Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 x plantje van 8 cm ongeveer

2 x plantje van 8 cm ongeveer

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
maat heeft me pas 2 kleine plantjes gegeven ze zijn ongeveer 8 cm lang...

kan iemand wat tips geven om er toch nog iets van af te halen( als het al vrouwelijke planten zijn)

alvast bedankt :beer:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan ze alleszins niet meer via natuurlijk licht kweken, daarvoor is het al veel te laat.
Je zou ze wel kunnen zelf onder lampen enzo plaatsen maar daar ken ik eigenlijk niets van.
grtz
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
in de groeifase 1 week lang 24 uur per dag licht
in de bloeifase 12 uur licht 12 uur donker

maar ik kan je vertellen dat je eigenlijk niks met die plantjes kunt doen

bureaulamp kan je niet mee kweken
je moet bijvoorbeeld een hps lamp hebben
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ronimoon zei:
Je kan ze alleszins niet meer via natuurlijk licht kweken, daarvoor is het al veel te laat.
grtz
Klik om te vergroten...

dat dacht ik al heb ze al onder een bureaulampje staan :P goed warm en goedkoop... werkt dit ook denk je ?

en hoevaak moeten die dingen water hebben ? ik heb wel gehoord 18 uur licht klopt dit ?
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kunt ze ook gewoon voor het raam zetten. Mijn northernlight deed het prima. Oktober geplant, mei geoogst.

Niet veel, maar toch prima te roken :)
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tjaah dat is het beste wat je kunt doen, veel meer kan je er niet mee.
Ik zelf zou ze weg geven. :wink: Of weg gooien natuurlijk.
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
zaandammer zei:
maar ik kan je vertellen dat je eigenlijk niks met die plantjes kunt doen

bureaulamp kan je niet mee kweken
je moet bijvoorbeeld een hps lamp hebben
Klik om te vergroten...

tja heb ze gekregen dacht probeer t even..
maar toch groeien ze wel onder die lamp :tongueout: hahaha

ik verwacht er trouwens ook niet echt veel van maar vond het toch proberen waar en toch groeien ze dus ik denk dak ze laat staan mss dat t toch wat word zo voor t raam :tongueout: toch bedank in ieder geval :wink:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb er nu eentje van 10 cm ongeveer, onder een bureaulamp staan zo'n 40 cm er vanaf.
het is rond de 27 graden.
ze krijgen water als de grond wat droog word.
maar heb schrik dat er te veel bacterien enz.. in men kamer rondzwerven, kan het kwaad als je hem gewoon in je kamer zet onder die bureaulamp ?
mvg lucifer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."