Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"van het weekend ook voor het eerst pep op. 1 klein lijntje en 10min later tintelingen door heel me lijf. toen later af en toe sleutelpuntje erbij. Zijn die tintelingen normaal? Ik vind het hartstikke lekker! Had ik goeie pep ofniet? wat ik wel had dat ik niet heel veel energie kreeg maar dat kan misschien komen door de avond ervoor (4fmp, xtc en geen slaap) en die avond zelf. teveel bier. Einde van de zomer moest gevierd worden;p"
"(Wellicht helpt het niet mee dat je je gevoel niet optimaal kunt delen met je vrienden, je houdt je denk ik dan toch onbewust teveel in.) Klik om te vergroten... Ja dit was inderdaad wel jammer, aangezien we met een groep van 12 man waren en niemand die mee wilde doen. Niemand van deze groep heeft ooit drugs gebruikt, dus ik stond er helemaal alleen voor. Had zeker leuk geweest om dit samen met iemand te kunnen delen. Ik stond ook na een poos niet meer bij me vrienden maar met mensen die ook allemaal wat op hadden. Dat voelde veel prettiger. Ik werd door hun meer in de gaten gehouden of het nog wel goed met me ging dan door mijn eigen vrienden. Want zij wisten natuurlijk precies wat ik voelde. En ja als ik nu zo achteraf terug kijk heb ik een super avond gehad! leuk report én, dit vind ik echt heel goed van je: je hebt je goed ingelezen en goed voorbereid! Klik om te vergroten... Ja ik ben niet iemand die zomaar van alles achter in me keel gooi mede daardoor durfde ik het ook aan om het alleen te doen."
"precies niandralades dat gevoel had ik totaal niet en komt denk omdat mijn eerste niet sterk genoeg was. En ja ik weet dat ik meer nodig heb als een doorsnee iemand maar omdat ik totaal niet wist hoe sterk mijn pilletjes waren heb ik voorzichtig aan gedaan. Persoon van wie ik ze had zei zelf dat ik met kwartjes moest beginnen, gelukkig heb ik dat niet gedaan"
"het waren trouwens deze pillen, tot heden nog steeds niet kunnen vinden van hoe sterk ze nu waren en wat er allemaal nog meer in had kunnen zitten en hoe ze uberhaupt heten http://i39.tinypic.com/mij7lu.jpg"
"bedankt voor je reactie Ik ga het de volgende keer ook doen met die vriendin We kunnen heel goed met elkaar opschieten en er begint zeker iets te groeien tussen ons. Wie weet waar we allemaal achter zullen komen als we XTC op hebben, en welke dingen er kunnen gebeuren. Ook zal ik beginnen met iets meer. En deze keer niet gelijk nog even snel broodje kroket naar binnenwerken als ik hem heb ingenomen. Want dit heeft denk ik ook wel invloed gehad. Ik heb er nu al zin in En ik hoop dat het deze keer nog beter word. Jammer genoeg zal ik nog 1,5 maand moeten wachten. Na afloop zal ik weer een trip report maken."
"prachtig report! heel leuk om te lezen. Klinkt als een zeer geslaagde eerste keer! En ik herken het laatste gedeelte waar je vertelt hoe je anders tegen dingen aankijkt in het leven. Ik heb precies hetzelfde nadat ik XTC gebruikt hebt"
"leuke report!"
"niet veel van het live report terechtgekomen :P ben nu toch wel benieuwd eigenlijk!"
"leuke report ben benieuwd naar het volgende deel!"
"Re: Eerste keer XTC: ultiem geluk. Super report! Nu begin te twijfelen of ik mijn 2de keer ook niet gewoon thuis doe samen met iemand. Dit klinkt als een super ervaring."