Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Hoe can ik lsd test maken ,waar en hoeveel( een half of beter hele zegels?)alvast bedankt zomertje Proffesor Xavier zei: Wieeeeewwww Nou resultaten binnen !!!!!!!!!! Had er 4 weg gebracht en hier de resultaten. Zeer lichte sprijding. 380ug 384ug 398ug 398ug LOL toppersssss Klik om te vergroten..."
"geen visuals mindfuck ....heel nuchter.....de gedachte dat ik iets heel heel slim heb genomen,in ritm dansen als nooit(een met de muziek) en antwoord snel aan mijn vragen..hehe,was zeker onder 50 mcg de half zegels ..can dat?"
"Hoi alemaal, eindelijk ben ik klaar voor.....en bij Solstitiu festival in juni zal gebeuren,mijn vraag is :hoe can ik een steun van iemand heben?(omdat ik ga aleen).hoe can ik een beschermer vinden...of so.... alvast bedankt peace en love"
"Hoi mensen, erst mdma, en na een uur of twee lsd is ok of niet/? (lsd voor de erste ker bedoel ik). alvast bedankt vriendelijke groet zomertje39"
"Hoi Azgaza,ja ik bedoel Solstice......maar in het latijn is solstitiu(denk ik hehehe). hartelijk bedankt voor je antwoord, ik ga ook bijna bij alle goa festje naarRuigoord, dus misschien kennen wij .Tot nu toe heb ik gebruik (bewust) aleen mdma,3 ker en ik heb en rijpe leeftijd....maar nu ben ik klaar voor een stap verder.En dat dankzij dit forum en andere infosite.thuis aleen durf ik niet om lsd te probieren,en ervaren vrienden heb ik niet.dus ik dacht daar(Ruigoord) met mensen erbij kan ik ervaren in een chill out plek of so.en ook tijd genoeg(21/22).ik weet lsd is niet een party drug,maar de omgeving is vriendelijk.maar ja....zou een prettige verasing zijn als ik een ervaren person als jij daar zal onmoeten. vriendelijke groeten zomertje azgaza zei: Solstitiu... wow... Ik neem ook aan dat je gewoon Solstice bedoelt, het is op ruigoord, het is in juni, en in 2007 was het een goed feestje. Ik ga er zelf ook heen, maar ik ben tegenwoordig op bijna elk ruigoord psy trance feest te vinden. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de feesten op ruigoord erg gezellig zijn met een hele sociale sfeer van 'ik ken je niet, maar we zijn op het zelfde feest dus laten we doen van alsof we elkaar wel kennen'. Sociaal contact vinden op een feestje moet dus niet moeilijk zijn. Ik raad alleen wel aan gewoon iemand mee te nemen, liefst met ervaring. In je eentje trippen (zonder goede vrienden er bij dus) is mentaal gewoon veel meer eisend dan met een goed gezeldschap, dus voor de eerste keer zijn vrienden wel handig. Misschien is het ook goed niet je eerste trip op een feestje te doen, al deed ik dat zelf wel; er zijn extreem veel indrukken te verwerken in alleen al een rustige kamer met LSD op dus op een druk feest is het zintuigenfeest. Klik om te vergroten..."
"Re: lsd na mdma is een goeie idee? of beter niet.... zomertje39 zei: Hoi mensen, erst mdma, en na een uur of twee lsd is ok of niet/? (lsd voor de erste ker bedoel ik). alvast bedankt vriendelijke groet zomertje39 Klik om te vergroten..."
"Zou ik eerst pados probieren als voorbereiding voor lsd...of beter eerst lsd puur? alvast bedankt.groetjes zomertje 39"
"bedankt , zal ik niet doen..... honingolie zei: En toch zou ik mensen niet aanraden om de eerste keer LSD op een feest te nemen.. Ik was ook op ruigoord en had een badtrip, wss ook omdat er een vechtpartij uitbrak tussen oost-europeanen en er politie kwam wat natuurlijk niet echt bevorderlijk is voor de sfeer.. helemaal niet als je voor het eerst LSD op hebt Het verschilt uiteraard per persoon, en per situatie, maar een rustige vertrouwde omgeving (zonder al te veel prikkels) lijkt mij veiliger. Klik om te vergroten..."
"Bedankt azgaza, dacht ik ook....erst puur .en ik denk ....geen behoefte meer in mdma en zo.... groetjes zm39 azgaza zei: Je krijgt de comedown van de mdma dan midden in je LSD trip, als je het toch wil combineren zou ik het andersom doen, eerst LSD en dan na 3-5 uur de MDMA erbij, maar dat zou ik voor een eerste keer toch niet doen, het is beter het gevoel een keertje puur mee te maken. (moet wel even zeggen dat ik geen ervaring met mdma heb, alleen met lsd los van andere dingen, maar het is gebaseerd op een hoop gelees) Klik om te vergroten..."
"Bedankt....50 micrograam dat is en half zegels? of kwart?groetjes z39 Atropa zei: Paddo's kunnen eventueel onnodige spanningen veroorzaken bij aanvang van je LSD trip. Vaak wordt gedacht dat LSD een stap verder is dan paddo's maar dat is beslist niet zo. LSD kenmerkt zich door een helder lineair effect met verlichting waar de nadruk van gedachtenstromen wordt geaccentueerd. De omgeving veranderd nnauwelijks afgezien van scheve waarneming bijvoorbeeld. Met gesloten ogen zijn er wel sterke visuelen effecten. Er zijn geen ups en downs, die zich afwisselen met mystieken en confronterende gedachten. Zoals met paddo's wel het geval is. Paddo's werken veel sterker op je eigen persoonlijkheid en wijzen je in veel sterkere maten op je persoonlijke zaken. Ook kenmerkt LSD zich meer door een vergeven en vergeten attitude. Je blijft minder snel in verwarring hangen want je probeerd niet een vergeten gedachten terug te halen om geheel door te denken. Je raas gewoon door in het volgende waar je in op gaat. De sturing van LSD is wat makkelijker. Ik raad 50 microgram aan om mee te beginnen. Persoonlijk zou ik dus eerst LSD doen vanwege deze redenen. Je blijft makkelijker achter met verlichting. Ècht Paddo's gebruiken, is voor ervaren psychonauten. Klik om te vergroten..."