle kanten op tegenwoordig op de cathinonen markt. Je kunt echt nergens meer van op aan dus altijd eerst laten testen."
"Hoe is het inmiddels met je @Astronaut ?"
"Shinyzappy zei: Ja dat bedoel ik , info zoeken is niet moeilijk maar hoe je de juiste info moet vinden wel. Vind zelf dat Bijvoorbeeld een site zoals jellinek of trimbos maar weinig info over een drug geven. Zijn tevens ook de gene die boven aan komen staan Klik om te vergroten... Buiten lezen over wat vermeende stoffen kunnen doen volgens de beschikbare info is het natuurlijk ook nog zo dat er niet echt veel echt onderzoek is bij de nieuwere stoffen. Dit laat ook gelijk het probleem zien wat door verbieden wordt gecreëerd door de overheid. Als bijvoorbeeld MDMA niet verboden zou zijn gemaakt, maar gereguleerd net als alcohol en nicotine dan zouden er waarschijnlijk veel minder RCs zijn gekomen met alle gevolgen van dien omdat daar veel minder over bekend is dan over de stoffen die al veel langer bestaan. Buiten dit, het is niet moelijk om in ieder geval je drugs te laten testen in een van de vele test lokaties in NL. Dit is gratis en kan volledig anoniem. Je moet alleen een week op de uitslag wachten en als je wat aangeboden krijgt of koopt op een feestje dan is dat een drempel. Helaas gaat het niet anders, omdat zeker met het uit elkaar houden van b.v. 3-MMC vs 2-MMC of andere cathinonen, de test apparatuur nou eenmaal duur is en niet op lokatie kan worden gebruikt. Ook met reagenten testjes thuis is het niet van elkaar te onderscheiden. Ik ben geen scheikunde geleerde dus iemand anders kan dit vast veel beter uitleggen. Maar ik kan uit ervaring vertellen dat het nemen van iets waarvan je denkt dat het iets anders is, echt levensgevaarlijk kan zijn, ook op de langere termijn. Laat het dus alsjeblieft testen. Als het echt niet anders kan, hou wat over en laat het dan op z'n minst achteraf testen, dan weet je het wellicht voor de volgende keer als het van dezelfde dealer af komt."
"baltekpiraat zei: Goede avond allemaal, ik heb toen net met een paar vrienden 3mmc gesnoven. Alleen ik had dus hiervoor niks gegeten en dus geen bodem, Ik moest na het snuiven veel overgeven en voelde me constant misselijk. Is dit normaal als je geen goede bodem hebt? ( Ik gebruik het niet veel) Klik om te vergroten... Heb je het laten testen? Zo niet, dan moet je er erg aan twijfelen of het wel echt 3MMC was. Minder dan 10% wat er nu als 3MMC wordt verkocht en getest, blijkt daadwerkelijk 3MMC te zijn, volgens de labs."
"ReggaeBlaster zei: Raden jullie aan om te slikken of snuiven? Qua slikken wat raden jullie aan qua tijd tussen 2 dosissen en hoeveelheid? Qua snuiven hoeveel tijd er tussen? Klik om te vergroten... Slikken is veiliger op meerdere manieren. Je krijgt er geen hele harde piek maar ook een minder harde come-down van, waardoor oneindig herdoseren minder snel gedaan wordt. Het voelt ook iets warmer als je het slikt in mijn ervaring. Ik zou sowieso proberen niet meer dan 2-3x te herdoseren en vantevoren een totale hoeveelheid in afgewogen doses klaarleggen en de rest buiten bereik. Qua dosis zou ik gewoon heel conservatief beginnen. Bijnemen kan altijd, andersom niet. 100mg oraal in een glaasje fruitsap is een redelijk safe begin. Als je niet teveel eet werkt het sneller, maar geef het op z'n minst 3 kwartier om in te slaan. Wel bijzonder dat je het echte spul hebt gevonden. Welk deel van het land zit je, als je dat wilt vertellen? En waar liet je testen? Je kunt de caths tegenwoordig binnen een paar minuten bij de Jellinek getest krijgen in de grote steden, die hebben nu een eigen FTIR machine waarmee het ter plaatste gedaan wordt. Kost €2,50 per sample, max 3 per persoon."
"BelowTheFlow zei: Voor mij zijn de twee ROA's ook echt booty/rectaal en oraal. Zaterdagavond tijdens een outdoor event onder een snelweg, nam ik zodra ik geacclimatiseerd was en besloten had te blijven eerst een booty van ongeveer 100 mg. Na anderhalf uur een bommetje van 150 mg, daar heb ik langer en fijner plezier van*. Uiteindelijk bleef ik langer dan verwacht: een dikke vier uur na het bommetje, nam ik nog een aanvullende booty. Klik om te vergroten... Gewoon even voor mijn beeld, hoe "booty" je zonder vreemde blikken op een feestje onder een snelweg?"
"BelowTheFlow zei: LOL ..... Gewoon even verder lopen en achter wat struikgewas. Die snelweg ligt over een flinke afstand verhoogd, en heeft aan de buitenkanten van de berm naar beneden schijnende lampen hangen: heel handig voor het afmeten ! Klik om te vergroten... Ah ja het is natuurlijk 's nachts. Ik party meestal gewoon overdag. BelowTheFlow zei: Was ook geen probleem geweest als iemand (op weg naar of van een toilleteerplek) het wel gezien had. Klik om te vergroten... That's the spirit!"