Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc geen goeie bodem

3mmc geen goeie bodem

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
baltekpiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede avond allemaal, ik heb toen net met een paar vrienden 3mmc gesnoven. Alleen ik had dus hiervoor niks gegeten en dus geen bodem, Ik moest na het snuiven veel overgeven en voelde me constant misselijk. Is dit normaal als je geen goede bodem hebt? ( Ik gebruik het niet veel)
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
baltekpiraat zei:
Goede avond allemaal, ik heb toen net met een paar vrienden 3mmc gesnoven. Alleen ik had dus hiervoor niks gegeten en dus geen bodem, Ik moest na het snuiven veel overgeven en voelde me constant misselijk. Is dit normaal als je geen goede bodem hebt? ( Ik gebruik het niet veel)
Klik om te vergroten...
Goed voor jezelf zorgen is natuurlijk wel een pre ,dus normale voeding eten voor het gebruiken van pepmiddelen is wel belangrijk.
Het motortje draait niet alleen op miauw.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
baltekpiraat zei:
Goede avond allemaal, ik heb toen net met een paar vrienden 3mmc gesnoven. Alleen ik had dus hiervoor niks gegeten en dus geen bodem, Ik moest na het snuiven veel overgeven en voelde me constant misselijk. Is dit normaal als je geen goede bodem hebt? ( Ik gebruik het niet veel)
Klik om te vergroten...
Ja kan een bijwerking zijn, misselijkheid. Als je dan geen goede bodem hebt dan kan die rush nog weleens rauw op je dak vallen. Lekker vers en gezond eten de komende dagen dan ben je er zo weer bovenop.
z
zweefmolenLid
01-01-2024, 00:00
#4
baltekpiraat zei:
Goede avond allemaal, ik heb toen net met een paar vrienden 3mmc gesnoven. Alleen ik had dus hiervoor niks gegeten en dus geen bodem, Ik moest na het snuiven veel overgeven en voelde me constant misselijk. Is dit normaal als je geen goede bodem hebt? ( Ik gebruik het niet veel)
Klik om te vergroten...
Heb je het laten testen? Zo niet, dan moet je er erg aan twijfelen of het wel echt 3MMC was. Minder dan 10% wat er nu als 3MMC wordt verkocht en getest, blijkt daadwerkelijk 3MMC te zijn, volgens de labs.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik adviseer geen enkele drugs te doen op een lege maag
Alhoewel ik ondertussen veteraan erin ben.
Goed voor jezelf zorgen is nodig bij gebruik van middelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."