Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3 a 4 pillen van met 80mg MDMA per stuk."
"Black Russian."
"Ja ik drink wel is alcohol in de morgen. Niks mis mee."
"Ik ga er ook heen. Gaat een vet feest worden. De line-up is om van te kwijlen!"
"Ik ga hakken in de hardcorezaal."
"Was weer een redelijk feest. De hardcore4life zaal was het best. Alleen wat me opviel, bijna iedereen keek chagerijnig. Zo veel beweging zat er ook weer niet in. Was het groepje waarmee ik was dan zo anders??? Allemaal vrolijk en allemaal flink uit ons dak de hele dag. (tuurlijk ook wel is gerust.) Had meer van het feest verwacht. Heb er zelf het beste van gemaakt. De wc's bij de mainstage waren te smerig, je moest door een moeras van pis, blubber en water lopen om te kunnen pissen."
"Ja ik had een broodje frikandel, dat was ook niet weg te werken. Toen maar een banaan gaan kauwen. Die heb ik wel voor de helft weg gekregen."
"in de groeifase 1 week lang 24 uur per dag licht in de bloeifase 12 uur licht 12 uur donker maar ik kan je vertellen dat je eigenlijk niks met die plantjes kunt doen bureaulamp kan je niet mee kweken je moet bijvoorbeeld een hps lamp hebben"
"Tjaah dat is het beste wat je kunt doen, veel meer kan je er niet mee. Ik zelf zou ze weg geven. Of weg gooien natuurlijk."
"Goed gedaan, ik ben ze nu zelf ook aan het kweken. Voor de eerste keer doe ik het, ik hoop dat het ook zo goed ga doen. Eetsmakelijk en tripse."